Zo, beiden gaan retour. De eerste zijn in het echt veel minder mooi, in de tweede doos zat een heel ander paar pumps. Ook leuk, maar mijn geld niet waard. Goed voor mijn portemonnee dit!quote:
40 euro maar.. nu toch wel te veel betaald voor mijn rode ¤130 als ik dit zie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:51 schreef Ziba het volgende:
O, sorry! Heb ze besteld via shoeline! Helaas is de kleur nu ineens helemaal weg en is die foto ook niet meer te vinden (betekent dus dat de kleur is uitverkocht denk ik, ik heb geluk!), ze zijn alleen nog in t rood en een soort bruinig!
http://www.shoeline.nl/da(...)es/network/daisycon/
Maar die zullen dan ook wel van leer zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
40 euro maar.. nu toch wel te veel betaald voor mijn rode ¤130 als ik dit zie.
Toevallig had ik ze vanmiddag zelf ook nog gevonden en besteld! Waren dat misschien de laatstequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:51 schreef Ziba het volgende:
O, sorry! Heb ze besteld via shoeline! Helaas is de kleur nu ineens helemaal weg en is die foto ook niet meer te vinden (betekent dus dat de kleur is uitverkocht denk ik, ik heb geluk!), ze zijn alleen nog in t rood en een soort bruinig!
ja prima, wel beetje h&m verpakking maar ziet er prima uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hoe is jou ervaring met bestellen bij NewLook?
das een andere hakquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:22 schreef Luxuria het volgende:
[ afbeelding ]
Deze waren dat toch? Die staan er wel nog op
Beetje laat, maar ook bij brandos.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:08 schreef altootje86 het volgende:
Ik ben het ff kwijt; waar is blink ook alweer te krijgen?
in Den Haag issie iig gewoon open!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet er wel een winkel open zijnOf is het alleen online?
edit: de site ligt er dus nog steeds uit.
In Den Haag open dus! Is een tijd gesloten geweest, maar gisteren liep ik er langs en ineens wassie dus weer open. Weet niet hoe lang ze nog open zijn trouwens, ga ik morgen even vragen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Welke stad? Voor zover ik weet zijn alle fillialen gesloten of ze zijn misschien heropend om de laatste restanten te verkopen?
Mag ik hopen , zijn wel heel andersquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar die zullen dan ook wel van leer zijn
Voor dat soort foeilijke schoenen wil je ook niet zoveel betalen. Hoewel er zaten een paar mooie tussen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag mij af of het dan ook echte suède schoenen zijn. Je zult je verbazen hoeveel mensen het verschil niet zien tussen echt leer/suède/nubuck of synthetisch materiaal.
Met wit, zwart en grijs kan het altijd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik vind deze kleur dus echt "heaven"
Alleen waarmee kan ik dit combineren..
[ afbeelding ]
Lastig!
lime groen, fel paars, diep rood, oranje. Kan allemaal op dit moment! Color blockingquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[ afbeelding ]
Lastig!
Hier in nederland heb je ook wel schoenen voor zo´n prijzen. Denk aan h&m, van haren, xtrastarr, primark, etc.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:58 schreef Bloem_83 het volgende:
[..]
Wat zijn die schoenen in Amerika goedkoop zeg! Viel me gister ook al op, in dat filmpje van dat meisje met die schoenencollectie, allemaal lage prijzen noemde ze!
Ik vind wel dat je in Amerika meer waar voor je geld krijgt, terwijl je hier vaker nep spul krijgt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef electronique het volgende:
[..]
Hier in nederland heb je ook wel schoenen voor zo´n prijzen. Denk aan h&m, van haren, xtrastarr, primark, etc.
jammer van die lichte kleur maar die rode doen het voor mij ook wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:51 schreef Ziba het volgende:
Vallen normaal uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:38 schreef WRH het volgende:
nog even over die Blink pumps, hoe vallen ze qua grootte? weet iemand dat?
heb een redelijke standaard 37, maar laatst van 1 paar met plateauhak toch maar een 38 gehaald en achterin een stripje gedaan, zat nét iets beter bij mijn tenen.
vind die Blink's een perfecte basic pump voor weinig.
Wanneer heb je besteld dan, en wanneer heb je een mailtje gehad van hun dat het onderweg is? Ik heb ze namelijk donderdag besteld en eergisteren binnen gekregen..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
En nog steeds niets ontvangen van Nelly.als ik op de klantenservice zeg dat ik nog niets heb, wordt mij verteld dat ik tot maandag moet wachten.. in plaats van dat ze nu al gewoon zeggen dat ze het kwijt zijn. Sjezus.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[ afbeelding ]
Lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |