Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja, ik heb een minuut gewacht en er stond nog niks dus dan doe ik het zelf maar.quote:
In USA/Canada is het nacht (of heel vroeg in de ochtend)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:12 schreef Thorb het volgende:
Doe dat onderhoud lekker 's nachts en niet als ik erop wil
Ja, maar gister avond kon ik ook al niet in FUT omdat servers eruit lagen (al speelden Iwan en Rijst wel gewoon futquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In USA/Canada is het nacht (of heel vroeg in de ochtend)
Gisteravond heb ik niks gemerkt van problemen/onderhoud.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, maar gister avond kon ik ook al niet in FUT omdat servers eruit lagen (al speelden Iwan en Rijst wel gewoon fut)
Ik had het gezien, maar die was tijdens de wedstrijd flauwgevallen of iets, en moest naar het ziekenhuisquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:09 schreef DutchSL het volgende:
PSV wilt overigens deze speler hebben, maar Club Brugge heeft betere papieren (en ik denk dat PSV wel afhaakt nu van Bommel komt).
http://futhead.com/12/player/6923
Al over dat dopingverhaal bij Rabo gehoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik niks gemerkt van problemen/onderhoud.
Niet echt een dopingverhaal toch:')quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al over dat dopingverhaal bij Rabo gehoord? Vandaag begint ook de giro toch?
Nee, linkje van je team?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aangezien die sites het nog steeds niet doen, kan iemand mij hier vertellen of er een 2. bundesliga TOTY brons is, voor mijn bronze 2.bundesliga team
Nee, dit is de lijst van het EA forum.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aangezien die sites het nog steeds niet doen, kan iemand mij hier vertellen of er een 2. bundesliga TOTY brons is, voor mijn bronze 2.bundesliga team
Dat wist iedereen ook wel een beetje, maar dit: 'Als het is gebeurd, is het een weloverwogen beslissing van de medische staf geweest', zegt De Rooij in de Volkskrant.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt een dopingverhaal toch:')
Dekker had allang vertelt dat er meer bij de Rabo naar die arts zijn geweestPubliek geheim dat Boogie Posthuma en weening bijv. daar ook zijn geweest, en niet alleen dekker en rasmussen
Genoeg sites die het doen waar je het zo kan zien hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja, er staat niets nieuws in dat dopingverhaal hoor, was allemaal al min of meer bekend en het gaat over jaren geleden en renners die nu al weg zijn bij de ploeg. Boogerd, Rasmussen, T.Dekker, Weening, Posthuma. Die ploegdokter is ook al weg (zit nu bij Sky, van Cavendish en Wiggins die ik voor geen meter vertrouw). Maar het zal wel weer met een sisser aflopen denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al over dat dopingverhaal bij Rabo gehoord? Vandaag begint ook de giro toch?
Hoe doe ik datquote:
Ik misschien wel, moet nog even wachten op mailtje van iemand. Hopelijk heeft hij niet overgemaakt, want moet zondagavond weg voor een week dus kan ik coins niet geven (nja had hij het maar goed moeten doen). Als hij niet heeft overgemaakt mag je wel van mij, jou vertrouw ik wel gewoonquote:
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:23 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
Heb ik ineens in mijn hoofd zitten
VEVO link speciaal voor Gerben
Ikzelf heb het nog niet gedaan, maar als je op de wabapp bij je team zit, dan die link kopieren en in je tekstbalon als je hier iets typt, in een balkje, bij B I U S ... de 8ste dan, lijkt wel op een eclipsquote:
Ja grapjas, maar bij mij is de link altijd gewoon de homepage van Fut, dus dat zit er niet inquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:32 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ikzelf heb het nog niet gedaan, maar als je op de wabapp bij je team zit, dan die link kopieren en in je tekstbalon als je hier iets typt, in een balkje, bij B I U S ...
Prima, maar ik heb het geld ook nog niet ontvangenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik misschien wel, moet nog even wachten op mailtje van iemand. Hopelijk heeft hij niet overgemaakt, want moet zondagavond weg voor een week dus kan ik coins niet geven (nja had hij het maar goed moeten doen). Als hij niet heeft overgemaakt mag je wel van mij, jou vertrouw ik wel gewoon
Ik zou je het tournooi, The best Around aanraden, 6.000 munten bonusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:31 schreef OmniRocket het volgende:
weer in finale Work It Out halve finale win ik 2-1, krijg je 400 coins...
ik heb geen 5 sterren teamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:35 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ik zou je het tournooi, The best Around aanraden, 6.000 munten bonus
Iets van 2 dagen geleden poste jij een nummer van een chinees met een zieke flow. Kan je je dat herinneren?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:23 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
Heb ik ineens in mijn hoofd zitten
VEVO link speciaal voor Gerben
Waarom Asamoah en Boateng in de spits? Boateng is vaak ergens anders door zijn workrates of wil je longshot team?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Zal ik wat geld verspillen en dit team maken?
http://futhead.com/12/squad/665706
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Iets met de titel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom Asamoah en Boateng in de spits? Boateng is vaak ergens anders door zijn workrates of wil je longshot team?
Misschien wat IF's erbij doen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
tl;drquote:
Neinquote:
Ja, dat was de held van Rijst, Dumbfoundeadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Iets van 2 dagen geleden poste jij een nummer van een chinees met een zieke flow. Kan je je dat herinneren?
Ja daar heb je wel een goed punt. Als dat TOTY er is ga ik er voor. Mijn ultra defensive 4222quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:41 schreef Thorb het volgende:
Misschien kan je beter wachten of er nog een Serie A toty komt, al moet je dan misschien wel lang wachten
hoezo niet? Heerenveen mag ook gelijk spelenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Ook maar een tientje op Feyenoord gezet, dit kan niet misgaan!
Heerenveen moet winnen of verliezen. Wanneer het gelijk blijft gaan ze er dus voor zorgen dat ze verliezenquote:
Omdat verdediging van Feyenoord en Dost doet waarschijnlijk niet mee en omdat verdediging H'veen nog slechter dan die van Heracles isquote:
Dat risico is veel te grootquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hoezo niet? Heerenveen mag ook gelijk spelenmits ze o.a. niet teveel kaarten pakken
En hoe heette dat ene nummer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat was de held van Rijst, Dumbfoundead
Met een bieb-pas wel. Anders 2 euro per uur ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
Iemand wil bij mij langs komen om coins te kopen (wilde eigenlijk niet meer verkopen, maarja 50 euro klinkt ook aantrekkelijk), maar wilt het perse niet via internetbankieren doen wegens slechte ervaringen en hij wilt zelf langs komen.
Ik wil echter niet zomaar iemand het huis in laten, zeker niet als ik alleen thuis ben. Weet iemand of je bij de bibliotheek zomaar op internet mag zonder lid te zijn?
Bij een starbucks afspreken ofzo? Volgens mij heb je daar wifi.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
Iemand wil bij mij langs komen om coins te kopen (wilde eigenlijk niet meer verkopen, maarja 50 euro klinkt ook aantrekkelijk), maar wilt het perse niet via internetbankieren doen wegens slechte ervaringen en hij wilt zelf langs komen.
Ik wil echter niet zomaar iemand het huis in laten, zeker niet als ik alleen thuis ben. Weet iemand of je bij de bibliotheek zomaar op internet mag zonder lid te zijn?
Heerenveen moet gewoon winnen, dan komen ze in 4de voorronde, verliezen ze wordt het waarschijnlijk 3de, spelen ze gelijk, en dus waarschijnlijk vanwege fair play, komen ze in de 1ste voorrondequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef OmniRocket het volgende:
Gevonden: Na 33 van de 34 competitieronden gaat sc Heerenveen aan de leiding met 8,05 punt. FC Twente staat tweede, met 7,99 punt. Excelsior bezet de achtste plaats met 7,98 punt
0,06 is een groot verschil over 1/34
Bij mij wordt dat nooit gecontroleerd. Als je laptop heb zou ik gewoon naar de Mac gaan ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
Meteen een lekker burgertje halenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij mij wordt dat nooit gecontroleerd. Als je laptop heb zou ik gewoon naar de Mac gaan ofzo
quote:
ja alleen dat facebook gebeurenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef Cubewood. het volgende:
http://support.xbox.com/nl-nl/xbox-live-status
Xbox live ligt eruit
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef Cubewood. het volgende:
http://support.xbox.com/nl-nl/xbox-live-status
Xbox live ligt eruit
* oh is alleen facebook status volgens Microsoft
Zo slecht dat jullie in de Kuip niet konden scoren tegen 9 Heerenveen spelersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat verdediging van Feyenoord en Dost doet waarschijnlijk niet mee en omdat verdediging H'veen nog slechter dan die van Heracles is
Ik zou sowieso niet afspreken met iemand, maargoed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:11 schreef DutchSL het volgende:
Internetgebruik is vrij & gratis bij de bibliotheek hier heb ik net even gecheckt.
Nu maar hopen dat hij naar de bieb wilt komen en dat die Webapp het weer gaat doen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoi hoi leuke team hoor. Die Turan lijkt me echt een beest. 99 finishing![]()
gr gr Rijstje
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:08 schreef Rijst het volgende:
Dumbfoundead is een KoreaanEn zijn nieuwe track
#COTDAMN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Gegroet nieuwelingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:36 schreef Maver24 het volgende:
ik ben al heel de ochtend gewoon ingelogd op de xbox, no problemo ;D
lol, nieuweling, nee hoor, ik kom alleen nooit hier in dit forum gedeelte dus op dat gebied wel maar zeker niet met UT, FUT founder met enige ervaring zeg maarquote:
Ik doelde ook op het feit dat je nieuweling in dit topic bentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lol, nieuweling, nee hoor, ik kom alleen nooit hier in dit forum gedeelte dus op dat gebied wel maar zeker niet met UT, FUT founder met enige ervaring zeg maar
FUT Founder zegt niet veel, dat ben ik ook, en ik ben pas 2 weken serieus bezigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lol, nieuweling, nee hoor, ik kom alleen nooit hier in dit forum gedeelte dus op dat gebied wel maar zeker niet met UT, FUT founder met enige ervaring zeg maar
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ik best wel wat spellen maar eigenlijk val ik steeds weer terug naar fifa en altijd UTquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
FUT Founder zegt niet veel, dat ben ik ook, en ik ben pas 2 weken serieus bezig
Post eens een team?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik best wel wat spellen maar eigenlijk val ik steeds weer terug naar fifa en altijd UT
quote:
Ik moest lachenquote:
Ik ook, maar dan naar normaal H2H. Vond Fut altijd maar meh, omdat ik altijd tegen van die mensen moest die er 100en euros in hadden gestoptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik best wel wat spellen maar eigenlijk val ik steeds weer terug naar fifa en altijd UT
Handicapquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:45 schreef wieisboos het volgende:
Ik word drie keer gematcht tegen een team met 86/82/80 met 4* rating, durft hij niet tegen mijn 73/77/71
In de hoop dat ie tegen hetzelfd soort ventjes komt als hijzelfquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja maar waarom maakt hij zijn team dan 4*
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.firstrowsports(...)vs-norwich-city.html
Dat zou toch wel heel raar zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In de hoop dat ie tegen hetzelfd soort ventjes komt als hijzelf
Hoge stats, klote bronze bank
Liverpool afmaken tochquote:
Werkt hier gewoon prima.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:14 schreef DutchSL het volgende:
www.livescore.com doet het bij mij sinds gisteravond al niet meer, weet iemand een goed alternatief?
http://www.flashscore.com/quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:14 schreef DutchSL het volgende:
www.livescore.com doet het bij mij sinds gisteravond al niet meer, weet iemand een goed alternatief?
Zou leuk zijn als Torres nog een keertje weet te scoren tegen z'n oude clubquote:
2 ploegen met slecht spel, tsja ik acht de kans niet zo groot maar je weet nooit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik hoop op een leuke wedstrijd.
www.liveuitslagen.nlquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoop op óf een open wedstrijd, óf pingels.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 ploegen met slecht spel, tsja ik acht de kans niet zo groot maar je weet nooit.
Slecht spel?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 ploegen met slecht spel, tsja ik acht de kans niet zo groot maar je weet nooit.
Explain?quote:
Hier ookquote:
Heb je Liverpool wel eens zien spelen? Enige die een beetje lijn brengt is Gerrard, verder hopen op een rommel goal van Suarez en Carrol moet maar alle hoge ballen koppen.\quote:
Hmm, ik ga er eens op letten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je Liverpool wel eens zien spelen? Enige die een beetje lijn brengt is Gerrard, verder hopen op een rommel goal van Suarez en Carrol moet maar alle hoge ballen koppen.\
Chelsea vaak lange bal, Sturridge die Gervinho nadoet, Mata die opgehemeld wordt maar nog minder effectief is dan Walcott, Torres en Drogba die beide niet scoren, Torres speelt af en toe nog redelijk mee, maar meestal springt alles van zijn voet. Dat middenveld met Mikel, Ramires etc weinig voetbal te bekennen.
Konnecke... de reden dat ik niet meer bronzen teams speel, wat een hekel heb ik aan spelen tegen hem, nog erger dan Agbonlahorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fz1N46pJbds7F
Mijn bronze 2.bundesliga team
Ik heb echt nog nooit tegen hem gespeeldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Konnecke... de reden dat ik niet meer bronzen teams speel, wat een hekel heb ik aan spelen tegen hem, nog erger dan Agbonlahor
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Konnecke... de reden dat ik niet meer bronzen teams speel, wat een hekel heb ik aan spelen tegen hem, nog erger dan Agbonlahor
Ik vind niet dat Konnecke speelt alsof hij zo ziek snel is. Hij is wel snel, maar het lijkt alsof ie minder snel is dan 96 iig, is mijn ervaringquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is die 96 pace goed te merken of is het zo een Walcott/Doumbia geval dat je er niks van merkt?
hij is echt wel snel, ik heb hem ook, en niet veel verdedigers stoppen hem, vooral geen bronzesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is die 96 pace goed te merken of is het zo een Walcott/Doumbia geval dat je er niks van merkt?
Westcarr is niet zo vervelend, Ings wel omdat hij bijna altijd de bal meekrijgt. Maar is Konnecke niet snel genoeg zonder attributes kaart? Hij heeft normaal 93 pace en hier 96quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit tegen hem gespeeld
Maar hij is wel heel fijn ja, maar vergeleken met Webcarr en Ings bijv, toch wel een stuk minder vervelend. Daarbij heb ik ook Kastrati nog die ik wel vaak gebruik ipv Broker of Konnecke, zijn alle 3 echt beesten, en Kastrati kost echt helemaal niets
Ik ben geen Duitserquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:30 schreef DutchSL het volgende:
Het is niet alleen de pace, het is ook de mazzel die die Duitser altijd heeft net als Agbonlahor. Hoge bal op hem en als je verdediger voorsprong heeft gaat die rare dingen doen, balletje aannemen ipv wegschieten, te zacht op keeper terugkoppen, of weg willen koppen terwijl hij er niet bij kan en ik niet op koppen druk, of een steekbal over de grond en die proberen te onderscheppen als dat niet kan terwijl je gewoon kon meerennen etc.
Dat heb ik veel minder als ik tegen andere pacehoeren speel.
Verder is het natuurlijk zo dat het vooral Duitsers zijn die hem hebben en Duitsers zijn sowieso erg.. Duits.
Ik moest van een attributes kaart af, die gaf ik maar aan hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Westcarr is niet zo vervelend, Ings wel omdat hij bijna altijd de bal meekrijgt. Maar is Konnecke niet snel genoeg zonder attributes kaart? Hij heeft normaal 93 pace en hier 96
Pisot, 67 pace voelt aan gelijk een pepe echt supersterk en voelt aan als 80 pace, rm beister, lm ede, cm kronaveter, zeer goede longshotterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben geen Duitser
Maar het kwam vooral omdat ik Kastrati in een pakje kreeg, ben ik daarom heen team gaan bouwen. Vervolgens kwam ik erachter dat Broker eigenlijk nog chiller was, dus toen werd Kastrati mijn 3de spits
Dit is wel ongeveer het enige 2.bundesliga team dat je kan bouwen, tis verder niet veel soeps68 pace zijn snelste CB's
Dum had ik om een reden niet gekocht, maar die weet ik niet meerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je mist die 80 pace CM (Reinhardt) en Dum (87 pace LM) Ik ben ook nooit blij als ik tegen Konnecke moet, gelukkig hoefde ik er de laatste tijd niet tegen te spelen.
Nou, nu is die andere wel heel erg boosquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
Zo, even razendsnel in 5 minuten 400k voor 40 euro verkocht via internetbankieren aan iemand die eerder al van mij had gekocht.
Ik heb die deal met die jongen die contant wilde betalen maar afgeblazen.
Bedankt, ik ga eens even uitcheckenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:35 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Pisot, 67 pace voelt aan gelijk een pepe echt supersterk en voelt aan als 80 pace, rm beister, lm ede, cm kronaveter, zeer goede longshotter
Beister en Ede zijn trouwens wel silvers, van die andere 2 weet ik het niet zeker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga eens even uitchecken
Nu we het toch over MP gekkies hebben, ik had reactie van Dirkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nou, nu is die andere wel heel erg boos
Als hij zo reageert is het maar goed dat ik hem niet echt ontmoet heb.
Note to self: nooit meer aan beginnen. Als iemand niet via de bank wilt dan maar niet.
Troll?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nu we het toch over MP gekkies hebben, ik had reactie van Dirk
[ afbeelding ]
Ohja, ik zie hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beister en Ede zijn trouwens wel silvers, van die andere 2 weet ik het niet zeker.
ohja sorry, pisot is ook bronsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohja, ik zie het
Die vallen af, doe alleen aan bronsKronaveter wel eentje gevonden voor 150, en idd mooie stats, ook voor free kicks
jap, thanks, stats zien er idd sowieso al niet slecht uitquote:
Hij zal vast de enige zijn op de markt met zo'n spelerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nu we het toch over MP gekkies hebben, ik had reactie van Dirk
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
GJE jij hebt er zeker ook gauw een paar voor 4 miljoen opgezet
Was een reactie op dit:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij zal vast de enige zijn op de markt met zo'n speler
quote:
Niet alleen de Kandji marktquote:
Ruilen voor 1 neger?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beste Ritchie,
Ik heb nog een LW Ritchie die je gratis mag overnemen. gr gr
TR gemacht, mensenhandelquote:
You kind of did...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1 blanke is wel 100 neg...
Nee, laat ik die grap maar niet maken.
Tough lifequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:00 schreef Thorb het volgende:
Kan nog steeds niet in FUT op console, gisteravond ook al niet
en Arsenal faalt ook weer
Sneeuwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:04 schreef Thorb het volgende:
Andere mensen zitten wel gewoon in fut, snap het niet. RVP mist ook weer grote kans, scoort al weken niet meer een veldgoal in eigen stadion.
@Paceneger wat is er met de belichting van jou
Krijg ieder moment visite, vanavond om een uurtje of 22:00 doen?quote:
Weet niet of ik thuis ben dan, maar als je me online ziet komen stuur maar een invite.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krijg ieder moment visite, vanavond om een uurtje of 22:00 doen?
Dan maar een diskwalificatie..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet niet of ik thuis ben dan, maar als je me online ziet komen stuur maar een invite.
Deadline is morgen.. anders zouden er mensen gediskwalificeerd wordendat gaat niet goed komen vrees ik.
Was niet mijn idee die deadline, heb toen ook gezegd dat het nooit aan 1 persoon ligt als 2 mensen nooit tegelijk kunnen spelen. Gewoon geen deadline wat mij betreft.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan maar een diskwalificatie..
Heb meerdere malen potjes aan lopen vragen, ik blijf niet aan de gang
Achja, we zien wel hoe het allemaal weer aflooptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was niet mijn idee die deadline, heb toen ook gezegd dat het nooit aan 1 persoon ligt als 2 mensen nooit tegelijk kunnen spelen. Gewoon geen deadline wat mij betreft.
De eerste keer dat ik een deuk lig van die KSI en het gaat niet over FIFAquote:
Haha die broer van hem maakt het ook zoveel beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een deuk lig van die KSI en het gaat niet over FIFA
Wat een pot zeg.. erg slecht meestal maar wel spannend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
Arsenal heeft 3-3 gespeeld, zoveel kansen gemist aan het eind, niet normaal.
Toen Chamack erin kwam werd het pas gevaarlijk aan Arsenal zijde, wel zonde dit want nu kan Spurs 3e worden en als Chelsea dan de Champions League pakt heeft Arsenal niets.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat een pot zeg.. erg slecht meestal maar wel spannend.
Ook geen Europa League?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen Chamack erin kwam werd het pas gevaarlijk aan Arsenal zijde, wel zonde dit want nu kan Spurs 3e worden en als Chelsea dan de Champions League pakt heeft Arsenal niets.
Josh Ford even toevoegen of op de bank zetten, 71 speedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Goalkeeper team gemaakt om DE bevestiging van de handicap te hebben:http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ilL7R3CUbds9i
Met natuurlijk in de spits de ouwe meester Rogerio Ceni met 94 kicking![]()
Ook aan onze Belgianosaurus heb ik gedacht, het probleem is alleen dat hij de chemistry verneukt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Goalkeeper team gemaakt om DE bevestiging van de handicap te hebben:http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ilL7R3CUbds9i
Met natuurlijk in de spits de ouwe meester Rogerio Ceni met 94 kicking![]()
Ook aan onze Belgianosaurus heb ik gedacht, het probleem is alleen dat hij de chemistry verneukt.
71 pace voor een keeper van 57quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Josh Ford even toevoegen of op de bank zetten, 71 speed
Die keeper die je in de spits hebt neemt ook dodelijke vrije trappenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Zo, Josh Ford gehaald voor 300 en nu maar eens kijken hoe het speelt
Het is niet zo dat je moet kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef marcie216 het volgende:
joehoe nu zijn we samen af
Waarom streamt rijst Skyrim. dat is zo saai om naar te kijken.
dan kijk je toch niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:41 schreef marcie216 het volgende:
nee maar als hij fifa streamt vind ik het wel leuk om te kijken, en ik verveel me dood nu.
Ik heb nu pas 1x gewonnen de rest gelijkgespeeld of met 1 goal verschil verlorenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:49 schreef DutchSL het volgende:
Diedjuh 2-3 DutchSL
0-1 Mounier, finesse shot binnen 16
1-1 Pato, knal verre hoek
2-1 Pato, knal korte hoek
2-2 Menez, kreeg bal uit kluts mee, met links heel zachtjes in de korte hoek omdat Stekelenburg totaal verkeerd stond opgesteld
2-3 Mounier, finesse shot rand 16
Nu alleen nog een keer tegen GJE en dan ben ik klaar. MaartenFM zal wel beter doelsaldo krijgen dus als die geen misstap maakt wordt het Reemi en MaartenFM uit poule A.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef laucas het volgende:
Kerel die mijn coins wilt kopen zou eerst 20K willen zien ter vertrouwen, doen?
nee man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef laucas het volgende:
Kerel die mijn coins wilt kopen zou eerst 20K willen zien ter vertrouwen, doen?
Zoetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef diedjuh het volgende:
Dit wordt mijn bazenteam:http://www.futhead.com/12/squad/656716
Kijk op ultimatedb, iets van 60 sp en 70 bin, ligt eraan of je hem snel kwijt wil (dan iets goedkoper)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef marcie216 het volgende:
Heb een MOTM ayew lm, 442 opgepikt.
Ik vroeg me alleen af hoeveel hij waard is, er staan er niet veel op de markt onder de 100k
3 dacht ik, 2 41212 (75k en 100K) en een rot formatie voor 60K ofso.
ja dat is gemiddeld, maar een 442 formatie is meestal duurderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk op ultimatedb, iets van 60 sp en 70 bin, ligt eraan of je hem snel kwijt wil (dan iets goedkoper)
Prices per formation, en 50k is gemiddeld dus met 60 zit je er al boven. Maar als je het er toch niet mee eens bent, vraag het dan niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja dat is gemiddeld, maar een 442 formatie is meestal duurder
bron? alleen gerucht nog toch?quote:
http://www.goal.com/nl/ne(...)sfer-naar-man-unitedquote:
Ja, ik weet het, maar het is lastig om te maken in een andere formatie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoet
Verder wel een vet team op de baggerformatie na.
Dat lijkt me beter dan een bronze..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar het is lastig om te maken in een andere formatie.
Zoet is jammer, maar de enige waar ik hem mee kan wisselen is IF Velthuizen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
waarom kan ik in geen enkele free for all lobby normaal spelen zonder dat er duitse kanker honden in hoekjes zitten te wachten met hun ACR's? WTF
Marcie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:03 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb wel een Ayew MOTM voor 41k opgepikt in 442, gaat eruit voor 75k
Waarom wil je niet spelen dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:05 schreef marcie216 het volgende:
Jij mag hem als winst doorgeven aan Fuszy.
hoe komt het dat ik niet kan citeren, en dmén (daar op klikken werkt niet)
Adblocker aan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:05 schreef marcie216 het volgende:
Jij mag hem als winst doorgeven aan Fuszy.
hoe komt het dat ik niet kan citeren, en dmén (daar op klikken werkt niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |