Die vind ik wat saai.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is zo lomp, totaal niet verfijnd.
Deze vind ik wel leuk, de vrouw overigens ook:
[ afbeelding ]
Die vind ik ook mooi, maar zoiets wordt het dus in elk geval niet. Wel een keer ws, maar niet nu.quote:
Wil je 'm op straat dragen danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ja, ook mooi, maar dat is dus te bloot
Oh, oké. Ik heb zo'n strapless bodysuit van ASOS waar je eventueel een rokje onder kan dragen, maar die is heel basic, dus saai.quote:
Ik vind dat best mooi, maar t mag wat gewaagder zijn. En Ado heeft ook t liefst bloot, maar dat vind ik niet zo fijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik heb zo'n strapless bodysuit van ASOS waar je eventueel een rokje onder kan dragen, maar die is heel basic, dus saai.
[ afbeelding ]
Wat voor feestje?quote:
Ja, bloot, maar misschien ook n beetje simpel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef Juminelle het volgende:
Voor zo'n feestje is die wie jij als eerst postte best goed.
http://nelly.com/nl/kledi(...)-bustier-116280-426/
Of dieAl is dat wel echt bloot.
Daar gaat iedereen met elkaar seksen op een podium, heb ik gehoord.quote:
Ligt ook een beetje aan het rokje en de schoenen verder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, bloot, maar misschien ook n beetje simpel.
Maar goed, er lopen allerlei outfits rond daar. Ook simpele.
Iedereen!?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar gaat iedereen met elkaar seksen op een podium, heb ik gehoord.
VIES!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar gaat iedereen met elkaar seksen op een podium, heb ik gehoord.
Kamasutra beurs is K3 vergeleken met dit soort feestjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nee maar serieus. Is dat een soort Kama Sutra Beurs idee alleen dan met allemaal lak en leer en muziek?
Nee, daar lijkt het helemaal niet op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nee maar serieus. Is dat een soort Kama Sutra Beurs idee alleen dan met allemaal lak en leer en muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |