abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111147700
Deze week een hotel proberen te krijgen in ZH, maar bijna alle leuke hotels zitten vol. Eén van de leukere hotels die wel kamers vrij hadden was dan weer te ver rijden dagelijks. Dan kun je bij hotels als Bastion uit nood wel weer een kamer boeken, maar dan zit je ook weer met veel gastarbeiders als Polen bijv. Bovendien niet eens een fatsoenlijk hotel en vooral qua eten niet top.

Klacht: alle hotels vol met gastarbeiders :(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:47:20 #2
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_111147841
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef HiddenResponse het volgende:
Deze week een hotel proberen te krijgen in ZH, maar bijna alle leuke hotels zitten vol. Eén van de leukere hotels die wel kamers vrij hadden was dan weer te ver rijden dagelijks. Dan kun je bij hotels als Bastion uit nood wel weer een kamer boeken, maar dan zit je ook weer met veel gastarbeiders als Polen bijv. Bovendien niet eens een fatsoenlijk hotel en vooral qua eten niet top.

Klacht: alle hotels vol met gastarbeiders :(
Nogal tegenstrijdig.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_111147989
Waar in ZH wil je een hotel?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:50:54 #4
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111148062
Ts, waarom kom jij altijd aan met die - weliswaar verkapte - racistische topics, laatst was je ook bezig, met een hond die gewond was geraakt, die je overigens had aangeschaft om Polen, Roemenen etc van het 'erf' te houden.
Beetje onnodig, ook dit weer, je had kunnen zeggen dat alle hotels vol zaten, wie de kamer gehuurd heeft doet er weinig toe.
En dit kan wellicht klinken als politiek correct gelul en als dat eenmalig zou zijn was dit waarschijnlijk ook wel zo maar je komt constant aan met topics waar je gluiperige steken onder water geeft. Onnodig, die mensen werken tenminste ook en hun afkomst doet er weinig toe. Wat mij betreft is iedereen vrij om ergens te wonen waar hij of zij wilt, grenzen zijn slechts in de loop der geschiedenis ontstaan en wat mij betreft moet iedereen overal kunnen wonen.
Ik zie dus nogmaals de noodzaak niet in om deze mensen verkapt aan te vallen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:50:56 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111148065
Alsof gastarbeiders dure hotels kunnen betalen voor de hele maand :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:01:49 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111148751
Man, als ik hier naar het winkelcentrum ga rond 19.00, dan zijn al die Polen klaar met werken en gaan ze vreten halen. Op een stuk waar 100 auto's kunnen staan, staan dan 80 witte kentekens :')

Moraal geen idee.

Wel een mop: wat is het verschil tussen een accu en een steiger?

Op een accu zitten maar 2 polen _O- :D ;d MIJ KUN JE ECHT WEGDRAGEN :D :D;d;d;d;d;d
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:05:26 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111148965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts, waarom kom jij altijd aan met die - weliswaar verkapte - racistische topics, laatst was je ook bezig, met een hond die gewond was geraakt, die je overigens had aangeschaft om Polen, Roemenen etc van het 'erf' te houden.

Ze zijn toch blank? Hoe kan het dan racisme zijn?
The End Times are wild
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:07:57 #8
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_111149105
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Slavisch ras?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:09:20 #9
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111149202
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Slavische volkeren (historisch feitje: daar komt het woord slaaf vandaan, mensen uit die gebieden waren de eerste slaven) verschillen wezenlijk met mensen uit West-Europa en Noord-Amerika.
En als je niet ziet wat ts constant doet ben je blind.
Ik begrijp best dat sommige mensen zich wellicht bedreigt voelen door deze nieuwe instroom maar zonder inleving en zonder aan te geven dat je deze mensen begrijpt ze vervolgens wel aan te vallen vind ik echt goedkoop.
En ts doet dit constant. Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn maar het is tamelijk smakeloos.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_111150208
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Slavische volkeren (historisch feitje: daar komt het woord slaaf vandaan, mensen uit die gebieden waren de eerste slaven) verschillen wezenlijk met mensen uit West-Europa en Noord-Amerika.
En als je niet ziet wat ts constant doet ben je blind.
Ik begrijp best dat sommige mensen zich wellicht bedreigt voelen door deze nieuwe instroom maar zonder inleving en zonder aan te geven dat je deze mensen begrijpt ze vervolgens wel aan te vallen vind ik echt goedkoop.
En ts doet dit constant. Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn maar het is tamelijk smakeloos.
Noem het dan xenofobie in plaats van racisme, ben je meteen van het gezeik af. En zo gebruik je de X-toets op je keyboard nog eens.
pi_111160498
De obsessieve-compulsieve stoornis (OCS, ook: OCD) is een psychische aandoening die in het DSM-IV is gecategoriseerd als angststoornis. De oude naam van de aandoening is dwangneurose. OCS komt in verschillende vormen voor, maar het meest voorkomende kenmerk is een obsessieve drang om bepaalde handelingen uit te voeren, die rituelen worden genoemd. De OCS-patiënt voert deze handelingen (compulsies) uit als reactie op dwangmatige gedachten (obsessies). Voor anderen lijken deze handelingen overbodig en zij hebben ook geen oog voor de details, maar voor de patiënt zijn deze handelingen van vitaal belang en moeten ze volgens een bepaald patroon worden uitgevoerd om vermeende nadelige gevolgen te voorkomen. Voorbeelden zijn het zeer vaak controleren of een deur gesloten is of het overmatig vaak wassen van de handen (niet te verwarren met de specifieke smetvrees of mysofobie).
pi_111160812
Welke regio zoek je iets en voor welke datum?
pi_111162826
Hotel Westland aka het Polen hotel :')
pi_111168208
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef TNA het volgende:
Alsof gastarbeiders dure hotels kunnen betalen voor de hele maand :')
Dat betalen ze zelf ook niet. Ze worden gewoon met een groepje een hotel ingedrukt door een uitzendbureau.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 08:05 schreef Bucketlist het volgende:
Welke regio zoek je iets en voor welke datum?
Heb al een leuk hotel geboekt vandaag :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')