Met rente dreigen heb ik ook wel eens gedaan, maar bep. mensen maken het juist dan NOOIT meer naar je over. Achja kende ook zoeen iemand, daar heb ik alle contacten mee verbroken. Hij sterft maarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:18 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon een nog een laatste keer wat sturen en mededelen dat je er elke week x% bij opgooit dat het langer duurt, vanwege de rente die je misloopt en de tijd die je er aan kwijt bent.
Zo vaak blijven lastigvallen dat ie het uit ellende gaat betalen. Gewoon steeds met anoniem of een ander nummer bellen zodat hij na een tijdje geen enkel nummer dat ie niet kent meer op durft te nemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Met rente dreigen heb ik ook wel eens gedaan, maar bep. mensen maken het juist dan NOOIT meer naar je over. Achja kende ook zoeen iemand, daar heb ik alle contacten mee verbroken. Hij sterft maar
Hij denkt: oh die 20 euro van die bios is ie ook vergeten, laten we dat nog eens proberenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:25 schreef InterMilan het volgende:
Rente werkt denk ik niet, dat wordt over het algemeen meer gebruikt als een grapje..
Het gaat me er gewoon meer om wat die gast nou precies denkt : Ik en mijn vriendin gaan naar de bioscoop. Heb geen contant geld bij me, dus leen ff 20 euro van hem....
Denkt hij dan vervolgens : Ah, die 20 euro gunt hij ons best wel joh, dat loopt wel los... Je zorgt toch gvd dat je dat geld terugbetaalt... Het is niet eens een hele close vriend van me...
3 euro uitlenenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:28 schreef vraagjesman123 het volgende:
gewoon geen geld uitlenen.![]()
heb nergens last van
wel van die kleuters die gaan janken en gierige roepen omdat ik hun die 3 euro niet wil gunnen![]()
ja,je hebt zelf geld thuis fiets ff naar huis dan![]()
Ik heb van alles gedaan, voor de deur gehangen etc, maar goed hij is nu verhuisd. Zeker door mijn terrorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo vaak blijven lastigvallen dat ie het uit ellende gaat betalen. Gewoon steeds met anoniem of een ander nummer bellen zodat hij na een tijdje geen enkel nummer dat ie niet kent meer op durft te nemen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Doet een vriendin van mij ook, en ik vind het altijd zo gênant om te vragen
Maar als ik niet doe, weet ik dat ik het niet terug krijg
Wat ze ook vaak doet: ¤5.50 lenen bijvoorbeeld, ik zeg dan gewoon geef maar een briefje van ¤5.00 terug hoor, ¤0.50 maakt toch niks uit.
Leen ik van haar eens ¤0.20 omdat ik net tekort kom, vraagt ze meteen: neem je morgen wel de ¤0.20 mee??
Ze denkt dat je rijk bent omdat je die 50 cent kwijtscheld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat ze ook vaak doet: ¤5.50 lenen bijvoorbeeld, ik zeg dan gewoon geef maar een briefje van ¤5.00 terug hoor, ¤0.50 maakt toch niks uit.
Leen ik van haar eens ¤0.20 omdat ik net tekort kom, vraagt ze meteen: neem je morgen wel de ¤0.20 mee??
Het is echt zoquote:
Omdat dat nergens op slaatquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze denkt dat je rijk bent omdat je die 50 cent kwijtscheld.
Waarom zou je rijke mensen 20 cent niet terugvragen?
Vreemde selectiecriteria voor vrienden heb je dan..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat een rare vriendin is datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is echt zo
En ik zei 2x laat die ¤0.50 ofzo maar zitten, nu denkt ze dat het automatisch zo is, en laat ze alle geld onder de ¤1.00 zitten![]()
Bij elkaar zijn het nu echt iets van ¤5.00, ik ben ook maar een arme scholier
Damn, snap echt niet waarom sommige mensen zo zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |