quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ken het
Paar jaar terug een keer teruggerend naar onze caravan om mn pa te roepen om de vis te onthaken
Zat heel lang te kutten, vis bijna dood, pa in drie seconden onthaakt.
Vis heeft het gelukkig overleefdHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Ik had ook een keer moeite.. komt een jongen gast, leg dat beest op de grond, stampt er met ze voet op en trekt aan die lijn..
Die heeft het niet overleeft.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha..
Ik had ook een keer moeite.. komt een jongen gast, leg dat beest op de grond, stampt er met ze voet op en trekt aan die lijn..
Die heeft het niet overleeft.
Mietje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja, ik ga maar slapen.
Ben best moe na training enzo
Heet je echt Geoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
En vroeger ging ik in zeeland naar me oma op de camping, krabbetje vangen.. met een emmer vol over de camping sjokken.. vielen natuurlijk onderweg wat beesten uit. Maarja die ging ik niet op rapen
Hier oma, vanavond krabben soep!
"Nee Geo, dat doen we niet, breng maar terug"
Ah damn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heet je echt GeoGeo3hoek gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Heet je echt GeoGeodinald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Heet je echt GeoGeorginioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om op korfbal te zitten moet je baas zijn gr grquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
JIj bent zelf een mietje, met je korfbal
Omg gastquote:
Oh, ik dacht dat je dan contributie moest betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om op korfbal te zitten moet je baas zijn gr gr
Is inderdaad best knap als je in die paal kan klimmen en dan erop gaan zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nah, beetje gaysportquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |