Dat meisje waarschijnlijk wel. Niet alleen die 2 minuten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:56 schreef CrushedTinBox het volgende:
Was je wel 2 minuten stil tijdens het neuken?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat meisje waarschijnlijk wel. Niet alleen die 2 minuten.
ja want ik open veel topics over dat ik neuk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit soort grappen kun je beter achterwege laten ts, het principe van een grap is namelijk dat je er om moet lachen. Van dit soort grappen moet je niet lachen, daar wordt je knorrig van. Sterker nog, doorgaans moet ik op een begrafenis eerder lachen. Jouw humor is dus gewoon dood, wellicht dat je eens kunt overwegen dat te begraven. Het is maar een optie maar het lijkt me bijzonder verstandig.
En mensen die constant topics openen over hoe vaak ze wel niet neuken komen ongeloofwaardig over, zijn van die maagden (eigenlijk knapen in mannelijke vorm, maar maagd is in de loop der jaren ook van toepassing geworden op jongens dus ik gebruik de term maagd maar) die willen compenseren. Dus geen hond gelooft jouw verhaal ts.
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit soort grappen kun je beter achterwege laten ts, het principe van een grap is namelijk dat je er om moet lachen. Van dit soort grappen moet je niet lachen, daar wordt je knorrig van. Sterker nog, doorgaans moet ik op een begrafenis eerder lachen. Jouw humor is dus gewoon dood, wellicht dat je eens kunt overwegen dat te begraven. Het is maar een optie maar het lijkt me bijzonder verstandig.
En mensen die constant topics openen over hoe vaak ze wel niet neuken komen ongeloofwaardig over, zijn van die maagden (eigenlijk knapen in mannelijke vorm, maar maagd is in de loop der jaren ook van toepassing geworden op jongens dus ik gebruik de term maagd maar) die willen compenseren. Dus geen hond gelooft jouw verhaal ts.
Nu klopt het.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
En mensen die constant topics openen over hoe vaak ze wel niet neuken komen ongeloofwaardig over, zijn van die maagden (eigenlijk knapen in mannelijke vorm, maar maagd is in de loop der jaren ook van toepassing geworden op jongens dus ik gebruik de term maagd maar) die willen compenseren. Dus geen hond hont gelooft jouw verhaal ts.
Ze had de slappe lach...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat meisje waarschijnlijk wel. Niet alleen die 2 minuten.
ze keek dan ook naar de grootte van de lul van TSquote:
ja maar jou geloven we welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
heb gister 91 vrouwen geneukt,
gr. gr
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit, en daarbij, wat een ongelofelijk ongeloofwaardig kuttopic.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Geen idee waarom je denkt dat dit een boeiend topic zou kunnen zijn, TS.
één van mijn vrouwen wilde niet stil blijven om 8uur, dus stopte mijn penis in haar bek, en liet haar gaggen. Nu heeft ze helemaal geen vocal chords meer en is ze stil tot volgend jaar mei. Graag gedaan, jongens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:26 schreef Waaghals het volgende:
TS ik heb gister 10 vrouwen geneukt en nog is het me gelukt om die 2 minuten even stil te blijven
Pfff beginner, ik heb er een zo vol geblaft dat ze tot volgend jaar augustus aan het slikken isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
één van mijn vrouwen wilde niet stil blijven om 8uur, dus stopte mijn penis in haar bek, en liet haar gaggen. Nu heeft ze helemaal geen vocal chords meer en is ze stil tot volgend jaar mei. Graag gedaan, jongens.
Ben je een lijkschouwer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:26 schreef Waaghals het volgende:
TS ik heb gister 10 vrouwen geneukt en nog is het me gelukt om die 2 minuten even stil te blijven
Jij blaft maar raak, je pik reikt niet eens tot haar stembanden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Pfff beginner, ik heb er een zo vol geblaft dat ze tot volgend jaar augustus aan het slikken is
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij blaft maar raak, je pik reikt niet eens tot haar stembanden.
Je bedoelt zeker dat je een vrouw van 91 geneukt hebt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
heb gister 91 vrouwen geneukt,
gr. gr
Verzin zelf toch iets grappigs, dikke randdebiel altijd met je gezever over humor van anderen. En we zitten in klaagbaak, niet in onzin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:05 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Verzin zelf toch iets grappigs, dikke randdebiel altijd met je gezever over humor van anderen. En we zitten in klaagbaak, niet in onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |