quote:Op zondag 6 mei 2012 10:47 schreef milka82 het volgende:
Moggeuh!
Mooie kamer heb je Bambi!
Enne chocolade.... dat mis ik nog het meest (7 weken geleden voor het laatst gehad en nog een hele poos zal ik zonder moeten.....) Soms ruik ik het en dan is het echt beheersen, eat all the noms!
quote:
Gezellig!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar waren jullie het niet echt net geweest?
Dan zal de tijd wel sneller gaan dan ik dacht.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gezellig!
Uhm nee, ik niet in elk geval!
Als je een foto maakt en je wilt hem versturen zegmaar, dan kan je aanvinken of je hem bij twitter, facebook, tumblr enz kan laten zienquote:Op zondag 6 mei 2012 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik Instagram koppel aan mijn facebook?
Ik krijg het niet gevonden
Ik heb het dus op mijn tab staan, op de tab gekoppeld aan mijn facebook, maar ik zie geen mapje met foto's, laat staan dat ie ze laat zien op FB
Ja maar dan gebeurt er dus nietsquote:Op zondag 6 mei 2012 12:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als je een foto maakt en je wilt hem versturen zegmaar, dan kan je aanvinken of je hem bij twitter, facebook, tumblr enz kan laten zienbij mij dan iig
Lekker even slapen dan wijffiequote:Op zondag 6 mei 2012 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning/middag endezo
Nachtdienst gehad, nu ben ik lichtelijk gaar
Als jij het ziet zitten moet je dat lekker doen toch.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekker even slapen dan wijffie![]()
Ik ga even een rondje door mijn flatje doen en kijken wat ik mee wil nemen naar Rick voor als ik daar ga wonen (!!
) en wat Patje over kan nemen want die wil heel graag in deze flat wonen.
En jajajajaja kom maar op met de Jeetje wat snel! Weet je het zeker? etc....
Ach weet je, het leven neemt vaak onverwachte wendingen (mijn leven iigquote:Op zondag 6 mei 2012 12:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als jij het ziet zitten moet je dat lekker doen toch.En makkelijk dat Patje het overneemt dan!
Maar de plannen om in de uithoek van Nederland te gaan wonen zijn weer van de baan dus? Wat vindt je zoon daarvan dan?
Nee hoor, vind ik altijd wel grappig hoe het soms bij een relatie lang kan duren, dat men nog niet samenwoond. En dan gaat het uit en dan komt er een nieuwe relatie en dan wonen ze meteen bij elkaar, of ze trouwen meteen of ze zijn binnen een jaar zwanger etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga even een rondje door mijn flatje doen en kijken wat ik mee wil nemen naar Rick voor als ik daar ga wonen (!!
Neuh, heb teveel te doenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan is het goed toch.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ach weet je, het leven neemt vaak onverwachte wendingen (mijn leven iig) en ik drijf met de stroom mee. Mijn kids weten dat ook en willen alleen maar dat ik gelukkig ben en in hun leven ben. Dat ben ik nu beide. De middelste heeft ook net zijn rijbewijs gehaald dus hun worden ook allemaal wat mobieler om wat vaker naar het zuiden af te zakken. Al met al is het ook maar een ritje van twee uur, geen wereldreis
jeetje wat snel! Weet je het zeker?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaquote:
Poeh wat snel... ik zou het niet zeker weten!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |