Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dat is het enige kutte in een supermarkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef marcie216 het volgende:
Mij lijkt spiegelen wel echt kut, maar dat kan ik niet bevestigen haha
wat is spiegelen precies?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat is het enige kutte in een supermarkt.
Bij de AH waar ik werk (en volgens mij zijn wij de enige) heb je een spiegelploeg van 14 en 15 jarige die dan elke middag de winkel spiegelen met z'n 5 of 6en. Gelukkig ben ik dat al een tijdje niet meer
Alle producten naar voren trekken in het vak.quote:
Alle producten naar voren halen zodat de klant goed ziet welk prodcut er staat en zo lijkt het of de vakken vol zijn wat mooier oogt.quote:
Producten naar "voren" halen zodat het lijkt alsof het rek vol zit (aan de achterkant is dan lege ruimte).quote:
Ooh dat, is dat niet dat je alles eruit moet halen en dan nieuwe erin, en dan de oude er weer bij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Alle producten naar voren trekken in het vak.
Zodat klanten niet helemaal het schap in hoeven te duiken voor hun pak suiker, ook ziet het er netter uit.
Je moet je volgens de richtlijnen houden aan het spiegelen van 2 rijen. Bij ons doet niemand dit en het wordt niet gecontroleerdquote:
hoezo 2 rijen? 2 vakken ofwatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je moet je volgens de richtlijnen houden aan het spiegelen van 2 rijen. Bij ons doet niemand dit en het word niet gecontroleerd
Nee joh, lekker alles er zo induwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Producten naar "voren" halen zodat het lijkt alsof het rek vol zit (aan de achterkant is dan lege ruimte).
En de oudste producten vooraan zetten, zodat onoplettende mensen de bijna bedorven meuk kopen
Haha dat is fucking epic, bij ons moesten ook altijd de jongste medewerkers het kutste werk doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat is het enige kutte in een supermarkt.
Bij de AH waar ik werk (en volgens mij zijn wij de enige) heb je een spiegelploeg van 14 en 15 jarige die dan elke middag de winkel spiegelen met z'n 5 of 6en. Gelukkig ben ik dat al een tijdje niet meer
Dat is FIFO-vullen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh dat, is dat niet dat je alles eruit moet halen en dan nieuwe erin, en dan de oude er weer bij?
Als je de koffiemelk hebt moet je zorgen dat er bv 2 rijen van 5 pakken naar voren staan, maar als je 1 rij doet valt dat niet opquote:
2 producten minimaal achterelkaar en tot het dak van het schap.quote:
Zal wel verschillen van baas tot baas.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, lekker alles er zo induwenprachtig, ik moest altijd toetjes doen en je kwam wel een stinkende troep tegen van 1 maand over datum
gewoon er weer achter zetten lol.
De winkel waar jij werkt(e) stond zeker niet zo heel hoog in de winkelcompetitie's?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, lekker alles er zo induwenprachtig, ik moest altijd toetjes doen en je kwam wel een stinkende troep tegen van 1 maand over datum
gewoon er weer achter zetten lol.
haha ja begin pas over paar maandjes, even mentaal voorbereidenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
Haha dat is fucking epic, bij ons moesten ook altijd de jongste medewerkers het kutste werk doen.
[..]
Dat is FIFO-vullen.
Zo jij bent klaar voor je sollicitatiegesprek![]()
![]()
Sowieso doen man, lekker bij de supermarkt. Begin effe bikkelen maar na een tijdje als een beetje hoger staat in de pikorde lekker chillen en flirten met de kassadames.
Klanten pakken altijd wat achterin ligt en daarom dacht ik fuck maar en duwde ik alles er zo in omdat klanten nooit iets opruimenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zal wel verschillen van baas tot baas.
Ik kijk in elk geval altijd naar de datum voor ik iets koop, ik koop bv. elke vrijdag een bakje worteltjes.. vooraan liggen dan altijd bakjes die binnen 1 of 2 dagen bedorven zijn en als je verder kijkt dan liggen er bakjes die wel 4/5/6 dagen nog goed zijn.
dus gewoon 2 producten langs elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je de koffiemelk hebt moet je zorgen dat er bv 2 rijen van 5 pakken naar voren staan, maar als je 1 rij doet valt dat niet op
Jawel man, 6 jaar terug ofzo wonnen ze zelfs beste super van NLquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef koenie95 het volgende:
[..]
De winkel waar jij werkt(e) stond zeker niet zo heel hoog in de winkelcompetitie's?
Bij ons letten ze echt streng op dat soort dingen, we eindigen dan ook altijd bijna bovenaan.
Laatst hebben we nog een of ander keurmerk gekregen van super supermarkt
Makkelijk werk hahah,quote:
Waarom begin je niet nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Makkelijk werk hahah,
Als ik begin ben ik 16 dus hopelijk sla ik die spiegelshit over. achja 5 euro per uur wil ik best voor spiegelen trouwens
Beginnners moeten altijd spiegelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Makkelijk werk hahah,
Als ik begin ben ik 16 dus hopelijk sla ik die spiegelshit over. achja 5 euro per uur wil ik best voor spiegelen trouwens
Omdat ik 1, nog geen zin heb en van mijn ouders op mijn 16e moet gaan werken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Waarom begin je niet nu?
Ik begon op mijn 14e (eigenlijk was ik nog 13 maar dan kon ik vast in de zomervakantie werken)
Wat is er zo chil aan zuivel en voorverpakte vleeswaren dan? Ik heb het niet zo snel koud dus misschien diepvries ook hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beginnners moeten altijd spiegelenje moet zorgen dat je zuivel of voorverpakte vleeswaren moet doen. Meest relaxte werk en lekker koel in de zomer. Diepvries is ook wel nice maar steenkoud. Kan je wel zo erin duwen en spiegeln van dat is heel weinig werk.
Daarom stuurde je me net een privébericht of je Lavezzi en Ibra samen mocht hebben voor een vriendenprijsjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Omdat ik 1, nog geen zin heb en van mijn ouders op mijn 16e moet gaan werken.
2. over 2 maandjes opent er een nieuw winkelcentrum met een Albert heijn, 3 minuutjes fietsen van mijn huis.
3. totaal geen geldnood
Geen DM's possten hier jongeman(oudeman).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom stuurde je me net een privébericht of je Lavezzi en Ibra samen mocht hebben voor een vriendenprijsje![]()
Garpje
Spiegelen is helemaal het ergste niet joh, het duurt misschien een kwartiertje en het moet pas gebeuren als je vracht op is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Makkelijk werk hahah,
Zijn geen kleine rotpakketjes, vaak het minste werk en in onze winkel was het bij die gangen altijd gezelligquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is er zo chil aan zuivel en voorverpakte vleeswaren dan? Ik heb het niet zo snel koud dus misschien diepvries ook haha
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geen DM's possten hier jongeman(oudeman).
op fut heb ik geldnood als een malle, in het echt valt het wel mee
Oke bedankt, volgens mij ben je een ervaren rot in het vak samen met Ajacied7.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn geen kleine rotpakketjes, vaak het minste werk en in onze winkel was het bij die gangen altijd gezellig
Heb het 4 jaar gedaan en in de laatste 2 jaar ook bezorgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke bedankt, volgens mij ben je een ervaren rot in het vak samen met Ajacied7.
Bedankt
Van wiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef marcie216 het volgende:
krijg van een stoere kerel een dm hahahahah, ik word even uitgescholden
Van wie? Stoereboiii?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef marcie216 het volgende:
krijg van een stoere kerel een dm hahahahah, ik word even uitgescholden
Doe het pas 5 maandenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke bedankt, volgens mij ben je een ervaren rot in het vak samen met Ajacied7.
Bedankt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef marcie216 het volgende:
Van IsaacCuenca hahah
Heb hem even een gepast antwoord gegeven
"je moeder"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef marcie216 het volgende:
Van IsaacCuenca hahah
Heb hem even een gepast antwoord gegeven
lijkt erop hahahahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
"je moeder"
Werkt altijdook met fifa als weer iemand boos is lol.
Garpy garpigquote:
Lief dagboek, nu stop ik met schrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
morgen maar weer is gaan fitnessen, eigenlijk geen zin maarja wat moet dat moet.
Oh mijn dagboek leeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lief dagboek, nu stop ik met schrijven.
Dankje!
je hebt een goedkope gekocht denk ik.quote:
Tuurlijk maakt dat uit man! Nooit gecross-spamd ofzo? Met het verkeerde been komt maar 1 op de 3 voorzetten goed op het hoofd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je hebt een goedkope gekocht denk ik.
http://futhead.com/12/squad/638501
Ik zat me iets te bedenken, Ibrahimovic is erg sterk in de lucht maar met Lavezzi en Reyes op de flanken. Deze hebben beide naar binnen komen en schieten. maar maakt het echt uit of je met rechts of links voorzet?
Shit, dan ga ik denk ik reyes vervangen voor een andere RW, want heb ibrah niet voor niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat uit man! Nooit gecross-spamd ofzo? Met het verkeerde been komt maar 1 op de 3 voorzetten goed op het hoofd.
Sanchezquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Shit, dan ga ik denk ik reyes vervangen voor een andere RW, want heb ibrah niet voor niks
Voorzetten door de lucht naar de 2e paalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:58 schreef marcie216 het volgende:
ja had hem al in mijn hoofd, en Lavezzi heeft 4* weak foot, dan zou het niet zoveel uit mogen maken toch?
En nee idd nog nooit van Cross spammen ofso iets gehoord
Gegarandeerde goals zijn datquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voorzetten door de lucht naar de 2e paal
Dat doet mij altijd denken aan The Sacrifice van Headhunterzquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
And shepherd's we shall be...
for thee, my Lord, for thee.
Power hath descended forth from Thy hand
Our feet may swiftly carry out Thy commands.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti
Imposante tekst blijf ik het vinden. Tevens Boondock saints
Als de voorzet goed gegeven is meestal welquote:
4* is prima hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef marcie216 het volgende:
Oke, maar met 4* weak foot kan je toch gewoon voorzetten of moet dat echt 5* zijn"?
Ook jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat doet mij altijd denken aan The Sacrifice van Headhunterz
Fitnessen op jongen leeftijdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
morgen maar weer is gaan fitnessen, eigenlijk geen zin maarja wat moet dat moet.
Ja je kunt voorzetten, maar het grote deel van de voorzetten zal nog steeds verneukt zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef marcie216 het volgende:
Oke, maar met 4* weak foot kan je toch gewoon voorzetten of moet dat echt 5* zijn"?
Hoezo staat hij vaker RB :pquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Fitnessen op jongen leeftijd. Ik vind het altijd wel grappig om die kids te zien in de fitnessruimte
![]()
.
Verder is Sanchez op RW niet super fijn. Staat vaker RB dan RW, maar als hij RW staat
dan kap ik wel naar rechts en voorzetjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja je kunt voorzetten, maar het grote deel van de voorzetten zal nog steeds verneukt zijn.
Omdat High/High workratesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo staat hij vaker RB :p
En ik sta soms wel in zo'n hal zitten allemaal van die kale brede gabbers en dan voel ik me echt zo klein haha
Godverdomme dan is hij natuurlijk ook snel moe? Andere optie voor rwquote:
Valt mee, Sanchez is gewoon primaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Godverdomme dan is hij natuurlijk ook snel moe? Andere optie voor rw?
Ja, rent alle kanten uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja hoor erg verschillende meningen en hoef hem niet op rb te hebben..quote:
Sanchez is goed, maar hij staat niet altijd RWquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan moet je hem op RW zettenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja hoor erg verschillende meningen en hoef hem niet op rb te hebben..
Betere workrates welquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon sanchez+ alves, wisselen ze aan een stuk door van positie
Voor alves heb ik geen geld,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon sanchez+ alves, wisselen ze aan een stuk door van positie
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Voor alves heb ik geen geld,
GekkeZuiden
Hoe bevalt hij jou? als je in de aanval bent is hij dan niet doodop omdat hij van eigen helft moet komen?
Ja in een 433 is dat dan toch kut, de RW positie onbezet. misschien toch maar jesus navasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Hij is gewoon dodelijk, hij staat er alleen niet altijd:P
Gewoon proberen, dan kan je het altijd nog veranderen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja in een 433 is dat dan toch kut, de RW positie onbezet. misschien toch maar jesus navas
juist dit ga ik doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Gewoon proberen, dan kan je het altijd nog veranderen.
Speel 4321quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja in een 433 is dat dan toch kut, de RW positie onbezet. misschien toch maar jesus navas
waar hangt die flapdrol dan de hele tijd rondquote:
4321 heeft geen RW hèquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waar hangt die flapdrol dan de hele tijd rond?
jawel hoorquote:
Op dit moment RW, maar ik speel heelde tijd op zijn helftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waar hangt die flapdrol dan de hele tijd rond?
Oh fuck ik las verkeerdquote:
Oke, met mijn bazenteam moet ik ook op iemand anders zijn helft gaan spelen, dus kijken of die Sanchez bij mij pastquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Op dit moment RW, maar ik speel heelde tijd op zijn helft. (Afgedwongen
)
Precies, en je moet niet alleen op crossing letten, ook curve is erg belangrijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:21 schreef marcie216 het volgende:
Bij de stats, is crossing dan voorzetten? want dan kan ik echt beter Navas pakken haha, die heeft 86 crossing!
Jou plaatje is echt geweldig trouwens, met Mark van Bommel met die snorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
Kreeg ik net een mail dat mijn Live is afgelopen. Start ik mijn xbox op, zie ik in grote letters 2 maanden voor 2 euro![]()
Nice![]()
en fuuuu Strootquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jou plaatje is echt geweldig trouwens, met Mark van Bommel met die snor
Je bent zo shit dat je tegen hem scoort.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:29 schreef Pobberd het volgende:
Toenet tegen een of andere mongool gespeeld. Steeds als ik scoorde moest hij een berichtje sturen met 'ur shit' of 'joke'. Enfin, het werd 4-4. Hij scoort in de verlenging direct na de aftrap en doet sssjt celebration, en hij moet natuurlijk alle herhalingen zien. Daarna maak ik 3 goals like a boss, en toen had hij de controller weggelegd
Echt he, sommige mensenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent zo shit dat je tegen hem scoort.
[ afbeelding ]
Is altijd 99 dacht ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:36 schreef marcie216 het volgende:
als je op futhead de stats bekijkt, staat er ook Stamina, wat wil dit zeggen?(je fitness ofso?)
Met die markt komt het echt nooit meer goedquote:
Nee duh, naarmate het jaar vordert zakt alles in. Altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met die markt komt het echt nooit meer goed
Ja maar wat er nu in een paar dagen gebeurd is absurd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee duh, naarmate het jaar vordert zakt alles in. Altijd zo geweest.
Neuh, TOTY he. Mensen investeren massaal geld en willen alles zo snel mogelijk verkopen om maar weer packs te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar wat er nu in een paar dagen gebeurd is absurd.
Dit is niks vergeleken met 11, toen kreeg elke competitie een TOTY.. Dat was pas chaosquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar wat er nu in een paar dagen gebeurd is absurd.
dat komt dit jaar ook weer...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is niks vergeleken met 11, toen kreeg elke competitie een TOTY.. Dat was pas chaos
Word.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, zo'n mooie kans om geld te verdienen laat EA niet schieten
quote:UEFA heeft vrijdag bekend gemaakt dat Nederland derde is geworden op de ‘UEFA Respect Fair Play’. Dit betekent dat Nederland komend seizoen één extra Europees ticket toegewezen krijgt. Dit extra ticket gaat naar de club die de nationale Fair Play Ranking na 34 speelronden aanvoert. SC Heerenveen staat momenteel bovenaan.
Europees voetbal kan dus eigenlijk niet meer misgelopen worden, zelfs niet bij een gelijkspel. Met nog een speelronde voor de boeg gaat SC Heerenveen aan de leiding met 8,05 punt. FC Twente staat tweede, met 7,99 punt. Excelsior bezet de zesde plaats met 7,98 punt.
Mocht Heerenveen zondag een sportieve wedstrijd spelen, dan lijkt een Europa League-ticket ongeacht het resultaat verzekerd. Het extra ticket dat door UEFA wordt vergeven is geldig voor de eerste voorronde in de Europa League.
Indien Heerenveen wint, dan gaat de club de laatste voorronde van de Europa League in. Bij een nederlaag is Europees voetbal ook zeker, maar dan moet ook AZ verliezen. Winnen de Alkmaarders wel dan eindigen ze als vierde en moeten de Friezen een extra voorronde spelen.
Tweede worden, wat recht geeft op voorronde Champions League, behooft ook tot de mogelijkheden. Maar dan moet er met 6-0 gewonnen worden en mag PSV geen punten pakken tegen Excelsior.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef GuRBuH het volgende:
Weet niet of jullie dit al hadden meegekregen:
[..]
Fuck it, ik verkoop mijn team niet weerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ze wachten tot dat de comps zijn afgelopen.
Ga ik ook nog ff doen, wil Zoet of Akinfenwa.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef koenie95 het volgende:
Ik ben al bijna 2 uur lang non stop 400c packs aan het openen
Nee, fitness, healing en shiny contracten zet ik gewoon 150 bin te koop dan zijn ze zo weg.quote:
Zitten je consumables en trade pile nog niet vol dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef koenie95 het volgende:
Ik ben al bijna 2 uur lang non stop 400c packs aan het openen
Vanmiddag had ik Akinfenwa, de afgelopen 2 uur niks noemenswaardig gehad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ga ik ook nog ff doen, wil Zoet of Akinfenwa.
Blijft een tof nummer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had Lukaku 4-2-2-2
Nu tijd voor grote mannen muziek
Na minstens 500 pakjes sinds woensdag heb ik nog steeds niksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:08 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Vanmiddag had ik Akinfenwa, de afgelopen 2 uur niks noemenswaardig gehad.
Waarschijnlijk tegen gokverslaafdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:15 schreef dion_v_k het volgende:
Je mag max. 10 van die 25k pakjes openenwat aardig
Ik heb dit jaar nog geen 1 25k pack geopend en dat ga ik ook zo houdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:15 schreef dion_v_k het volgende:
Je mag max. 10 van die 25k pakjes openenwat aardig
Dies wel baas ja.quote:
Is er ook 1 idd.quote:
Doe maar niet nee.. Ik had Hart, Valbuena en Liedsonquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen 1 25k pack geopend en dat ga ik ook zo houden
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
Christian.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/121059389
bohquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
Christian.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/121059389
Maar EA zelf nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
Ze moeten gewoon de bestaande spelers updaten, zoals Vpersie 86 dan veranderen naar 88..
Lijkt me veel leuker, dan kan je ook gewoon profit maken op talenten
Dat hebben ze duidelijk gemaakt met die DLC, 20 euro dokken en je krijgt niet een de helft met licentiequote:
1-8 inmiddelsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
Sta je dan, in de finale...
Eredivisie vs Full IF Serie A
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:24 schreef GuRBuH het volgende:
Whitesnake nummer is afgelopen. Oh nee, wat zal ik nu eens luisteren??? Youtube/VEVO to the rescue!
[ afbeelding ]
#JBGSquote:
suggesties worden gebaseerd op je zoekgeschiedenis...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:24 schreef GuRBuH het volgende:
Whitesnake nummer is afgelopen. Oh nee, wat zal ik nu eens luisteren??? Youtube/VEVO to the rescue!
[ afbeelding ]
Ik heb alweer 200K nadat ik 800K heb verkocht. Op mijn wishlist nog TOTY Dembele, IF Van der Wiel en heel misschien IF Holebas.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Echt geniaal, ik heb gewoon nog 1.1 miljoen coins en heb alleen nog TOTY De Rossi op de wishlist staan op dit moment. Hiermee moet ik de komende TOTY's toch goed door kunnen komen hoop ik.
Mijn TP en mijn team zit vol Shiny goldsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb ook wat bronze pack geopend, nu heb ik in ieder geval genoeg contracten voor mijn MLS team.
Ik had alleen maar contracten in m'n consumables door die pakjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb ook wat bronze pack geopend, nu heb ik in ieder geval genoeg contracten voor mijn MLS team.
Gesponsorde video's van VEVO knul.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
suggesties worden gebaseerd op je zoekgeschiedenis...
Gerben luistert naar JB!![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde link.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jQFw0qAybdsjT
wie zal ik op CDM zetten? Dacht zelf aan SIF Ramires.
Aguero moet ik trouwens nog in de juiste formatie/postitie krijgen
Denk dat dit niet de goeie isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jQFw0qAybdsjT
wie zal ik op CDM zetten? Dacht zelf aan SIF Ramires.
Aguero moet ik trouwens nog in de juiste formatie/postitie krijgen
Ik twijfel idd tussen die 2, maar er zit wel verschrikkelijk veel verschil in pacequote:
Ramires is echt een allrounder, Fellaini geen ervaring meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik twijfel idd tussen die 2, maar er zit wel verschrikkelijk veel verschil in pace
Vind ik welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Tim86 het volgende:
Maakt niet veel uit voor een fucking cdm joh
Jij hebt ervaring met SIF Ramiresquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ramires is echt een allrounder, Fellaini geen ervaring mee
Niet met de SIF inderdaad, maar de NIF vond ik al allround en zo te lezen hier is de SIF nog weer veel beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met SIF Ramires? Amper nog te vergelijken met de nif imo
YOU MUST BE DRUNK!quote:
Goed nummer welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neen, ik luister louter kwaliteitsmuziek, brutale vlegel!
KOEKOEKquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neen, ik luister louter kwaliteitsmuziek, brutale vlegel!
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik een gif van kan maken
Deadline gezien?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:02 schreef GuRBuH het volgende:
Had eigenlijk zin in een nieuwe serie, maar ken niks vinden.
breakout kings is ook wel tof. Zelfde makers als Prison Break geloof ik. T-Bag zit ook in een ep..echt als T-Bag ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:02 schreef GuRBuH het volgende:
Had eigenlijk zin in een nieuwe serie, maar ken niks vinden.
Jep die kijk ik ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
breakout kings is ook wel tof. Zelfde makers als Prison Break geloof ik. T-Bag zit ook in een ep..echt als T-Bag ook
Vooral het huidige seizoen is sterk nu er meer doorlopend verhaal is.
Echt iets voor mij dus!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
breakout kings is ook wel tof. Zelfde makers als Prison Break geloof ik. T-Bag zit ook in een ep..echt als T-Bag ook
Vooral het huidige seizoen is sterk nu er meer doorlopend verhaal is.
2x Quero in 3 packsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
1000 coins in een 400c pack
Ik had nog een 4-3-3 White in een Jumbo toen ik een paar packs kocht omdat ik een squad fitness nodig had. Dat is natuurlijk leuk maar ik kreeg ook nog een squad fitness
Nederlandsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vond beide seizoenen wel vermakelijk!
http://m.imdb.com/title/tt1172303/
yeahhhh buddyquote:
Ik open nu nog even wat Jumbos op mijn 2e account. Ik krijg vast weer een Sydney FC kit want die krijg ik te vaak.quote:
heb het 1 ep volgehoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:24 schreef GuRBuH het volgende:
Heeft iemand hier het complete Knight Rider 2008 seizoen gezien?
Was dat met die nieuwe mustang type auto?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:24 schreef GuRBuH het volgende:
Heeft iemand hier het complete Knight Rider 2008 seizoen gezien?
In het kroatisch zeggen wij wel Ypsilon voor Y, in het Nederlands is het i-grec. Beide varianten zijn mogelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:57 schreef GuRBuH het volgende:
Vet raar, vandaag op mn werk had ik het in de pauze met iemand over wordfeud () en toen hadden we het over het woord Ypsilon. Later moest ik een product scannen en in die naam zat ook Ypsilon. Terwijl het gewoon een woord is wat je nooit gebruikt. En vanavond had ik dus Dont Fear the Reaper geluisterd en hier gepost en nu draaien ze m in een aflevering die ik zit te kijken.
Dit was het spookverhaal voor vandaag. En nee ik ben niet bezopen.
Duda is een betere crosserquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:49 schreef DutchSL het volgende:
Wat lees ik nu, gaat het om cross-abusen en wordt Sanchez aangeraden. Dan kun je nog beter met het linkerbeen van Reyes gaan crossen. Zelfs Sarpong heeft een betere cross stat![]()
Navas is 1 van de beste crossers in het spel, de IF versie is waarschijnlijk zelfs dé beste crosser van het spel. En beiden sowieso veel beter voor die rol dan Sanchez.
Bovendien heeft Navas nog een long shot trait en veel meer shot power. dus hij kan ook beter schieten ondanks minder punten op het kaartje.
In mijn ervaring waren di Maria en Sanchez ook gewoon echt heel kut op rechts, Reyes niet geprobeerd. Navas vind ik erg fjin en ik heb de IF nog steeds als 1 van de weinige echt dure spelers nog in mijn club.
Sanchez zou ik alleen nemen als ik perse 5* skills wilde of hem nodig had voor chemistry met Barca-spelers ofzo.
Al z'n hele leven volgensmij? Ik had hem ook in pakjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:27 schreef OmniRocket het volgende:
sinds wanneer is van 't Schip een canadees?
och ja, dat is waar ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:35 schreef Walxie het volgende:
[..]
Al z'n hele leven volgensmij? Ik had hem ook in pakje
Hoelang?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker gaat de webapp offline net als ik er een hoop op heb gezet
Fijn ook dat ze dat even aangeven
Geen ideequote:
Ik kan de website niet bereiken, heb jij hetzelfde?quote:
Heey,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:49 schreef DutchSL het volgende:
Wat lees ik nu, gaat het om cross-abusen en wordt Sanchez aangeraden. Dan kun je nog beter met het linkerbeen van Reyes gaan crossen. Zelfs Sarpong heeft een betere cross stat![]()
Navas is 1 van de beste crossers in het spel, de IF versie is waarschijnlijk zelfs dé beste crosser van het spel. En beiden sowieso veel beter voor die rol dan Sanchez.
Bovendien heeft Navas nog een long shot trait en veel meer shot power. dus hij kan ook beter schieten ondanks minder punten op het kaartje.
In mijn ervaring waren di Maria en Sanchez ook gewoon echt heel kut op rechts, Reyes niet geprobeerd. Navas vind ik erg fjin en ik heb de IF nog steeds als 1 van de weinige echt dure spelers nog in mijn club.
Sanchez zou ik alleen nemen als ik perse 5* skills wilde of hem nodig had voor chemistry met Barca-spelers ofzo.
Ik had dat maintenance bericht alquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan de website niet bereiken, heb jij hetzelfde?
Edit: Krijg nu een maintenance bericht
Nee, lijkt me niet dat ik persoonlijke maintenance krijgquote:
Prijzen zullen laag zijn omdat de webapp eruit ligtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:33 schreef OmniRocket het volgende:
wow, net een 3% contract manager voor 150c
awesome... ook 200 en 300c een managerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prijzen zullen laag zijn omdat de webapp eruit ligt
Wit beeld hierquote:
Jap, geen genotquote:
Duda speelt op links, dus geen concurrent van Navas/Sanchezquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Duda is een betere crosser88 crossing, 90 curve. Bijna niemand gebruikt hem dus ze weten niet hoe gevaarlijk hij is
Ik neem aan dat hij bedoelt dat je squad fitnesses goedkoper kan halen tijdens HH. Om ze vervolgens later voor een hogere prijs te verkopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:48 schreef wieisboos het volgende:
Happy hour heeft weinig met squad fitnesses te maken want die krijg je niet uit die packs.
Consumables zijn meestal goedkoper tijdens HH's dan reguliere tijdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:48 schreef wieisboos het volgende:
Happy hour heeft weinig met squad fitnesses te maken want die krijg je niet uit die packs.
ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bedoelt dat je squad fitnesses goedkoper kan halen tijdens HH. Om ze vervolgens later voor een hogere prijs te verkopen.
Ja geen concurrent voor Navas inderdaad, maar iemand had het over 'de beste crosser'. Ik heb hem in een 343 waar hij de pace niet nodig heeftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duda speelt op links, dus geen concurrent van Navas/Sanchez
Hij heeft wel hele goede hidden stats zie ik nu, maar helaas die pace![]()
Ik heb overigens UP Mata op links en IF Navas op rechts, respectievelijk 95 en 99 crossing![]()
Komt omdat mensen denken dat je tijdens Happy Hour 2x zoveel kans op een IF heb, volgens mij is dat helemaal niet zo behalve in de Happy Hours waar ze dit expliciet zeggen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bedoelt dat je squad fitnesses goedkoper kan halen tijdens HH. Om ze vervolgens later voor een hogere prijs te verkopen.
Afellay zn schot is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja geen concurrent voor Navas inderdaad, maar iemand had het over 'de beste crosser'. Ik heb hem in een 343 waar hij de pace niet nodig heeftVaak val ik ook aan over rechts en daar heb ik Navas als RM en Reyes als RW. Genoeg mogelijkheiden om te crossen of om naar binnen te komen. Voor Duda staat Afellay, gewoon omdat het kan
Ja, komt door de maintenancequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De webapp is zo traag als dikke stront bij mij, heeft iedereen dit?
Ik heb nergens last van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De webapp is zo traag als dikke stront bij mij, heeft iedereen dit?
http://futhead.com/12/player/3113quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb je ook attackers met low att - high def?
Misschien grappig om een team te bouwen waarin iedereen dat heeft
Of juist andersom...
Alles naar hem gesweat?quote:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#UpqfeUz6bdrUxquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is op het spel zelf niets te vinden over het TOTY team Brons/zilver?
En heeft iemand voor mij wel een link met dat team?:P
Doet het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:06 schreef Maxos het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#UpqfeUz6bdrUx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |