quote:
Nee, dat denk ik niet. Ligt ook helemaal aan wat er in het off season gaat gebeuren. Hij zou dit seizoen al achter Neuvirth staan totdat ze Vokoun voor een jaar konden contracteren en hij terug naar Hershey moest. Denk dat de fans het wel graag zouden zien, maar die kerel is nog jong.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:07 schreef Saviola het volgende:
Weer een 2nd round exit voor de Caps.. die zijn een beetje de Sharks van het oosten aan het worden.. altijd genoeg talent maar nooit voorbij de eerste rondes raken..
Is Holtby nu de nieuwe starting goalie van de Caps?
Deze?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:03 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb jaren geleden eens op het punt gestaan een jersey van de Coyotes te kopen. Dat oude native american-achtige logo vond ik geweldig. Veel mooier dan het huidige.
Maar dat shirt stond mij totaal niet, dus zag ik er vanaf. Achteraf paste het wel mooi in mijn collectie van sport memorabilia.
Sharks hebben iig nog de conference finals gehaaldquote:Op zondag 13 mei 2012 13:07 schreef Saviola het volgende:
Weer een 2nd round exit voor de Caps.. die zijn een beetje de Sharks van het oosten aan het worden.. altijd genoeg talent maar nooit voorbij de eerste rondes raken..
Is Holtby nu de nieuwe starting goalie van de Caps?
Yes, die jersey.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die heb ik in de kast liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |