SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
![]()
Alleen als we ook zo gaan knuffelenquote:
Nee, die ontmoetingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je wil een man die duckfaces trekt? Probeer de lokale sportschool.![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wat een mongolen.
Blauwe plekken hebben en niet weten hoe je er aan komt. Rode draad door mijn leven.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Die ontmoeting kun je wel verwerkelijken, genoeg leuke boys op het internet ja toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alleen als we ook zo gaan knuffelen
[..]
Nee, die ontmoeting![]()
![]()
Ik heb idd een mongolen snor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu ik even goed kijk, jij hebt wel een beetje iets weg van een Mongool![]()
Eerste emotionele ontmoeting met je vriendje van e-dating.nl.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die ontmoeting kun je wel verwerkelijken, genoeg leuke boys op het internet ja toch.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eerste emotionele ontmoeting met je vriendje van e-dating.nl.![]()
![]()
Jumi is duidelijk een emotional eater.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ben hartstikke vrolijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Jumi is duidelijk een emotional eater.srry xxxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja godverdomme Jumi was dat nou nodigHeb net al een gevulde koek zitten vreten
Heb ik net nog gedaan, heh heh hehquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker knettuhr roken Gridlok jaloers maken![]()
Als je me niet bespringt in pure geilheid vind ik het prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver woont volgensmij zouden wij wel goede maatjes zijn
Oh shit, friendzoned![]()
Jezus, dat ijs ziet er trouwens echt kankerlekker uitIk ben jullie feederquote:
Alsof je dat erg vindquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je me niet bespringt in pure geilheid vind ik het prima.![]()
Sowieso meet bij jou thuis met Jumi's lekkere eten (al dan niet van haar oma), jacuzzi en wiet. Wat wens je nog meer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef Juminelle het volgende:
Jezus, dat ijs ziet er trouwens echt kankerlekker uit
[..]
Ik ben jullie feeder![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: