Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Pissnigger?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
zo even wat gouden squadfitnessen oppikken onder de 900
quote:
Haha mooi toch. Johan lekker stilquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef Rijst het volgende:
Volgens mij ergert de boer zich dood aan Gijp.
Waar zit hij nu op dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef DutchSL het volgende:
Cissé is niet zo superveel waard zie ik nu, hij dekt net de kosten voor de drie pakjes die ik gekocht heb.
Maar goed, ik mag niet klagen
Zo'n 75 a 80k als ik het zo snel bekijk, hij zou als oranje MOTM kaart wel duurder geweest zijn.quote:
Ik discard alles omdat ik alleen die KSI neger wilquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Walxie het volgende:
Bronze packs openen levert veel winst op, net ook die keeper Flahavan ofzo, toch 1k
JIJ.....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
Van der Gijp(geen idee waar het over gaat maar van der Gijp
)
Hij is negatief over Ajax en de Boer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
)
Hij kraakt Vermeer af en ook beetje de rest van Ajax. De Boer lult dingen als Eriksen wordt net zo goed als Özil en Vermeer keepte niet zo slecht tegen Utreg enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
)
Gijp is Vermeer aan het afkrakenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat hebben ze te vermelden bij VI over Ajax? Lekker aan het afkraken ofzo?
Vermeer, onze 13e manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij kraakt Vermeer af en ook beetje de rest van Ajax. De Boer lult dingen als Eriksen wordt net zo goed als Özil en Vermeer keepte niet zo slecht tegen Utreg enzo
Van der Gijp is een baasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij kraakt Vermeer af en ook beetje de rest van Ajax. De Boer lult dingen als Eriksen wordt net zo goed als Özil en Vermeer keepte niet zo slecht tegen Utreg enzo
Pacehoerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
Maandag met zn alle dezelfde vraag in sturen.
Beste Bert,
Waarom neem je Ryan Donk niet mee naar het EK?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
Beste Bert,
& van Aanholt als LB.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
Beste Bert,
Nu durf ik niet meerquote:
Je ziet het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Krijgt deze vent dit in 1 pakje?:o https://twitter.com/#!/TehAlpo/status/198486649120886784/photo/1
ps3?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:57 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 15 opgepikt voor 800 (A)
Wat een eikel en wat is EA oneerlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef Barendrecht0180 het volgende:
https://twitter.com/#!/TehAlpo/status/198486649120886784/photo/1
Donk is nog wel legit, Van Aanholt niet echtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
& van Aanholt als LB.
De Guzman moet ook mee, beter dan Sneijder/Vaart met oog op de handicap tegen Xavi en co.
Schattig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
De Vrijdie gaat volgend seizoen elke wedstrijd de 0 houden in de CL.
Haha, ik ga zo ook wat 750 en 1,5k pakjes kopen denk ik..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik discard alles omdat ik alleen die KSI neger wil
Beste verdediger na Juf Jaenet in de eredivisie.quote:
Not this shit againquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beste verdediger na Juf Jaenet in de eredivisie.
Blijkt maar weer dat het geen zin heeft om een gast uit te nodigen die actief is bij een club. Alleen maar eigen shit verdedigen etcquote:
Hier gaan we weer, jij gaat hier weer een beetje dom lopen oreren zonder enige argumenten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
Frank de Boer is sowieso niet de slimste! Domme fopneus.
quote:
Ga lekker ajax supporteren ofzo ipv je overal mee te bemoeien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier gaan we weer, jij gaat hier weer een beetje dom lopen oreren zonder enige argumenten.
Altijd beter dan dat overlopertje van een Koeman die elke ploeg naar de tering helpt en dan maar ergens aan de slag gaat waar het op dat moment niet slechter kon.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
Frank de Boer is sowieso niet de slimste! Domme fopneus.
Ga jij lekker Ajax haten in plaats van hier te posten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga lekker ajax supporteren ofzo ipv je overal mee te bemoeien.
Maar hij geeft ook niks toequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
Mensen die Frank de Boer nu afzeikenTuurlijk verdedigd hij zijn eigen spelers. Wat moet hij anders doen?
Frank de Boer is gewoon een clubheldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
Mensen die Frank de Boer nu afzeikenTuurlijk verdedigd hij zijn eigen spelers. Wat moet hij anders doen?
Wel in een micky mouse competitie, met de grootste begroting in Nederland zou het ook moeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha frank is slecht, 2x keer kampioen op rij echt slecht hahaha
Dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wel in een micky mouse competitie, met de grootste begroting in Nederland zou het ook moeten.
Lekker man!quote:
Neequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jij lekker Ajax haten in plaats van hier te posten.
Ja manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat overlopertje van een Koeman die elke ploeg naar de tering helpt en dan maar ergens aan de slag gaat waar het op dat moment niet slechter kon.
Ja, 20 miljoen meer aan salaris besteden dan PSV, 30 miljoen meer dan Feyenoord. Als ze niet kampioen worden dan geraken ze ook failliet lol. Ajax is het aan de hele financiele huishouding verplicht kampioen te worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha frank is slecht, 2x keer kampioen op rij echt slecht hahaha
sorryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Kap nou eens met dat eeuwige trieste gejank zeg
Ja ik ben pas verhuisd en in mijn nieuwe woning speel ik altijd thuis, echt maar een enkele x uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:26 schreef OmniRocket het volgende:
moet eens mijn router goed instellen... ik speel zo vaak uit daardoor volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan geeft je stadion zelfs een morale boost hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik ben pas verhuisd en in mijn nieuwe woning speel ik altijd thuis, echt maar een enkele x uit.
In mijn oude woning was het juist andersom
Van wat ik begrepen heb gaat die boost maar tot 100 moraal en is hij alleen van toepassing als je moraal dus onder de 100 zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en dan geeft je stadion zelfs een morale boost he
Ja echt vreemd, ik heb ook sneller internet gepakt dan ik eerst had.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en dan geeft je stadion zelfs een morale boost he
DutchSL had Cisse.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ben er weer, VI gaat alleen over AJAX![]()
.
Iemand nog wat leuks uit pakjes?
Gijpie gaat heerlijk tegen de Boer en Derksen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ben er weer, VI gaat alleen over AJAX![]()
.
Iemand nog wat leuks uit pakjes?
Renequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gijpie gaat heerlijk tegen de Boer en Derksen.
Johan Derksen, de Boer/Ajax fapper
Gabbyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:40 schreef Rijst het volgende:
Voor erbij
http://www.futhead.com/12/squad/649835
lekker manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef OmniRocket het volgende:
jeuj, gouden toernooi gewonnen, 1900 coins
heb er nu 5000
Gewoon zeggen dat hij opnieuw overmaakt, niet geloven dat soort gastenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
Haha iemand wilde 300k van me kopen, dus ik wachten tot dat ik het ontvang. Mailt hij vandaag dat hij het teruggestort kreeg omdat naam en rekeningnummer niet klopten. Weet iemand of dat niet meteen zichtbaar hoort te zijn? Hij vraagt nu ook of ik het niet gewoon kan geven en dat hij het opnieuw overmaakt, maar dat vertrouw ik niet
Laat hem maar weer eerst dat geld terugstorten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
Haha iemand wilde 300k van me kopen, dus ik wachten tot dat ik het ontvang. Mailt hij vandaag dat hij het teruggestort kreeg omdat naam en rekeningnummer niet klopten. Weet iemand of dat niet meteen zichtbaar hoort te zijn? Hij vraagt nu ook of ik het niet gewoon kan geven en dat hij het opnieuw overmaakt, maar dat vertrouw ik niet
Naam en nummercontrole vindt alleen nog maar plaats bij de ING. Andere banken doen dit niet. Als jouw bank geen ING is klopt zijn verhaal sowieso al niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Thorb het volgende:
Ja, maar vroeg me af of iemand weet hoe dat zit. Ik dacht dat je meteen een melding krijgt dat naam+rekeningnummer niet kloppen?
EDIT: Ramos verkocht met 40k verlies maar ik ben blijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is echt balen zeg, ik zit al 2 dagen met een volle TP (o.a. Robben, IF Ramos, Ibrahimovic etc. totaal iets van 700k) en niets verkoopt.
Robben en Ramos had ik pas 3x mee gespeeld en heb ik er nu al met meer dan 100k verlies op de TP staan![]()
Ik heb geen coins dus kan ook niet aan mijn nieuwe team beginnen
speel je op de playstation?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is echt balen zeg, ik zit al 2 dagen met een volle TP (o.a. Robben, IF Ramos, Ibrahimovic etc. totaal iets van 700k) en niets verkoopt.
Robben en Ramos had ik pas 3x mee gespeeld en heb ik er nu al met meer dan 100k verlies op de TP staan![]()
Ik heb geen coins dus kan ook niet aan mijn nieuwe team beginnen
Ah oke bedankt, bij deze transactie ING gebruiktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naam en nummercontrole vindt alleen nog maar plaats bij de ING. Andere banken doen dit niet. Als jouw bank geen ING is klopt zijn verhaal sowieso al niet.
Die controle vindt overigens niet automatisch plaats op dat moment..kan een paar dagen duren voor je het geld weer hebt.
3 dooie lijntje. Hij krijgt 7,5 lijntjes er zijn 6 lijntjes in totaal. zijn positie is verkeerd dus krijgt maximaal 7 chem. Ik denk 7 chem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef Rijst het volgende:
Klopt die chem van Benzema?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef Rijst het volgende:
Klopt die chem van Benzema?
Oke dus met Kaka haal ik de 9 chem welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 dooie lijntje. Hij krijgt 7,5 lijntjes er zijn 6 lijntjes in totaal. zijn positie is verkeerd dus krijgt maximaal 7 chem. Ik denk 7 chem.
Als CAM wel ja.quote:
Kan jij al wel online toernooien spelen?quote:
Heb ik vorige week gedaan ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan jij al wel online toernooien spelen?
Godverdomme, ik krijg elke keer als ik het online toernooi wil opstarten een freeze van mijn ps3quote:
Ik heb sowieso xbox hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Godverdomme, ik krijg elke keer als ik het online toernooi wil opstarten een freeze van mijn ps3
oh ja maar ik kan nu dus al bijna 2 weken gewoon niet het online toernooi spelen, is hier iets aan te doen ofso?quote:
Xbox kopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh ja maar ik kan nu dus al bijna 2 weken gewoon niet het online toernooi spelen, is hier iets aan te doen ofso?
ea forum proberenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh ja maar ik kan nu dus al bijna 2 weken gewoon niet het online toernooi spelen, is hier iets aan te doen ofso?
ja had daar iets gelezen dat meer mensen er last van hebben, maar kan het forum niet meer terug vinden van het EK spelquote:
Moeilijk hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja had daar iets gelezen dat meer mensen er last van hebben, maar kan het forum niet meer terug vinden van het EK spel
Ik kan wel, en anders kunnen we samen wel ff potje doen (2v2 of tegne elkaar). Kan over 15 minquote:
dankje,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moeilijk hoor
http://forum.ea.com/uk/categories/show/16.page
Nee man, echt nog niet eerder voorbij zien komen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef wieisboos het volgende:
Iemand nog wat leuks gehad tijdens happy hour? Dit ben ik niet maar wel een zieke pack[ afbeelding ]
Hopelijk was die nog niet gepost
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, echt nog niet eerder voorbij zien komen...
Op de PS3? Nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef koenie95 het volgende:
Iedereen heeft het steeds over clubben, is dat een beetje leuk?
4 pagina's terug ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]Ik ga echt niet al die topics teruglezen hoor.
Niks gamerchick, vieze aandachtslet is datquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
looks pretty nice for a gaming chick!
Ga lekker op je eigen piemel zuigen, hermafrodiet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks gamerchick, vieze aandachtslet is dat
Echte gamerchicks braggen niet dat ze tieten en een kut hebben, die spelen een spel omdat ze het leuk vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga lekker op je eigen piemel zuigen, hermafrodiet!
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
looks pretty nice for a gaming chick!
En zijn tevens vies lelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echte gamerchicks braggen niet dat ze tieten en een kut hebben, die spelen een spel omdat ze het leuk vinden.
Esmee en verders weet ik nietquote:
Nee hoor, dat soort aandachsletten zijn gewoon ronduit irritant.quote:
ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel een youtube account of twitter?
Vraag dat dan gelijk godverquote:
LED heeft een mooi contrast, LCD is iets somberderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
LCD of LED tv kopen? Totaal geen verstand van. GJE?
led!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
LED. Led > LCD hardquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja en ik zeg Esmee.quote:
Vreet veel stroom vergeleken met LED en LCDquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tevens is plasma ook zeer geil. Heb ik zelf hangen
paps en mams?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tevens is plasma ook zeer geil. Heb ik zelf hangen
Geeft niet, mooie kwaliteitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vreet veel stroom vergeleken met LED en LCD
Haar filmpjes zijn anders puur op de game gebaseerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echte gamerchicks braggen niet dat ze tieten en een kut hebben, die spelen een spel omdat ze het leuk vinden.
Nee, nu wil ik het weten ook. Tevens deponeerde ik de twitter hier.quote:
Wat voor werk doe je dan?quote:
Niet beter dan LCD en LED. Plasma is tevens alleen beter dan LCD zodra het scherm meer dan 40 inch is.quote:
Ik heb gewoon een klein computerhandeltje, ik werk nietquote:
Ja is goed, als de rest komt dan kijken we wat we doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan wel, en anders kunnen we samen wel ff potje doen (2v2 of tegne elkaar). Kan over 15 min
Zulke dingen verdienen vaak beter dan die pauperminimumloontjes toch voor jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een klein computerhandeltje, ik werk niet
Zeker een 59th minute dude die net terug komt van vakantiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
Wie zei hier laatst dat Biabiany momenteel voor 4k ging??
Die van mij wordt net binnen 1 minuut gekocht voor 9k BIN
Zeker weten, ze wilden me 120 kranten in het weekend laten bezorgen voor 1,20quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zulke dingen verdienen vaak beter dan die pauperminimumloontjes toch voor jouw leeftijd?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zulke dingen verdienen vaak beter dan die pauperminimumloontjes toch voor jouw leeftijd?
dat zei ik tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef Rijst het volgende:
Agbonllahor is echt goedEerste wedstrijd 4-0 30e minuut ragequit
Werken kan je het best doen via een studentenuitzendbureau laterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeker weten, ze wilden me 120 kranten in het weekend laten bezorgen voor 1,20
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker een 59th minute dude die net terug komt van vakantie
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zei ik toch4* weak foot, 80 strength en teringsnel
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En voor de rebound heb ik Bentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zei ik toch4* weak foot, 80 strength en teringsnel
Not sure if serious..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Werken kan je het best doen via een studentenuitzendbureau laterVerdient 2 keer beter dan normaal.
Hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
interesting, wat moet ik me daarbij voorstellen? Jij bestelt op internet en verkoopt door aan mensen in de buurt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een klein computerhandeltje, ik werk niet
Ja ik kreeg als 16 jarige destijds 8,50 per uur voor meeste werkplekken waar hulp nodig was en je werd per week uitbetaalt, zoek maar op 16 jarige leeftijd waar je 8,5 per uur kon krijgenquote:
Nu 2 potjes gedaan en het is al een stuk leuker moet ik zeggenquote:
Leuker dan...?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nu 2 potjes gedaan en het is al een stuk leuker moet ik zeggen
O.a. Ik doe vooral kleine dingetjes zoals spelletjes en besturingssystemen verkopen. Ik doe vooral iPhonetjes jailbreakenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
interesting, wat moet ik me daarbij voorstellen? Jij bestelt op internet en verkoopt door aan mensen in de buurt?
clubs een tijdje terugquote:
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja ik kreeg als 16 jarige destijds 8,50 per uur voor meeste werkplekken waar hulp nodig was en je werd per week uitbetaalt, zoek maar op 16 jarige leeftijd waar je 8,5 per uur kon krijgen
Voor 3,50 per uur Ik moet iets anders doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
En dan ik echt op mijn 16e voor een hoereloon mijn knieen aan gort werken door vakken te vullen waar mensen altijd het achterste eruit halen.
welk uitzendbureau?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja ik kreeg als 16 jarige destijds 8,50 per uur voor meeste werkplekken waar hulp nodig was en je werd per week uitbetaalt, zoek maar op 16 jarige leeftijd waar je 8,5 per uur kon krijgen
Je kont verkopen achter het CSquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
wat is nou een fijn baantje voor een 16 jarige?
ASA - studenteruitzendbureau, ze hebben enkele vestigingen in het land. Heb er al sinds me 16de niet meer gewerkt, weet zelf niet meer hoe het aan toe gaat.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
En dan ik echt op mijn 16e voor een hoereloon mijn knieen aan gort werken door vakken te vullen waar mensen altijd het achterste eruit halen.
ik dacht eerder aan pizza's bezorgen maar okequote:
Pizza's bezorgen it isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan pizza's bezorgen maar oke
geenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
wat is nou een fijn baantje voor een 16 jarige?
Dit, uitkeringtrekken en stufiquote:
Of je jat op de eerste dag de scooter, profit gegarandeerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
nee ik ga wel iets doen op mijn 16e, maar ik weet niet wat. maar met Pizza's bezorgen kan je wel lekker verdienen op de fooien
Ja of gewoon zakgeld krijgen van je ouders als dat tenminste geen paupers zijn (op je 16e)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, uitkeringtrekken en stufidat kan lekker in NL!
Gelukkig wordt je nooit overvallen en moet je de fooi met de anderen delenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
nee ik ga wel iets doen op mijn 16e, maar ik weet niet wat. maar met Pizza's bezorgen kan je wel lekker verdienen op de fooien
Zoveel krijg je toch niet? Veel zaken, zeker via justeat enzo rekenen wel bezorgkosten tegenwoordig..dat gaat ten koste van de fooien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
Helaas ben ik die tijd al voorbij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja of gewoon zakgeld krijgen van je ouders als dat tenminste geen paupers zijn
Misschien op een terrasje ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
ik krijg totaal 30 euro per maand maar dan kan ik niet mijn gewenste levensstijl mee bekostigenDus ik wil werk zoeken voor in de vakantie
30 euro..daar kan je echt niets meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
ik krijg totaal 30 euro per maand maar dan kan ik niet mijn gewenste levensstijl mee bekostigenDus ik wil werk zoeken voor in de vakantie
Ik kan mijn gewenste levensstijl ook niet bekostigen dus ga ik veel minder op stapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
en dan af en toe zeker zelf een hapje nemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
dit vroeg je toen net toch ook al?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef marcie216 het volgende:
overvallen hahah?
Lekker op mijn scootertje 80km rijden, knappe andere scooter die mij kan beroven
nee even zonder grap, welk werk kan je op je 16e het best doen op vakkenvullen na?
waarom zou je 80km gaan rijden op je scooter? Ga gewoon naar die pizzatent terug.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef marcie216 het volgende:
overvallen hahah?
Lekker op mijn scootertje 80km rijden, knappe andere scooter die mij kan beroven
nee even zonder grap, welk werk kan je op je 16e het best doen op vakkenvullen na?
Dat bedoel ik.quote:
Ja want je wordt bij deuren niet overvallenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef marcie216 het volgende:
overvallen hahah?
wat dacht je van je scooter en je geld?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
ooh zo, gaan ze dan me pizza jatten?
Ja ik vroeg het net ookal maar jullie geven geen antwoord.
Ja want mannen van de straat krijgen ook hongerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
Op een redelijke avond heb je 300-500 euro in je portemonnee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
godverdomme mag ik niet eens op mijn eigen scooteren dan van die schooiers die mij van me scooter afmeppen.
Oke even iets anders bedenken.
Shoarma bezorgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
godverdomme mag ik niet eens op mijn eigen scooteren dan van die schooiers die mij van me scooter afmeppen.
Oke even iets anders bedenken.
Wat heeft die Obinna wel niet op zijn gezicht lopen smerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef wieisboos het volgende:
Kan iemand mij helpen dit af te maken? http://www.futhead.com/12/squad/661148
Taiwo hoeft niet.
Roet omdat hij werd uitgelachen omdat hij albino was?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat heeft die Obinna wel niet op zijn gezicht lopen smeren
Sowieso Ekpo halen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef wieisboos het volgende:
Kan iemand mij helpen dit af te maken? http://www.futhead.com/12/squad/661148
Taiwo hoeft niet.
Je team heet toch negers die rennen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Stats zien er niet echt fijn uit, wat kan hij nog meer anders dan rennen?
Hij heeft 86 pace en 4*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/661148quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
pleonasmequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/661148
"negers die rennen"____________________!
Racistquote:
Nee, jij wel?quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel goed
Iedereen wint van Rijst, toch?
Doesn't computequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef marcie216 het volgende:
Nee niet in de horeca, had eerst zwart gewerkt ook in een pannekoekenhuis als afwasser, al die vieze tomatensoep pannen.
Niks voor mij.
Dat is toch goed?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is waarwel grappig dat mijn record veel slechter dan die van hem is
gelukkig heb ik gigantisch veel disconnects gehad
Over de laatste 600 potjes heb ik er 450 gewonnen
Ja wij thuis ook, maar wij zijn toch geen pannenkoekschipquote:
Aardigquote:
Ja, ook lekker goed voor als je later advocaat wilt worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef n0ir het volgende:
Wat is er mis met afwassen en vakkenvullen? Prima en leerzame baantjes voor een 16jarige.
Vakkenvullen is niet heel erg leerzaam hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef n0ir het volgende:
Wat is er mis met afwassen en vakkenvullen? Prima en leerzame baantjes voor een 16jarige.
Idd. In restaurants heb je ook nog goede doorgroeimogelijkheden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef n0ir het volgende:
Dit, na de tijd altijd pilsen en op stap op vrijdag en zaterdagquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Vakkenvullen is niet heel erg leerzaam hoor
Heb in die (bijna) 3 jaar vakkenvullen niet heel erg veel geleerd.
Is wel een leuke baan verder als je chille collega's hebt.
Dat doen we bij ons dan nog net niet. Komt ook door de eigenaren die streng gelovig zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, na de tijd altijd pilsen en op stap op vrijdag en zaterdagdie tijd mis ik wel.
Je kan beter van je 16e tot je 18e vakkenvullen dan niets hebben, zien ze dat je niet werkschuw bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ook lekker goed voor als je later advocaat wilt worden.
Zo hé jij bent 4 jaar vakkenvuller/bezorger geweest. Wij zetten jou op de zaak RObert M.
quote:
Is gewoon leerzaam. Je leert dat je baas meestal een eikel is, je leert met een groep collega's te werken, je leert doorbikkelen als je er geen zin in hebt, je leert op tijd komen/arbeidsethos.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Vakkenvullen is niet heel erg leerzaam hoor
Kom je clubben?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef n0ir het volgende:
Dat eerste is wel een beetje waar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je kan beter van je 16e tot je 18e vakkenvullen dan niets hebben, zien ze dat je niet werkschuw bent.
[..]
[..]
Is gewoon leerzaam. Je leert dat je baas meestal een eikel is, je leert met een groep collega's te werken, je leert doorbikkelen als je er geen zin in hebt, je leert op tijd komen/arbeidsethos.
Ja want je bent meteen werkschuw als je van je 16e t/m je 18e niet hebt gewerkt..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je kan beter van je 16e tot je 18e vakkenvullen dan niets hebben, zien ze dat je niet werkschuw bent.
Dan zien ze dat je het niet bent, betekent nog niet dat je het wel bent als je niet hebt gewerkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja want je bent meteen werkschuw als je van je 16e t/m je 18e niet hebt gewerkt..
Gewoon 1 rijtje doen joh, niemand die ernaar omkijkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef marcie216 het volgende:
Mij lijkt spiegelen wel echt kut, maar dat kan ik niet bevestigen haha
Goed geformuleerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan zien ze dat je het niet bent, betekent nog niet dat je het wel bent als je niet hebt gewerkt.
Ik ook niet, mijn baas was chill en liet chille mensen altijd het chille werk doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef marcie216 het volgende:
Mij lijkt spiegelen wel echt kut, maar dat kan ik niet bevestigen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |