En een hoop drugsgebruik, verwacht ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt het helemaal niet op.
Het is echt een feest, veel mensen, weinig klerenharde muziek, veel dansen, heel mooie outfits en echt afschuwelijke, en er is ruimte om wat met elkaar te rotzooien.
Dat is nou typisch iets waar ik totaal niet op let. Ik heb zelf nog nooit iets gebruikt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En een hoop drugsgebruik, verwacht ik.
Dat is alleen maar een voordeel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En een hoop drugsgebruik, verwacht ik.
Kan, maar bij feestjes waar er bijv. veel X wordt geslikt hangt vaak wel een veel chillere sfeer imo. Iedereen mag elkaar, iedereen is vrolijk en er zijn nooit ruziesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehh, waarom dat dan? Ik vermaak me prima zonder drugs hoor.
Wil jij mee dan?quote:
Niet echt mijn ding denk ikquote:
O, maar dat is bij dit soort feestjes sowieso niet gauw.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan, maar bij feestjes waar er bijv. veel X wordt geslikt hangt vaak wel een veel chillere sfeer imo. Iedereen mag elkaar, iedereen s vrolijk en er zijn nooit ruzies
De eerste keer is altijd raar, totdat je er bent en het beleeftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding denk ikAl lijkt het me best tof om een keer mee te maken.
Nee dat is meestal niet. Denk eerder dat het pilletjes zijn die er gemakkelijk in gaan, of GHB in de drankjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nou typisch iets waar ik totaal niet op let. Ik heb zelf nog nooit iets gebruikt.
Ik heb er de vorige keer dat ik bij zoiets was iig niets van gezien, dus ze stonden niet midden op de dansvloer te snuiven ofzo.
Dat denk ik ook wel, op zo'n feest.quote:
Ik ben 1 keer geweest en vond het heerlijk, niemand die je raar aankijkt, in een spijkerbroek kom je er niet in. Je hoeft helemaal niets te doen wat je niet wil en je mag min of meer doen wat je wel wil.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding denk ikAl lijkt het me best tof om een keer mee te maken.
mja, er zijn zoveel feesten waar veel gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee dat is meestal niet. Denk eerder dat het pilletjes zijn die er gemakkelijk in gaan, of GHB in de drankjes.
[..]
Dat denk ik ook wel, op zo'n feest.
Dat ik ook denk dat het een voordeel is? Omdat je dan lekker los bent, lijkt me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, er zijn zoveel feesten waar veel gebruikt wordt.
En die laatste opmerking snap ik niet?
Klopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ik ook denk dat het een voordeel is? Omdat je dan lekker los bent, lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Zulke mensen kom je daar ook vast tegen.quote:
En rotzooi je dan met je eigen partner? Of rotzooit iedereen met elkaar?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt het helemaal niet op.
Het is echt een feest, veel mensen, weinig klerenharde muziek, veel dansen, heel mooie outfits en echt afschuwelijke, en er is ruimte om wat met elkaar te rotzooien.
Nou ja, dat kan, maar dat kan drank ook doen, en ik denk eigenlijk dat het wel meevalt, noem me naief, niet meer iig dan op n dancefeest ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ik ook denk dat het een voordeel is? Omdat je dan lekker los bent, lijkt me.
Waarom?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zulke mensen kom je daar ook vast tegen.denk dat je flink wat drugs nodig hebt om er nog lol aan te beleven dan.
Wat is dat toch met dat iedereenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En rotzooi je dan met je eigen partner? Of rotzooit iedereen met elkaar?
Er gebeurt van alles daar. Echt van alles. Maar er gebeurt niks wat je zelf niet wil. Als je alleen maar wil dansen en kijken, dan doe je dat. Als je wat met je partner wil rotzooien, dan doe je dat. Wil je gezellig met een andere chick vozen, terwijl je partner een biertje haalt, ook primaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En rotzooi je dan met je eigen partner? Of rotzooit iedereen met elkaar?
Daar ben ik 1 keer geweest en vond ik niets aan, maar die was wellicht ook te klein, iedereen kende elkaar en dat was gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gaan jullie dan ook naar van die parenclubs enzo? *QB is nieuwsgierig nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |