Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
was ik net aan het typen lolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende: Als ik in een ruzie zit wordt er gezegd '' vecht het uit in de zandbak '' maar nu niet
![]()
En nog racistisch ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen gangster, maar wanneer je hier ingaat op die fucking bamiknipper krijg je dit soort leuke reacties als jou. Ga effe op ze schoot zitten dan
k chillquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
@Poker4lifee
Ik kom wel naar VI wel Profclubs
Nice! Alleen VDV op die positie lijkt me niet zo chill, zou ik zelf eerder Nasri doen ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef KC.PSV het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team met Eriksen?
Ik was aan het zoeken om een team te maken, waarin Eriksen centraal stond.
Heb een compleet eredivisie team gemaakt, maar daar kon ik niet goed mee overweg.
Nu is dit mijn team geworden, helaas staat Eriksen hier niet in het middelpunt maar het speelt wel lekker.
http://futhead.com/12/squad/658426
Gaaf op papier, maar die formatie schijnt echt vreselijk te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef KC.PSV het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team met Eriksen?
Ik was aan het zoeken om een team te maken, waarin Eriksen centraal stond.
Heb een compleet eredivisie team gemaakt, maar daar kon ik niet goed mee overweg.
Nu is dit mijn team geworden, helaas staat Eriksen hier niet in het middelpunt maar het speelt wel lekker.
http://futhead.com/12/squad/658426
Google: VI vraag aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kun je een vraag naar VI sturen? Ik wil eigenlijk vragen waarom De Boer De Jong er nooit uit haalt
Vraag dan meteen waarom Serero nooit speelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kun je een vraag naar VI sturen? Ik wil eigenlijk vragen waarom De Boer De Jong er nooit uit haalt
Vraag gewoon niks over ajaxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vraag dan meteen waarom Serero nooit speelt.
Die vraag kan ik zelf ook wel beantwoorden, want hij is nog steeds niet 100% fit. Maar misschien zit hij zondag bij de selectie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vraag dan meteen waarom Serero nooit speelt.
Baasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dank je voor de tip. Ga ik straks proberen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:58 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Nice! Alleen VDV op die positie lijkt me niet zo chill, zou ik zelf eerder Nasri doen ofzo.
Eigelijk moet iedereen de zelfde vraag sturen, wordt die sowieso voor gelezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Baashttp://www.vi.nl/VI-TV-1/Vraag-aan-VI-TV.htm
Frank gaat een hoop spelers rust geven dus je hebt best kans dat ie mag spelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die vraag kan ik zelf ook wel beantwoorden, want hij is nog steeds niet 100% fit. Maar misschien zit hij zondag bij de selectie.
Maar nu komt de wedstrijd niet live op TV dus dan heb ik er nog weinig aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Frank gaat een hoop spelers rust geven dus je hebt best kans dat ie mag spelen
Streampje zoeken:)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar nu komt de wedstrijd niet live op TV dus dan heb ik er nog weinig aan
Feyenoord wint toch wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef marcie216 het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)k%20gelijkspelen.php
Yes![]()
![]()
OMFGquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef marcie216 het volgende:
Al jaren lang dag en nacht, de boeren aan de macht
Wie zegt dat PSV van Excelsior wintquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef marcie216 het volgende:
Nou hopelijk wordt het een gelijkspelletje dan![]()
Hou toch gvd eens je bek man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef marcie216 het volgende:
hoezo gelijkspel? winst Heerenveen is ook nog steeds goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef marcie216 het volgende:
Wat is dezequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn gedachte.
Nu hoop ik echt dat Feyenoord de CL ingaat.
Ik denk niet dat jij vaak in het Philips Stadion bent of wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hou toch gvd eens je bek man.
Mede door mensen als jij krijgt de rest van Nederland een hekel aan PSV.
zelfde geldt voor sommige Ajax supporters. Idem voor Feyenoord. Eigenlijk alle topclubs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder kansloosquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij vaak in het Philips Stadion bent of wel?
Want sinds ik daar een seisoenskaart heb, hangt daar een spandoek met deze tekst.
seizoenskaartquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Want sinds ik daar een seisoenskaart heb, hangt daar een spandoek met deze tekst.
Ja, dus moet je maar zo'n onzintekst hier gaan plaatsen om de rest te irriteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja en Bakkali gaat 12 doelpunten scoorenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:16 schreef marcie216 het volgende:
Denk aan het Nederlands voetbal mensen. Als psv de CL ingaat zullen ze misschien de poulefase halen, Feyenoord waarschijnlijk niet.
Ach maak je niet zo druk man. Ik irriteer niemand hoor, dat jullie er zo op reageren..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dus moet je maar zo'n onzintekst hier gaan plaatsen om de rest te irriteren.
Rot toch op.
Nee die speelt nietquote:
No shit sherlockquote:
Ik zal je er effe aan herrineren dat Psv geen enkele topper heeft gewonnen, laat staan Europees. Ik denk dat er clubs meer staan te trillen in de Kuip door enkel alleen de supporters dan in het PSV stadion waar alleen de eigen spelers worden uitgeflotenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:16 schreef marcie216 het volgende:
Denk aan het Nederlands voetbal mensen. Als psv de CL ingaat zullen ze misschien de poulefase halen, Feyenoord waarschijnlijk niet.
Juist, bij Ajax is het wij zijn Ajax amsterdam, wij zijn de beste...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zelfde geldt voor sommige Ajax supporters. Idem voor Feyenoord. Eigenlijk alle topclubs.
Sinds Cocu aan het roer zit is er geen speler meer uitgefloten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:17 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik zal je er effe aan herrineren dat Psv geen enkele topper heeft gewonnen, laat staan Europees. Ik denk dat er clubs meer staan te trillen in de Kuip door enkel alleen de supporters dan in het PSV stadion waar alleen de eigen spelers worden uitgefloten
Is Heerenveen en AZ de top? Volgens mij zijn dat PSV, Ajax en Feyenoord, daar kan je Twente ook nog bijrekenenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Sinds Cocu aan het roer zit is er geen speler meer uitgefloten.
En onder Cocu hebben we heerenveen 2x verslagen, en van AZ gewonnen dus dat is ook bullshit.
En inderdaad in de Kuip is de sfeer beter als bij psv op dit moment maar het is geen heksenketel in de Kuip dat spelers bang zijn om daar te spelen vanuit Spanje ofso
Alleen Labyad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En onder Cocu hebben we heerenveen 2x verslagen, en van AZ gewonnen dus dat is ook bullshit.
En inderdaad in de Kuip is de sfeer beter als bij psv op dit moment maar het is geen heksenketel in de Kuip dat spelers bang zijn om daar te spelen vanuit Spanje
Als Heerenveen gelijk speelt toch niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:17 schreef OmniRocket het volgende:
excelsior heeft het in eigen hand om europa in te gaan
Labyad werd nog uitgefloten tegen Ado.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En inderdaad in de Kuip is de sfeer beter als bij psv op dit moment maar het is geen heksenketel in de Kuip dat spelers bang zijn om daar te spelen vanuit Spanje
Het is geen onzin tekst. Ik ben trots op PSV ook in deze tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dus moet je maar zo'n onzintekst hier gaan plaatsen om de rest te irriteren.
Rot toch op.
Heerenveen is een topwedstrijd ja, Az stond lange tijd bovenaan dus dat is ook zeker top.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Is Heerenveen en AZ de top? Volgens mij zijn dat PSV, Ajax en Feyenoord, daar kan je Twente ook nog bijrekenen
Goede zaak, zo hoort hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het is geen onzin tekst. Ik ben trots op PSV ook in deze tijd.
Dit zijn duidelijke woorden van een PSV-supporter... Heerenveen een topper noemen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heerenveen is een topwedstrijd ja, Az stond lange tijd bovenaan dus dat is ook zeker top.
Je noemt Twente wel top terwijl die lager staan, waar baseer jij je op dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Dit zijn duidelijke woorden van een PSV-supporter... Heerenveen een topper noemen..
Maar met Janmaat, Goossens, Vormer, Albergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar dat was terecht, ze zongen hem leuk toe, en toen hij scoorde ging hij gekke dingen doen, tja dan kan je het verwachten.
@rijst
Ja op dit moment is Feyenoord wel beter, maar volgend jaar zonder Bakkal, Guidetti wordt het lastig
niet alleen ik hoor, maar heerenveen deed tot een paar weken geleden nog gewoon mee om de titel, ben je dan geen top?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Dit zijn duidelijke woorden van een PSV-supporter... Heerenveen een topper noemen..
Jij hebt een glazenbol?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef marcie216 het volgende:
@rijst
Ja op dit moment is Feyenoord wel beter, maar volgend jaar zonder Bakkal, Guidetti wordt het lastig
Feit dat deze CL speelde vorig jaar + lange tijd een hele hoop blessures?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je noemt Twente wel top terwijl die lager staan, waar baseer jij je op dan.
Dat klopt, maar ze moeten nog een spits vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Maar met Janmaat, Goossens, Vormer, Alberg
Dus jij baseert je wel op ranglijsten, dan is Heerenveen dit jaar dus ook top (geweest).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Feit dat deze CL speelde vorig jaar + lange tijd een hele hoop blessures?
als je een beetje verstand van voetbal hebt, dan zie jij dat ook.quote:
Je kan Bakkal niet vergelijken met Goossens en Vormer want deze zijn geen aanvallende middenvelder terwijl Bakkal dat wel isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze moeten nog een spits vinden.
Ik vind bakkal ook wel een klasse beter als Goossens en vormer (alhoewel vormer nog veel kan leren) en aalberg is ook niet veel.
Janmaat is net zo'n stumper als Manolev
Vormer speelt bij Roda toch wel aanvallend?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Je kan Bakkal niet vergelijken met Goossens en Vormer want deze zijn geen aanvallende middenvelder terwijl Bakkal dat wel is
Jij bent echt nog erger dan 30 vandermarren bij elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het is geen onzin tekst. Ik ben trots op PSV ook in deze tijd.
Vormer is een CVMquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vormer speelt bij Roda toch wel aanvallend?
Goossens vind ik helemaal niks, maar dat is mijn mening.
Dan halen ze volgens jou dus 2 controlerende middenvelders terwijl ze daar Clasie al hebben?
TIF Cisse voor die goal tegen Chelsea, voor de rest gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Walxie het volgende:
Bijna, Happy Hour..Wat kan je krijgen in de packs, laatste TOTW?
Goossens is geen controleur. Tevens is hij gehaald voor de bank. Het zit er ook dik in dat Bakkal in Rotterdam blijft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vormer speelt bij Roda toch wel aanvallend?
Goossens vind ik helemaal niks, maar dat is mijn mening.
Dan halen ze volgens jou dus 2 controlerende middenvelders terwijl ze daar Clasie al hebben?
Sorry dat ik het zeg maar ben jij echt wel voor psv? lijkt meer een successupporter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij bent echt nog erger dan 30 vandermarren bij elkaar
PSV is niet aan de macht, maar heeft meer geld dan ooit uitgegeven en dramatisch slecht gepresteerd, dus het is wel een onzintekst. In tegenstelling tot Ajacieden, die zijn nu eenmaal helaas de beste over dit seizoen. Als zij dat zouden roepen in de periode dat PSV 4x op rij kampioen werd, dan was dat toen onzin geweest.
En het verschil met het stadion is dat het daar door en voor PSV supporters is, dit is geen PSV gelegenheid hier. Dat je trots bent op je club betekend niet dat je de rest er mee moet lastig vallen.
hij zei toch dat hij naar het buitenland ging?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Goossens is geen controleur. Tevens is hij gehaald voor de bank. Het zit er ook dik in dat Bakkal in Rotterdam blijft.
Hij heeft al getekend.. jij volgt echt geen ballie jij, zeker niet wanneer je zegt dat Vormer een CAM is..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hij zei toch dat hij naar het buitenland ging?
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-nu-wel-gebeuren.htmquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:30 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Hij heeft al getekend.. jij volgt echt geen ballie jij, zeker niet wanneer je zegt dat Vormer een CAM is..
Bron?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:30 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Hij heeft al getekend.. jij volgt echt geen ballie jij, zeker niet wanneer je zegt dat Vormer een CAM is..
Ik woonde vroeger in Enschede hoor, dus dan zou ik toch voor twente zijn? nee mijn vader was voor PSV en ik dus ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:31 schreef DutchSL het volgende:
Ja, ik ben een successupporter.
Sukkel, jij bent alleen maar voor PSV omdat het toevallig de club uit jouw buurt is. Als jij uit de regio Amsterdam kwam was jij 99% zeker Ajacied geweest.
Ik had het over Goossens:$ die wilde eerst ook naar het buitenland, mijn fout. En Vormer speelde aanvallend omdat ze zo PSV wilde verrassen, maar toen speelde Wielaert CVM en dat is ook niet zijn positiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bron?
Vormer speelde laatst wel een keer aanvallend, maar is idd cvm
Goossens was al langer bekend dat hij naar feyenoord ging hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:33 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik had het over Goossens:$ die wilde eerst ook naar het buitenland, mijn fout. En Vormer speelde aanvallend omdat ze zo PSV wilde verrassen, maar toen speelde Wielaert CVM en dat is ook niet zijn positie
Ja zei ik al, maar je noemde hem een controleur en in 1 zin door dat hij naar het buitenland ging:P daar was eerst ook sprake van bij Goossensquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Goossens was al langer bekend dat hij naar feyenoord ging hoor.
we hadden het over Bakkal haha
Gewoon een leeg veld, meer nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat na een potje met veel lag de replays in andere wedstrijden het niet meer doen?
Oke maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:34 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ja zei ik al, maar je noemde hem een controleur en in 1 zin door dat hij naar het buitenland ging:P daar was eerst ook sprake van bij Goossens
Waarom De Rossi op links? Ik zette juist Vidal daar neer omdat hij zo'n goed schot heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zet De Rossi eens gauw op LDM
Edit: kan nu niet meer door Ogbonna
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom De Rossi op links? Ik zette juist Vidal daar neer omdat hij zo'n goed schot heeft.
Wat voor packs ga je halen?:)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Walxie het volgende:
Tijdens Happy Hour maar de volle 29k aan packs gaan spenden, weet echt niet wat ik moet verbeteren aan m'n team..
Heb ik wel vaak ja, geen idee waar het vandaan komt.quote:
Oh, laatste TOTW ook? Vind het allemaal maar verwarrend met TOTY.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TIF Cisse voor die goal tegen Chelsea, voor de rest gewoon hetzelfde.
Lijkt me duidelijk, ritme..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaan jullie ook een vraag naar VI sturen of niet? Ik kan ook vragen waarom De Jong nu in de spits staat terwijl Sigthorsson weer fit is
Ja, die 2 TOTYs + het TOTW met nu dus ook Cisse (geen MOTM kaart)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:39 schreef Walxie het volgende:
[..]
Oh, laatste TOTW ook? Vind het allemaal maar verwarrend met TOTY.
Zondag zal Sig wel in de basis staanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaan jullie ook een vraag naar VI sturen of niet? Ik kan ook vragen waarom De Jong nu in de spits staat terwijl Sigthorsson weer fit is
De Jong staat er 100% zeker in want die heeft geen minuut gemist behalve toen hij geblesseerd was. Die andere 10 weet ik niet maar dat zien we zondag wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zondag zal Sig wel in de basis staan. Jammer dat het niet wordt uitgezonden.
Ooh, dan moet ik wel wat uit de packs kunnen halenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, die 2 TOTYs + het TOTW met nu dus ook Cisse (geen MOTM kaart)
Ik ga hem ook halen samen met Torres in de spits en UP Aguero en UP Silva op CAMquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik zit te twijfelen om Up Persie te halen voor 52K
De Jong wellicht op het middenveld dan. Daar kan hij er al helemaal niks van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Jong staat er 100% zeker in want die heeft geen minuut gemist behalve toen hij geblesseerd was. Die andere 10 weet ik niet maar dat zien we zondag wel.
Ik heb alleen ervaring met de NIF versies, daar vind ik het schot van Vidal beter. Maar misschien zit dat wel gewoon in m'n hoofd.quote:
hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga straks mijn laatste 100k coins aan packs 'weggooien' en als daar niks inzit gewoon mijn hele club discarden en opnieuw beginnen. Ik vind het toch wel leuk om van een brons team een goed goud team te maken.
je doet je plaatje weg bohquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Ja goede reden, je vader is voor PSV dus jij ook.
Dus als je vader Ajacied was geweest, jij ook?
Ik ben helemaal zelfstandig voor PSV geworden, het is niet de club uit mijn regio, het is niet de club van mijn familie, het is niet de club van mijn vrienden. Het is mijn club, waar ik "verliefd" op werd als kind. En dat was in een periode dat PSV absoluut niet de beste van Nederland was, maar Ajax zelfs Europese finales haalde dus breek me de bek niet open over successupporter. Dan was ik wel Ajacied geworden.
Dat ik in topic niet hoef te roepen dat wij de beste of de baas zijn terwijl dat overduidelijk niet zo is betekent nog niet dat ik een successupporter ben.
TOTY De Rossiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met de NIF versies, daar vind ik het schot van Vidal beter. Maar misschien zit dat wel gewoon in m'n hoofd.
Ondanks zijn belangrijke goals ben ik geen fan van De Jong, maar dat was denk ik al duidelijk. Maar het maakt mij ook niet veel uit wie er in staat zolang ze maar winnen en het seizoen goed afsluitenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
De Jong wellicht op het middenveld dan. Daar kan hij er al helemaal niks van.
Ik ook niet hoor. Hij scoort veel, maar er zijn betere opties momenteel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ondanks zijn belangrijke goals ben ik geen fan van De Jong, maar dat was denk ik al duidelijk. Maar het maakt mij ook niet veel uit wie er in staat zolang ze maar winnen en het seizoen goed afsluiten
.
Mijn vader had alleen nooit een seisoenskaart en we keken altijd op tv, toen we naar Eindhoven waren verhuisd ging ik ernaar toe. Je woont dus in Amsterdam? Leuk dat je dan voor PSV bent, maar je moet je niet zo ergeren aan een uitspraak die heerst onder de 'boeren'.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Ja goede reden, je vader is voor PSV dus jij ook.
Dus als je vader Ajacied was geweest, jij ook?
Ik ben helemaal zelfstandig voor PSV geworden, het is niet de club uit mijn regio, het is niet de club van mijn familie, het is niet de club van mijn vrienden. Het is mijn club, waar ik "verliefd" op werd als kind. En dat was in een periode dat PSV absoluut niet de beste van Nederland was, maar Ajax zelfs Europese finales haalde dus breek me de bek niet open over successupporter. Dan was ik wel Ajacied geworden.
Dat ik in topic niet hoef te roepen dat wij de beste of de baas zijn terwijl dat overduidelijk niet zo is betekent nog niet dat ik een successupporter ben.
Kan je beter eventjes niet kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:43 schreef dion_v_k het volgende:
Nu zeg ik ook dat ik geen packs ga halen maar zodra ik hier weer pics zie van toty's in een pack gooi ik m'n vermogen weer over de toonbank
Nijmegen,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mijn vader had alleen nooit een seisoenskaart en we keken altijd op tv, toen we naar Eindhoven waren verhuisd ging ik ernaar toe. Je woont dus in Amsterdam? Leuk dat je dan voor PSV bent, maar je moet je niet zo ergeren aan een uitspraak die heerst onder de 'boeren'.
En ik weet niet of ik voor Ajax was geweest als mijn vader dat was, dat kan ik nu niet weten.
Excelsior wint echt niet van PSV hoor.quote:
Ja, en dan heeft Serero nog minder kans om te spelen. Misschien is hij ook wel niet zo goed maar ik blijf nog altijd hopen dat hij het niveau van de voorbereiding van vorig jaar haalt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Hij scoort veel, maar er zijn betere opties momenteel.Schone er nu ook weer bij, eigenlijk hebben we veel te veel middenvelders. Al vertrekken Lodeiro en Aisatti wellicht.
Stel dat PSV denkt, we kunnen toch geen 2de meer worden en overal dus elk duel maar half half inkomt.Dan kan PSV gewoon verliezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Excelsior wint echt niet van PSV hoor.
huhquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Stel dat PSV denkt, we kunnen toch geen 2de meer worden en overal dus elk duel maar half half inkomt, kan PSV gewoon verliezen.
Als hij fit is, lijkt hij me gewoon een erg goede speler. Hopelijk wordt (en blijft) hij fit en krijgt hij een eerlijke kans.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en dan heeft Serero nog minder kans om te spelen. Misschien is hij ook wel niet zo goed maar ik blijf nog altijd hopen dat hij het niveau van de voorbereiding van vorig jaar haalt.
Dit jaar kan je niet altijd zeggen, dat PSV altijd wel wint van een tegenstander. Puur vanwege het feit dat ze wisselvallig zijn.quote:
Je hebt gelijk, zat dus waarschijnlijk tussen m'n oren. Kan Vidal en De Rossi daar wel omdraaien, kan Ogbonna gewoon naar de andere kant veschuivenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
TOTY De Rossi
94 Shot Power
93 Long Shots
IF Vidal
92 Shot Power
88 Long Shots
Oftewel De Rossi > Vidal (NIF ook vind ik)
Oh ja, Ogbonna en Chiellini zijn allebei linkspoten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zat dus waarschijnlijk tussen m'n oren. Kan Vidal en De Rossi daar wel omdraaien, kan Ogbonna gewoon naar de andere kant veschuiven
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen niet vergeten om 2 minuten niks te posten en geen packs te kopen als happy hour begint he?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Jo, watsup? Iets gemist? Iemand alweer een toty?
Heb je ook de andere Ingame stats van De Rossi?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
TOTY De Rossi
94 Shot Power
93 Long Shots
IF Vidal
92 Shot Power
88 Long Shots
Oftewel De Rossi > Vidal (NIF ook vind ik)
Ik weet niet meer precies wie het was maar nog iemand had een TOTY Akinfenwa in een 400c pack.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Jo, watsup? Iets gemist? Iemand alweer een toty?
89 Ball Controlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je ook de andere Ingame stats van De Rossi?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
89 Ball Control
....
heel veel stats
....
83 Vision
Hij is gewoon goed in álles.
Nicequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
89 Ball Control
80 Crossing
71 Curve
83 Dribbling
71 Finishing
81 FK Accuracy
91 Heading Accuracy
88 Long Pass
93 Long Shots
80 Marking
87 Penalties
86 Short Pass
94 Shot Power
82 Slide Tackle
90 Stand Tackle
82 Volleys
78 Acceleration
80 Agility
61 Balance
86 Jumping
88 Reactions
76 Sprint Speed
99 Stamina
81 Strength
93 Aggression
69 Attacking Position
87 Interceptions
83 Vision
Hij is gewoon goed in álles.
hadden ze iets geblokt ofso?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef detennismaster het volgende:
Ik kreeg om 20.01 een mail van marktplaats.Dat ik een camper kan winnen.
ahahaha die kreeg ik vanmiddagquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef detennismaster het volgende:
Ik kreeg om 20.01 een mail van marktplaats.Dat ik een camper kan winnen.
Van een middenveld met Seedorf EN De Jong als LCM kun je ook niet vrolijk worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef OmniRocket het volgende:
fuck.. halve finale weer verloren.. 1-0 voor bij rust.... verdedigend gaat lekker... gaat het 2e helft ineens laggen >.<. succes!
heb echt betere teams nodig voor het toernooi
Nee. Ik was stil..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:05 schreef detennismaster het volgende:
Wow, zagen jullie die ogen van dat meisje dat aan het spreken was op het laatst?.
TV's.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:05 schreef detennismaster het volgende:
Wow, zagen jullie die ogen van dat meisje dat aan het spreken was op het laatst?.
Als het lukt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ga je een team met hem maken?
Klopt, ik ga denk ik ook wel meerdere teams maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als het lukt.
Maar zo veel nieuwe spelers nu die je eigenlijk allemaal wel wil gebruiken
Die was zwaar aan de pillenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:05 schreef detennismaster het volgende:
Misschien kan je moeder het voor je doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik durf geen pakjes te kopen![]()
Terwijl ik van plan ben om opnieuw te beginnen!
Áls je ze wilt kopen, gewoon 7500 coins packs doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Koop gewoon manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik woon mijn hele leven in Nijmegen, mijn familie is grotendeels voor Feyenoord of NEC en mijn vrienden zijn grotendeels voor Ajax of ze hebben geen interesse in voetbal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mijn vader had alleen nooit een seisoenskaart en we keken altijd op tv, toen we naar Eindhoven waren verhuisd ging ik ernaar toe. Je woont dus in Amsterdam? Leuk dat je dan voor PSV bent, maar je moet je niet zo ergeren aan een uitspraak die heerst onder de 'boeren'.
En ik weet niet of ik voor Ajax was geweest als mijn vader dat was, dat kan ik nu niet weten.
Heeft misschien hier iets mee te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef StijnDa het volgende:
Twitter; "Papiss Cisse understands the Laws of Physics. Physics doesn't understand the Laws of Cisse" #CisseFacts #WonderGoals
[ afbeelding ]
Hommo is hij.quote:
Móet wel 99 curve hebben.quote:
Heb je de stats van de SIF Suarez? Ik kon ze niet vinden... Heeft de IF niet ook al 90 of 92?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Móet wel 99 curve hebben.Al heeft SIF Suarez ook maar 92 long shots
91 Acccelerationquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je de stats van de SIF Suarez? Ik kon ze niet vinden... Heeft de IF niet ook al 90 of 92?
Ben al bezig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hebt 100k toch? Als je dan gewoon eerst één pakje koopt..
Ik ging iets onder zijn prijs zitten, voor 12.5k erop gezet. Meteen auto-buy van iemandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Reemi het volgende:
Nasri opeens ook nog maar 13k waard.Ik kocht hem eerst voor 40 ofzo.
Je kan nu toch een behoorlijk team maken voor niet al te veel coins.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ging iets onder zijn prijs zitten, voor 12.5k erop gezet. Meteen auto-buy van iemand
75K hier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Reemi het volgende:
Nasri opeens ook nog maar 13k waard.Ik kocht hem eerst voor 40 ofzo.
Die gast is zo goed en overpoweredquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
Deze baas in een pakje.
http://futhead.com/12/player/3212
Dankquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
91 Accceleration
83 Agility
83 Balance
81 Jumping
93 Reactions
85 Sprint Speed
90 Strength
90 Ball Control
82 Crossing
93 Curve
91 Dribbling
97 Finishing
94 FK Acc.
78 Heading Acc.
62 Long Pass
92 Long Shots
32 Marking
96 Penalties
83 Short Pass
93 Shot Power
38 Slide Tackle
48 Stand Tackle
92 Volleys
82 Aggression
85 Att. Position
44 Interceptions
81 Vision
IF 90 longshot inderdaad.
Wachten tot HH afgelopen is en dan voor de hoofdprijs eropquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg wel lekker veel squad fitness bronze. Jammer dat ze voor geen meter verkopen
Misschien dat ik hem wil naast UP Ba mits hij beter dan SIF Adebayor isquote:
Volgens mij kun je die op dit moment voor 500-600 coins verkopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg wel lekker veel squad fitness bronze. Jammer dat ze voor geen meter verkopen
Goude, nee hoor pas 1gevonden voor 700coinsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die op dit moment voor 500-600 coins verkopen
Bronze hebben we het overquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Goude, nee hoor pas 1gevonden voor 700coins
Zijn SIF heeft maar 72 strength, dus nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem wil naast UP Ba mits hij beter dan SIF Adebayor issowieso rond de 90 kracht moet hij hebben.
Laat dan maar. SIF Adebayor met 89 stregthquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn SIF heeft maar 72 strength, dus nee.
Trouwens die goude kun je voor veel meer dan 700 kwijt, die gaan voor 1k+quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
Oké, laat dan maar.
Iemand al iets leuks uit packs(20K of hoger)??
41212 kaartje en Nasri.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
Oké, laat dan maar.
Iemand al iets leuks uit packs(20K of hoger)??
6-8kquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
41212 kaartje en Nasri.![]()
Geen idee voor hoeveel 41212 kaartje verkoopt eigenlijk.
Hoeveel levert de verkoop van je team op?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
van welk geld? daarvoor moet je winnen, en dat is kut met een bout team
6K ong.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
41212 kaartje en Nasri.![]()
Geen idee voor hoeveel 41212 kaartje verkoopt eigenlijk.
zou het niet weten, maar ik kom er wel hoor, gewoon steeds iets sterkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoeveel levert de verkoop van je team op?
Zoals Thorb al zei; voor 15k heb je al een goed team. Dus als je dat hebt, heb ik wel een leuke suggestie voor je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zou het niet weten, maar ik kom er wel hoor, gewoon steeds iets sterker
Maakt niet zoveel uit, er is alleen op dit moment extra 25K packquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Moet ik tijdens dit happy hour silver of gold packs kopen?
haal daar een nul vanaf , en dat heb ik... maar goed, die 15k zal niet zo lang durenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zoals Thorb al zei; voor 15k heb je al een goed team. Dus als je dat hebt, heb ik wel een leuke suggestie voor je.
Je maakt meer winst met squad fitness opkopen dan pakjes opentrekkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Random antwoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je maakt meer winst met squad fitness opkopen dan pakjes opentrekken
Er zullen nu niet super veel extra gouden squad fitnissen komenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krentenbollen met jam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Ja. Totdat je een Messi uit een pakje haalt, zit je dan met je Squad fitness kaartjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht wat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Er zullen nu niet super veel extra gouden squad fitnissen komen
Meesten kopen waarschijnlijk 25K pack, alleen maar spelers. Geen squadfitniss etcquote:
Als volgende week de bronze toty weg is, zullen ze weer stijgen. Vanmiddag heb ik er echter ook weer 3 voor 1500 verkocht (dus 's middags eropzetten scheelt ook al)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Squad fitness gaat woensdag meer waard zijn of dinsdag iig?
Die negert is ook al flink afgenomen in prijsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef koenie95 het volgende:
Dit was meteen de laatste keer dat ik gouden pakjes koop, veel te overpriced
2 pakjes geopend en een van de betere was pacenegert doumbia
Ik blijf wel lekker bij 400c bronzen pakjes
Slechte spelers dalen altijd in prijs.quote:
Nog slechtere spelers zitten niet eens in het spelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slechte spelers dalen altijd in prijs.
Gr gr
Gouden spelers zijn het meest slecht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nog slechtere spelers zitten niet eens in het spel
Gr gr
Eriksen is een smurf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gouden spelers zijn het meest slecht.
Gr gr
Letterlijk.quote:
Doorverkopen als je hem niet vandaag al wil. Wordt sws nog goedkoper..quote:
Jezelf quoten in 3 minutenquote:
Carew is wel een baasje.quote:
Ja, kloptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eriksen is een smurf.
Gr gr
Edit: Wedden dat jij deze had gediscard?
[ afbeelding ]
ik zou het doen, iedereen op twitter trekt IF's en TOTYs uit die 25k pakjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef Walxie het volgende:
Twijfel of ik dat 25k pack zal kopen.. Iemand hem al gekocht?
Laat ik hem dan maar eens gaan halen, hopen op iets leuksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou het doen, iedereen op twitter trekt IF's en TOTYs uit die 25k pakjes
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef Walxie het volgende:
Twijfel of ik dat 25k pack zal kopen.. Iemand hem al gekocht?
Nee.quote:
quote:
Die 1.3 miljoen coinsquote:
Dit was mijn 3e pakje, inhoud van andere twee had ik al gepost (Cambiasso en G.Johnson de beste).quote:
Had toch niks/weinig aan de coins, heb al een topteamquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
25k pak
Ik heb trouwens ook +- 80k weggegooid ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |