appiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Of mohhammed/Mohamed/mo/momo/mohomo?
En de rest is minderwaardig zeker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Enige man waarvan ik hou en geïnteresseerd in ben is mijn Verloofde!
en je reageert nog steeds. Bedankt voor de aandacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Zucht, wat ben je toch een achterlijke troll ts.
Ik weet het niet meer zeker, maar als ik zo op de kaart kijk, dan denk ik dat het op de Avenue de la Republique was, zo niet moet het de Boulevard de Magenta geweest zijn. Ik kwam uit oostelijke richting en de winkel lag aan mijn linkerhand (dus op de zuidkant van Avenue de la Republique, of westerlijke kant van Boulevard de Magenta).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ken je toevallig de adres nog? Want ik ga volgende week naar Duitsland en parijs om in een paar boetiekjes te kijken. Ook ga ik naar Turkije en Londen om daar te kijken naar me jurk.
Is die niet wat bloot bij je decolleté?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
i like this one very much
[ http://img12.imageshack.us/img12/5290/91494581.jpg (copy/paste deze link) ]
trollquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
De rest van de mannelijke bevolking is niet boeiend.
Thanks, eindelijk een lid met informatie waar ik iets aan heb!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker, maar als ik zo op de kaart kijk, dan denk ik dat het op de Avenue de la Republique was, zo niet moet het de Boulevard de Magenta geweest zijn. Ik kwam uit oostelijke richting en de winkel lag aan mijn linkerhand (dus op de zuidkant van Avenue de la Republique, of westerlijke kant van Boulevard de Magenta).
Ik hoop dat je een mooie jurk kunt vinden, indien niet daar, ergens anders
Bullshit. Het is een man, negeren die zooi!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Thanks, eindelijk een lid met informatie waar ik iets aan heb!Dankjewel. Ik zal kijken volgende week ben benieuwd.
Ik heb een gevoel dat ik mijn jurk in Parijs zal vinden.
i got magicquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is die niet wat bloot bij je decolleté?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Bullshit. Het is een man, negeren die zooi!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ze kunnen de jurk zo aanpassen naar je wensen.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |