Vooruit danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Half uurtje ofzo. Ik was te lam om kleren aan te trekken, dus dat heb ik laaaaaaaang uitgesteld.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Duuuus, wie wil er foto's van m'n kamer zien?
Oh Bambi, wat leuk!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh Bambi, wat leuk!![]()
Dat ziet er echt heel gezellig uit!
tof uitzicht zeg!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:28 schreef Mss het volgende:
Leuke kamer!
Ik vind het altijd leuk om te zien hoe andere mensen hun studentenkamer inrichten. Het is toch vaak creatief zijn met weinig ruimte, maar ook het maken van een eigen plekje. Leuk!
Bij mij is het ook vol, maar ik zou geen enkele van mijn meubels kunnen missen. Dan maar vol. Alleen die rode muur had ik achteraf beter wit kunnen laten, maar ach.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks!
Jaa, vond ik ook met jouw kamer toen, terwijl ik nog bezig was met het inrichten van deze. Vind het vooral leuk hoe ik alle meubels erin heb kunnen passen en dat het niet heel krap is, ondanks alle mensen die zeiden "dat wordt wel heeeel vol".
Ik vind die rode muur wel gaaf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij mij is het ook vol, maar ik zou geen enkele van mijn meubels kunnen missen. Dan maar vol. Alleen die rode muur had ik achteraf beter wit kunnen laten, maar ach.
Een bank hebben is sowieso chill. Ik vind het toch altijd wat minder tof als er mensen op bezoek komen en ze moeten op het bed of op de grond zitten. Ik geef mijn gasten toch graag rugsteunquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind die rode muur wel gaaf.
Nouja, bij mij is het meer dat ik gebruik heb gemaakt van mijn ruimte dan dat het echt vol is. Dat vind ik wel meevallen. En wil inderdaad ook gewoon echt al deze meubels.
Ik kan 8 mensen kwijt als ik wil.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Een bank hebben is sowieso chill. Ik vind het toch altijd wat minder tof als er mensen op bezoek komen en ze moeten op het bed of op de grond zitten. Ik geef mijn gasten toch graag rugsteun.
Volgende meet bij jouquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan 8 mensen kwijt als ik wil.Drie op m'n bed(bank), drie op een matras daarvoor, zodat ze wel nog tegen m'n bed aan kunnen zitten en twee op de bank.
quote:
En anders gaan we gewoon stapelen. Ik wil wel onderopquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erpassen er nog wel 5 op de grond, 4 op het balkon en 3 in de gang
Op de grond past dan niet meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erpassen er nog wel 5 op de grond, 4 op het balkon en 3 in de gang
volgende meet bij jouquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb er 1 en er staan ook nog 3 koelkasten in de keuken!
Zolang de helft tevreden is zonder zitplek vind ik het goed.quote:
Have fun!quote:
Ooohh wat heb je dat leuk gedaan zegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Haha, goed he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooohh wat heb je dat leuk gedaan zegEn dikke respect inderdaad voor wat je er allemaal in hebt gekregen
![]()
@Mss had jij ook foto's geplaatst?
ugh, balen is dat. was het wel mooi?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:09 schreef Dwyn het volgende:
Ben naar het defilé in Wageningen geweest, helemaal zeiknat geregend.
Bij mij doet ie het gewoon.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Mirjam het volgende:
is google maps bij jullie ook kapot?
[..]
ugh, balen is dat. was het wel mooi?
Hoi!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !Ik heb niks terug gelezen en zal wellicht verder de komende 2 weken weinigs online zijn.. Dus eik maar een simpele 'hoi' tussendoor
![]()
Ohhhhh schattiggggquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhhhh schattigggg![]()
(thehehe voor deze heb ik terug gescrolt)
Ja zeker. Heel veel verschillende muziekkorpsen ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Mirjam het volgende:
is google maps bij jullie ook kapot?
[..]
ugh, balen is dat. was het wel mooi?
Mars icecreamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kut Mars-reclame.Nou heb ik zin in een Mars!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
Nog twee uur, dan mag ik naar huis! Joepie!
Jij bracht mij op dat idee, nu moet ik morgen mars icecream halenquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij bracht mij op dat idee, nu moet ik morgen mars icecream halen
Ik zal er denkbeeldig 1 naar je toesturenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als jij er maar wel heeel erg van geniet dan!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zal er denkbeeldig 1 naar je toesturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |