Dat is waar, maar ik denk niet dat het een garantie is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
en ook daarom is het ook zo belangrijk om nooit te vergeten wat er zoveel jaar geleden gebeurd is!
Puicken TT! En goede opmerking!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat je daar wel gelijk hebt, ooit zal de herinnering aan 40-45 echt vervaagd zijn en dan is dat geen belemmering meer in de gedachten van mensen
Juist. En ook de kampen moeten we houden en mensen met rechts-radicale ideeën moet je daar verplicht heen sturen om te zien hoe het ging en was. (na te gaan dat ik rond mijn 16e zelf met zulke gedachten rond liep).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:03 schreef Redbaron het volgende:
Ik vind ook dat we de herdenking moeten behouden, al is het al vrij lang geleden.
Puur om het feit de volgende generaties ervan bewust te maken wat er gebeurt wanneer 1persoon een groep meekrijgt met dit als resultaat.
Miljoenen dode Joden/zigeuners en andere niet-ariers
gelukkig praten wij er nog steeds zoveel overquote:
maar het schiet wel op?quote:
jij was rechts-radicaal op je 16e?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist. En ook de kampen moeten we houden en mensen met rechts-radicale ideeën moet je daar verplicht heen sturen om te zien hoe het ging en was. (na te gaan dat ik rond mijn 16e zelf met zulke gedachten rond liep).
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:
niceTG is afgelopen, nu Iron Man 2 maar eens kijken...
Ja ik was behoorlijk ontspoort. Gelukkig heb ik een verstandige broer die me met felle discussies altijd onder tafel lulde. Nu neig ik meer links dan rechts.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig praten wij er nog steeds zoveel over
[..]
maar het schiet wel op?
[..]
jij was rechts-radicaal op je 16e?
ik ben benieuwdquote:
props voor je discussie-skills van je broerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik was behoorlijk ontspoort. Gelukkig heb ik een verstandige broer die me met felle discussies altijd onder tafel lulde. Nu neig ik meer links dan rechts.
Gelukkig wel. Had er niet aan moeten denken als ik nu nog zo'n zieke gedachtegang had gehad. Dan was dat niet beter geworden met Wilders. Was nog Fortuyn aanhanger en ook nog Michael Smit sympathisant, maar toen er een foto van hem online kwam met een white power vlag erachter was ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
[..]
props voor je discussie-skills van je broer![]()
Oh, die foto ja. Al z'n maten ook van die typische fouten koppen hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Had er niet aan moeten denken als ik nu nog zo'n zieke gedachtegang had gehad. Dan was dat niet beter geworden met Wilders. Was nog Fortuyn aanhanger en ook nog Michael Smit sympathisant, maar toen er een foto van hem online kwam met een white power vlag erachter was ik er klaar mee.
Ja. Je wil mijn foto's van toen niet zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, die foto ja. Al z'n maten ook van die typische fouten koppen hebben
Kale kop en boos kijken zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Je wil mijn foto's van toen niet zien.
Van nu eigenlijk ook niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Je wil mijn foto's van toen niet zien.
Padoem tsjjquote:
Had geen kale kop maar rare foto poses enzo. En computer vol met Hitler dingen. Discussies en info over staatsgrepen en alles met m'n kameraad. Spoorloos.quote:
Blij dat je iig veranderd bent. Anders had ik je totaal niet gemogen, net als de rest hier, denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Had geen kale kop maar rare foto poses enzo. En computer vol met Hitler dingen. Discussies en info over staatsgrepen en alles met m'n kameraad. Spoorloos.
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef Daywalk3r het volgende:
En ik lul er dankzij mijn broer nu rechtse mensen soms mooi onder.
Ja het mag gezegt worden. Ik ben blij en trots op mijn broer.quote:
Gezegt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja het mag gezegt worden. Ik ben blij en trots op mijn broer.
quote:
Beastie Boys tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:52 schreef haakon het volgende:
RIP Adam Yauch
Zo jong, maar wat een baas zal hij altijd blijven
Ik ga slapen
Kijk 'em overal pimpen danquote:
Oh noesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk 'em overal pimpen dan
Wel in 2 topics
En zingen kan ze ook..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:45 schreef ReMcOrE het volgende:
film afgelopen, was wel leuken Scarlet is een mooie vrouw
Mwa, zit redelijk aan de wijn, voel 't zittenquote:
Ik ga ook maar slapen. Trustenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goed hoor. Zo maar eens slapen. Genoeg gebaggerd deze nacht.
Trusten Nath
Hier redelijk aan de wiet, ook die voel ik zitten, haha.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, zit redelijk aan de wijn, voel 't zitten
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft er hier nog iemand tv over de kabel ?
Heb je daar ook scherp beeld mee? (op een 30inch scherm) of is over ADSL scherper?quote:
Ziggo heeft goed beeldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb je daar ook scherp beeld mee? (op een 30inch scherm) of is over ADSL scherper?
Ik vind het goed, al verschilt het per zender bij mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb je daar ook scherp beeld mee? (op een 30inchscherm) of is over ADSL scherper?
Geluid is wel goed.quote:
om nou te zeggen dat ik er om moet juichen om op zo'n manier europa in te gaan, neuh.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Wij gaan Europa in! Fairplay ticket mits geen kaarten.
Eindelijk een zinnige opmerking van een Twente-supporterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om nou te zeggen dat ik er om moet juichen om op zo'n manier europa in te gaan, neuh.
Nee dat maakt het slappe kit voetbal niet goed maar toch. (zul je zien dat Douglas geel pakt)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om nou te zeggen dat ik er om moet juichen om op zo'n manier europa in te gaan, neuh.
Howdy ma'am.quote:
quote:
volgens mij tellen de play-offs niet meer mee, want de lijst is gisteren al bekend gemaaktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Wij gaan Europa in! Fairplay ticket mits geen kaarten.
pics!!quote:
Ik zag die lelijke flyers wel hangen aan de fietsen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:04 schreef Lonaa het volgende:
Oi!
Pff, vroeg op (naja, relatief) even naar de UT, posters plakken, naar Hengelo, fietsflyeren, terug naar de UT, bier drinken en dansen, en nu maar even thuis.
Hondje uitlaten, wat te vreten wegduwen, en terug de stad in!
Ja. Ik weet het. Hoewel de gekleurde flyers van Mehrfaut er wel vrolijk uitzagen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zag die lelijke flyers wel hangen aan de fietsen.
True.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het. Hoewel de gekleurde flyers van Mehrfaut er wel vrolijk uitzagen.
mn oudersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie heeft er hier een trekhaak op zn auto?
ik heb wel dakdragersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie heeft er hier een trekhaak op zn auto?
wat moet je er mee dan?quote:
Lekkere gangbang?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, thuis van feestje van buurvrouw die 80 is geworden; best gezellig![]()
nope, hele avond met de vriend van haar kleindochter gepraat; oud-collega van de AHquote:
Nice. Wel fijn als er op zo'n rolatorparty een bekende is waarmee je lullen kan.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, hele avond met de vriend van haar kleindochter gepraat; oud-collega van de AH
daar waren we beide ook erg blij mee inderdaad, iemand van onze eigen leeftijdquote:Op zondag 6 mei 2012 00:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nice. Wel fijn als er op zo'n rolatorparty een bekende is waarmee je lullen kan.
Yeah.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar waren we beide ook erg blij mee inderdaad, iemand van onze eigen leeftijd
Trusten man!quote:
er moet een bank en een vitrinekast naar Hengelo. Maar iedereen die ik ken heeft een auto zonder trekhaakquote:
Wanneer, heb je aanhanger, wie helpt tillen, wat schuift t?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
er moet een bank en een vitrinekast naar Hengelo. Maar iedereen die ik ken heeft een auto zonder trekhaak
Wanneer: Volgend weekendquote:Op zondag 6 mei 2012 02:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wanneer, heb je aanhanger, wie helpt tillen, wat schuift t?
bank pleur je zo bovenop 't dak. weet niet of het vitrinekastje het volhoudt. en dat wordt dan wel 2x rijdenquote:Op zondag 6 mei 2012 02:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
er moet een bank en een vitrinekast naar Hengelo. Maar iedereen die ik ken heeft een auto zonder trekhaak
quote:Op zondag 6 mei 2012 07:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bank pleur je zo bovenop 't dak. weet niet of het vitrinekastje het volhoudt. en dat wordt dan wel 2x rijden
tuurlk, waarom nietquote:
Kan inderdaad wel wat beterquote:Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Gaat wel, kan beter? En hier alles wel goed, rustig weekend...
wat hej maakt dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef norich het volgende:
[..]
Kan inderdaad wel wat beterHeb knieklachten, dus loop mank
Ik gok overbelast door al het lopen in Berlijn. Als het deze week zo blijft als het nu is, ga ik maar even langs de fysio ofzoquote:
daarom pak ik ook altijd de auto, geen last van knieklachten hierquote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef norich het volgende:
[..]
Ik gok overbelast door al het lopen in Berlijn. Als het deze week zo blijft als het nu is, ga ik maar even langs de fysio ofzo
quote:
ik las op FB dat je in Berlijn was, maar hoe en wat weet ik verder niet; dus vertel eensquote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef norich het volgende:
[..]
Ik gok overbelast door al het lopen in Berlijn. Als het deze week zo blijft als het nu is, ga ik maar even langs de fysio ofzo
waarom is dat zo erg dan?quote:
da's lelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 12:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las op FB dat je in Berlijn was, maar hoe en wat weet ik verder niet; dus vertel eens
[..]
waarom is dat zo erg dan?
Meid tochquote:Op zondag 6 mei 2012 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, tis pas 1 uur. En ik was om 12 uur al wakker.
AL wakker?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, tis pas 1 uur. En ik was om 12 uur al wakker.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus mooi tijd om uit te slapen(vind ik)
GMTAquote:
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
AL wakker?
Gewoon half 8 vanmorgen
Snap het onderscheid tussen dagen en uren enzo van mensen niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus mooi tijd om uit te slapen(vind ik)
Dat zou ik echt nooit zeggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap het onderscheid tussen dagen en uren enzo van mensen niet.
'Ik wil nu nog geen bier, het is nog geen 8 uur.'
'Op zondag eet ik altijd patat'
'maar op zondag drink ik 's middags wel, tijdens de voetbal.'quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
'maar op zondag drink ik 's middags wel, tijdens de voetbal.'
Ik kan het niet begrijpen
Die mensen zijn er, en veel ookquote:Op zondag 6 mei 2012 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een logica, geen bier drinken voor 8 uur maar op zondagmiddag wel
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij zo ging reageren
Hmm kdacht vandaag. Volgend weekend zit ik wrsch in Deutschland. Maar das niet zeker, dus zoek sowieso ff verder.quote:Op zondag 6 mei 2012 07:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wanneer: Volgend weekend
Aanhanger: te huur bij tankstation.
Wie helpt tillen: Kameraad uit Hengelo
Wat schuift het: Nette km vergoeding
dat zegt niks, was hij ook open?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had er vanmorgen om 9 uur al een naast me staan
jazekerquote:
Als ontbijt of avondeten?quote:
Ik ben ook teleurgesteld maar erger is dat ik het vandaag ook gewoon aan zag komen.quote:
alleen vandaag? 12 punten uit de laatste 11 wedstrijden (na PSV-uit)quote:Op zondag 6 mei 2012 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld maar erger is dat ik het vandaag ook gewoon aan zag komen.
Ja ik verwachtte al geen winst meer de laatste weken.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen vandaag? 12 punten uit de laatste 11 wedstrijden (na PSV-uit)
precies, gelijkspel was al haast een zegenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte al geen winst meer de laatste weken.
ontbijt bestond uit rundvleessaladequote:
En die bier was voor of na t slapen?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ontbijt bestond uit rundvleessalade
Mja, ik had ook wel verwacht dat we hier zouden verliezenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld maar erger is dat ik het vandaag ook gewoon aan zag komen.
naquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:43 schreef Redbaron het volgende:
Wie gaat er 14/6 nog meer naar Fear Factory?
David, Jimmy en ikzelf weet ik.
Ik ga!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:43 schreef Redbaron het volgende:
enkelvoud.quote:
Je zorgt maar dan je achter de bar staat en ons gratis bier doet!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Lonaa het volgende:
Anywayz, ik ga. En ik ga gratis.En gratis drank.
En gratis gezelschap mee.
![]()
of ik werk achter de bar die avond
Zo. Nou jullie weer.
de kaarten liggen hier op tafelquote:Op zondag 6 mei 2012 20:43 schreef Redbaron het volgende:
Die kans heb je verspeelt, had je maar een beetje aardiger moeten zijn. Nu ga ik in ieder geval jou gewoon de ogen uitsteken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je zorgt maar dan je achter de bar staat en ons gratis bier doet!
Pff ik laat D wel bier halenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die kans heb je verspeelt, had je maar een beetje aardiger moeten zijn. Nu ga ik in ieder geval jou gewoon de ogen uitsteken.
Doe eens lief jijquote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan dus ook geen gratis bier voor D. Ook jouw schuld.
Doe zelf eens lief. Jij begon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Doe zelf eens lief. Jij begon.
Ik begin wel vaker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben een heel lief jochie
Doet maar wat..
Dag Marko.quote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik begin wel vaker..
Maar ik ben een heel lief jochie
Nooit wat van gemerktquote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dag Marko.
[..]
Dat weet ik.
Ik ben ook wel een lief meiske.
Ik heb twee ogen voor Henquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, ik had toen uiteraard alleen maar oog voor Hen
Zit ze niet standaar onder je bureau?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom je morgen nog langs op m'n werk?
Natuurlijk. DM even waar je precies zit morgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom je morgen nog langs op m'n werk?
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk. DM even waar je precies zit morgen.
Vrij druk, verder wel oke. De jouwe?quote:
Mooi rustig, ook wel eens fijnquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrij druk, verder wel oke. De jouwe?
quote:When alexander graham bell invented the telephone he had 3 missed calls from chuck norris
Ik wordtquote:Op maandag 7 mei 2012 11:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Selma gefeliciteerd! Hoe jong ben je geworden? 28 toch?
Ik wordt morgen alweer 26.
Gerektiefiezeerd!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wordt
SEL GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:10 schreef norich het volgende:
De trein voor je neus zien wegrijden is niet grappig en dat allemaal omdat de bus werd opgehouden door een stomme vrachtwagen![]()
Hard werken om Nederland draaiende te houden en dan last hebben van zo'n bus met wat van die verwende studentjes die bang zijn dat ze de trein missen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:10 schreef norich het volgende:
De trein voor je neus zien wegrijden is niet grappig en dat allemaal omdat de bus werd opgehouden door een stomme vrachtwagen![]()
\m/ Dat mag m'n wekker wel zijnquote:
waar slaat dat op dan? omdat ik met de bus ga ben ik verwend? wat een onzinquote:Op maandag 7 mei 2012 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hard werken om Nederland draaiende te houden en dan last hebben van zo'n bus met wat van die verwende studentjes die bang zijn dat ze de trein missen.
Wut?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt graag een dude bij je in bed?
Hehe rustigquote:Op maandag 7 mei 2012 17:28 schreef norich het volgende:
[..]
waar slaat dat op dan? omdat ik met de bus ga ben ik verwend? wat een onzinhij moet gewoon de doorgang niet blokkeren.
het einde van wat?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan ben ik weer een jaar dichter bij t einde.
Van mijn leven. Of een jaar verder van m'n geboorte. Zo kun je t ook zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |