Andere bruiloft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
30 mei?
Dan kun je hendig naar de meet komen jonge!
Ja klopt, hij blijft op Posting List created/Pickup by Carrier staan. Alleen dat Closed linksboven baarde mij zo'n zorgen.. alsof ze het gewoon eruit geflikkerd hebben of zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:06 schreef HV het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook Closed, als je op Event History klikt (ook links bovenin) staat de status waarschijnlijk op: Posting List created/Pickup by Carrier. Mijn bestelling staat sinds 30-04 ook op die status, maar als het goed is moet dit nog wel wijzigen. Ik wacht het nog een weekje af.
Die zijn echt heel erg lief.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, goeie deal!
Hier belden ze net aan toen ik in een meeting zat, uiteraard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like them!
Haha toch wel hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
, net mn haar aan t wassen, dacht fuck it gimme gimme
![]()
en ik vind ze in t echt supergaaf, helemaal voor dit geld
Ergggg kjoetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, goeie deal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like them!
was ook of t wel goed zou zitten en dat doen ze. Echt spotgoedkoop ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha toch wel he![]()
Ik dacht al dat je ze tof zou vinden
Veel plezier met ze
Ik hoop dat ik ze vandaag ook binnen krijg; kan ik ze meenemen op vakantie morgen (we zouden vandaag vertrekken; maar wegens enkelbanden opgerekt van vriendlief hebben we het een dagje moeten opschuiven
![]()
).
Ik gok dat ik weer een volle koffer heb met alle kleren van ons beide en 1 klein koffertje waar ik al mijn schoenen meezeul..Ik kan nooit kiezen welke ik op vakantie mee wil hebben
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ook of t wel goed zou zitten en dat doen ze. Echt spotgoedkoop ook
wauw!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, goeie deal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like them!
Wat leukquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, goeie deal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like them!
jij komt ze ook nog weleens tegen voor weinigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Geniet er van
Ik hoef je niet te vertellen dat ik stikjaloers ben he
![]()
Wrijf 't er nou niet nog harder inquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ook of t wel goed zou zitten en dat doen ze. Echt spotgoedkoop ook
Heel vet!quote:
ze waren kei afgeprijsd bij topvintage 19.95 maar nu opperdepop daar natuurlijk.. verder overal rond de 90..quote:
Das nog eens een lekkere aanbieding dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze waren kei afgeprijsd bij topvintage 19.95 maar nu opperdepop daar natuurlijk.. verder overal rond de 90..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi, priem! Heb jij zo'n lange grote teen?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Das nog eens een lekkere aanbieding dan!
nicequote:
Oh wauw! Waar? Hebbennnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, goeie deal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like them!
Mijn status is nu gewijzigd naar: Pakje is onderweg naar lokaal depotquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja klopt, hij blijft op Posting List created/Pickup by Carrier staan. Alleen dat Closed linksboven baarde mij zo'n zorgen.. alsof ze het gewoon eruit geflikkerd hebben of zo.Vind het zo lang duren bweh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |