Leuk, goed, houd wel van maatschappijkritische stukken. De platte schrijfstijl had ook wel wat.quote:
je ziet er niet de klassieker in, die ik er in zie merk ik. Stuk in Afrika was vet he. En tis niet zo zeer maatschappij kritisch, hoewel ook wel beetje. Maar meer kritiek en haat tegen het bestaan, zelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuk, goed, houd wel van maatschappijkritische stukken. De platte schrijfstijl had ook wel wat.
Ik kon 'm erg waarderen hoor, maar het is lang niet mijn favoriete boek.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
je ziet er niet de klassieker in, die ik er in zie merk ik. Stuk in Afrika was vet he. En tis niet zo zeer maatschappij kritisch, hoewel ook wel beetje. Maar meer kritiek en haat tegen het bestaan, zelf.
geen dwegen en gremlins en tovenaars hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het lijkt me een overhypte serie, kijk liever non fantasie zonder dwergen, tovenaars en gekke gremlins.
gwnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom weet jij de naam van een egyptische voetballer=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |