SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Sideshowbobbie op 04-05-2012 20:35:51 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop dat je bier geen Bavaria was?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef Inkomen het volgende:
Ha mooi, de eerste slok van mijn nieuwe bier liep synchroon met de Bavari 0,0 reclame.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Haha. Natuurlijk niet. Ben net ziek geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bier geen Bavaria was?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef roos85 het volgende:
Al weer SSB
Duurde lang, was al bezig met eentje te openen
TT: Barbecue je lam![]()
![]()
Jij dacht dat ik niet door had dat ik een lapo had? Schande! Ik heb een eer hoog te houden hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef roos85 het volgende:
Al weer SSB
Duurde lang, was al bezig met eentje te openen
TT: Barbecue je lam
SSB: het feit dat je die website er al bij neemt om een TT te verzinnen, geeft toch wel iets aan vind ik
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Ik liet je gewoon winnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik niet door had dat ik een lapo had? Schande! Ik heb een eer hoog te houden he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Burner82 het volgende:
SSB: het feit dat je die website er al bij neemt om een TT te verzinnen, geeft toch wel iets aan vind ik![]()
Ach, ik had er de tijd voor, het was reclame. En die ene seconde extra, achquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Burner82 het volgende:
SSB: het feit dat je die website er al bij neemt om een TT te verzinnen, geeft toch wel iets aan vind ikOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Jawel, maar het duurde gewoon lang, en toen kwam ik op die TTquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik niet door had dat ik een lapo had? Schande! Ik heb een eer hoog te houden he![]()
![]()
volgens mij niet...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
Is Topchef ivm dodenherdenking iets eerder begonnen ?![]()
nee...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
Is Topchef ivm dodenherdenking iets eerder begonnen ?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat idee had ik alquote:
Had 'm dan gemaakt, want hij is eigenlijk wel geniaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jawel, maar het duurde gewoon lang, en toen kwam ik op die TT
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |