Enne... wat dacht je er van het poppeke gewoon weg te mikken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen bang dat het stukje er misschien al veel eerder vanaf lag en ik dat gewoon nooit heb gezien...
En stofzuigerzak doorspitten hoeft dus nog niet, maar dat is wel de reden dat ik niet durf te stofzuigen.
Come to the dark side Lies!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
staat ineens in mijn helmer een lakje uit te zoeken
![]()
Ben ik ook aan het overwegen. Maar ik vind het zooo jammer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Enne... wat dacht je er van het poppeke gewoon weg te mikken?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
staat ineens in mijn helmer een lakje uit te zoeken
![]()
Zo zwaar vond ik hem helemaal niet... De grootte van het pak valt op zich wel mee, maar ik weet niet hoe ver je ermee moet lopen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:54 schreef Mss het volgende:
Helmers wegen 13 kilo, dat is niet zo handig in de metro he. Ik wil er gewoon NU een.
13 kilo ja?? Echt??quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:54 schreef Mss het volgende:
Helmers wegen 13 kilo, dat is niet zo handig in de metro he. Ik wil er gewoon NU een.
quote:
En het werd: sheer lichtroze/nude...quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
En het werd: sheer lichtroze/nude...
Ach, het begin is er weer
Oh, dat is wel ver...quote:
Lies wordt ook een nagelmeisjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
En het werd: sheer lichtroze/nude...
Ach, het begin is er weer
Jonge, 4 treinen per uurquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Amsterdam? Dat lijkt me niet zo handig
Liggend in het gangpadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe overleef ik die treinreis met mijn spit jonge
oh.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mwa, valt mee, ernstige hoofdpijnaanval 's nachts, dan krijg je dat
quote:Roos says:
05/05/2012 at 14:02
Jammerrr Mascha, ik kan nog posten en lezen op m’n mobiel.. Wat een leuke post, zooooo goed voor m’n portemonnee ;-) ;-)
Faler
Reply
Half uurtje ofzo. Ik was te lam om kleren aan te trekken, dus dat heb ik laaaaaaaang uitgesteldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, hoe lang heb je je daar over gedaan joh?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |