abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_112054725
Geweldig gedaan van de Devils en leuk voor Brodeur die door iedereen al min of meer afgeschreven werd!
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 26 mei 2012 @ 17:13:16 #252
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_112054802
Verdomme knappe prestatie van de Devils. Hopelijk kan ik van de finaleserie een paar wedstrijden kijken. :)
Flesje bier
pi_112068146
Kings in 6 of 7 denk ik. De Devils zijn een waardige tegenstander, maar de manier waarop de Kings spelen zal uiteindelijk toch te veel voor ze zijn...

Persoonlijk zou ik het leuk voor Brodeur vinden om op zijn 40ste nog een SC te winnen, maar ik gun het LAK eigenlijk toch meer, nog geen SC en ze hebben de 1ste, 2de en 3de seed ingemaakt met 4-1 4-0 & 4-1... Ze "verdienen" het

Toch grappig dat LAK maar nauwelijks de playoffs in kwam

Trouwens, ik weet dat je bij elke sport fans hebt die een beetje doordraaien, maar persoonlijk vond ik dat de laatste tijd op NHL door veel mensen werd gedaan (vooral toen ze 1-0 voor stonden in games) dat NYR de ECF wel in the bag had. Niet dus.

LAK v NJD, niet verwacht, maar wel veel zin in! (Al had ik liever de Pens gezien)
pi_112068578
quote:
Heb je een punt. Blijkt toch weer dat de Stanley Cup finals een goalie game is. Zonder een goede goalie ben je nergens in de play-offs. Daarom hoop ik dat Brodeur het nog even vol blijft houden. Is vrij wisselvallig begonnen maar doet nu wat Thomas zo'n beetje deed voor de Bruins vorig jaar.
Een goede goalie is inderdaad essentieel als je diep wilt gaan in de playoffs. Anders krijg je Pens-Flyers taferelen, word je ook niet blij van. (Tenzij je een neutrale toeschouwer bent natuurlijk ;) )
pi_112071028
Eerlijk gezegd zag ik vanaf de eerste series al tegen de Sens problemen bij de Rangers. Valt je niets op? Elke goalie waartegen ze spelen ziet eruit alsof hij in de vorm van zijn leven zit. Al helemaal Als je Craig Anderson op minder dan 2.00 GAA kunt houden(met alle respect).

Ze creeeren simpelweg te wieinig offense. Gaborik heeft all time 17 goals in 40+ wedstrijden. Wat heb je aan spelers als ze in de po's gaan "choken".

Er is overigens genoeg reden voor positiviteit bij de Rangers. Tortorella is terecht trots op zijn team. Ze hebben zoveel "jeugd" die technisch gezien alleen nog maar beter kunnen worden. En dan heb ik het nog niet gehad over die Kreider.. Wat een fenomeen.
  Moderator zaterdag 26 mei 2012 @ 23:34:39 #256
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112071269
Ik wil de Avs wel weer eens in de playoffs zien :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_112078530
Inderdaad Drizzt! Ik hoopte stiekem nog dat het dit jaar zou lukken, maar het zat er uiteindelijk toch niet in.. De Avs v Wings tijdperk is helaas ook wel een beetje voorbij, was ook altijd heel vermakelijk

Trouwens, ik ben nieuw op het forum hier, ik dacht dat ik maar eens wat Nederlandse NHL / Ice hockey fans zou opzoeken, maar kan iemand mij vertellen hoe je quote? ;) Kan dat alleen via [ q ] en [ /q ] of is er ergens een knop die ik over het hoofd zie?

Verder: Predictions over LAK v NJD?

(Ik durf er zelf niet meer heel veel over te zeggen aangezien ik heel wat fout heb gegokt tot nu toe in de playoffs..)
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 02:08:45 #258
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112078688
Als je met je muis over een post beweegt zie je rechts een aantal icoontjes verschijnen, waaronder de ", da's de quoteknop :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 02:09:39 #259
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112078718
Verder heb ik ook maar wat gegokt, al is de helft uitgekomen: ik dacht LAK vs PHI of NYR in de finale te zien :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_112079158
Dacht je al vanaf het begin van de playoffs dat LAK in de finale zo komen ja? Goed gezien dan :p

Ben heel blij persoonlijk dat philly niet de SC of de ECF heeft gehaald. Toen game 6 begon van Pen v Flyers dacht ik dat het eigenlijk niet zou uitmaken of de Pens of Flyers de series zouden winnen, aangezien ze allebei zo slecht speelde dat ze er toch de volgende ronden uit zouden gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door PenguinsNHL op 27-05-2012 02:34:51 ]
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 02:43:52 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112079392
Aangezien je duidelijk een Pens-fan bent, welk logo vind jij mooier, het huidige (en oude) of degene die tussendoor kwam?



Ik vind bovenstaande dus de beste _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 02:45:27 #262
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112079421
En ja, ik voorspelde de Kings goed. Net als het WK van 2010, toen voorspelde ik dat de finale Spanje - Nederland zou worden, en dat we die finale zouden verliezen... helaas was er geen geld mee gemoeid, anders had ik flink kunnen cashen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_112079523
Ik vind allebei de logo's eigenlijk wel iets hebben, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het huidige logo denk ik :) Toch wel gehecht aan geraakt ;)

En ik denk dat het tijd wordt om toch maar eens geld in te gaan zetten en die gave te gaan gebruiken, denk dat als je aan het begin van de playoffs voorspelt dat LAK in de SC staat dat je daar aardige odds voor krijgt..

Trouwens, jij bent een Avs fan dus? Nog andere teams die je graag ziet winnen?

[ Bericht 0% gewijzigd door PenguinsNHL op 27-05-2012 02:54:17 (foutje) ]
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 03:12:04 #264
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112079732
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 02:53 schreef PenguinsNHL het volgende:
Ik vind allebei de logo's eigenlijk wel iets hebben, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het huidige logo denk ik :) Toch wel gehecht aan geraakt ;)

En ik denk dat het tijd wordt om toch maar eens geld in te gaan zetten en die gave te gaan gebruiken, denk dat als je aan het begin van de playoffs voorspelt dat LAK in de SC staat dat je daar aardige odds voor krijgt..

Trouwens, jij bent een Avs fan dus? Nog andere teams die je graag ziet winnen?
Ik ben een Avsfan ja :) Toen ik 12 was kocht ik NHL96 voor de SNES, toen was het nog Quebec Nordiques. Even later ging die franchise naar Colorado en werd ik eigenlijk fan door de cover van NHL98, waar Peter Forsberg op stond, door zijn naam en nummer (21 is mijn geluksgetal) :P

Er hebben sowieso wat helden bij de Avs gespeeld waar ik jerseys van heb; #19 Sakic, #21 Forsberg, #23 Hejduk en #33 Roy.

Sowieso was het een bazenseizoen met Selanne en Kariya erbij, ookal zullen de eckte eckten hier vertellen dat die laatste twee nauwelijks goed waren, maar voor mij was het een heldenseizoen, mede door het feit dat ze de SC wonnen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 03:14:15 #265
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112079758
Ik heb trouwens een aantal jerseys van verschillende teams hier in de kast liggen. Avs zijn torenhoog favoriet bij me, maar ik was zo gek van de NHL dat ik dus meerdere dingen heb liggen:
- 4x Avalanche (Sakic, Forsberg, Hejduk, Roy)
- 1x Bruins
- 1x Pens
- 1x Flyers (Lindros)
- 1x Coyotes
- 1x Caps

:P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_112079802
Forsberg! Wat een held. Selänne vind ik ook een geweldige speler, ik ben dan ook eigenlijk bij IIHF wedstrijden voor Finland, hoewel ik moet toegeven dat ik niet iedereen op het team echt goed ken. De avs hebben echt een belachlijk goed team gehad, hoewel ze er nu zeker ook nog mogen wezen.

Welke jersey van de Pens heb je? Ik wil eigenlijk al heel lang een jersey kopen, maar ik vind de 150 dollar oid toch een beetje aan de dure kant. Maar ach, het is maar een eenmalige uitgaven voor een leven lang plezier, dus wie weet binnenkort.. Is er een betere plek jerseys te bestellen dan bij de NHL?
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 03:25:03 #268
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112079824
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 03:20 schreef PenguinsNHL het volgende:
Forsberg! Wat een held. Selänne vind ik ook een geweldige speler, ik ben dan ook eigenlijk bij IIHF wedstrijden voor Finland, hoewel ik moet toegeven dat ik niet iedereen op het team echt goed ken. De avs hebben echt een belachlijk goed team gehad, hoewel ze er nu zeker ook nog mogen wezen.

Welke jersey van de Pens heb je? Ik wil eigenlijk al heel lang een jersey kopen, maar ik vind de 150 dollar oid toch een beetje aan de dure kant. Maar ach, het is maar een eenmalige uitgaven voor een leven lang plezier, dus wie weet binnenkort.. Is er een betere plek jerseys te bestellen dan bij de NHL?
Ik heb er een paar via ebay gekocht, en 1 of 2 via Fok!. Ik zal even kijken welke ik van de Pens heb, geen idee of ik een goeie afbeelding kan vinden, maar het is een hele dunne met "gaatjes" erin :P

Ik had nog een special edition jersey van de Kings via Fok! gekocht, maar die was me veel te groot (lees: veel te breed in de schouders), dus die heb ik doorverkocht. Was wel een prachtige jersey met veel wit, zilver, paars en zwart O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 03:29:30 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112079845
Holy shit, ik les net op wiki dat de Devils eerder in Colorado zaten en de Colorado Rockies heetten? :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_112079846
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb er een paar via ebay gekocht, en 1 of 2 via Fok!. Ik zal even kijken welke ik van de Pens heb, geen idee of ik een goeie afbeelding kan vinden, maar het is een hele dunne met "gaatjes" erin :P

Ik had nog een special edition jersey van de Kings via Fok! gekocht, maar die was me veel te groot (lees: veel te breed in de schouders), dus die heb ik doorverkocht. Was wel een prachtige jersey met veel wit, zilver, paars en zwart O+
Ah, slim @ ebay / via FOK! Ik vind dat LAK een van de mooiste jerseys hebben atm in de NHL
pi_112079853
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 03:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Holy shit, ik les net op wiki dat de Devils eerder in Colorado zaten en de Colorado Rockies heetten? :o
Serieus? Dat moet dan wel een aardig tijdje geleden geweest zijn, daar heb ik nooit iets over gehoord of gelezen

Edit: Inderdaad ja, je hebt gelijk. Leuk weetje!
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 03:33:17 #272
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112079869
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 03:29 schreef PenguinsNHL het volgende:

[..]

Ah, slim @ ebay / via FOK! Ik vind dat LAK een van de mooiste jerseys hebben atm in de NHL
Ik vind het huidige logo van de Kings om te janken, eerlijk gezegd :{

Die kroon was perfect, jammer dat er nu simpelweg LAK op de jerseys staat :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_112079899
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 03:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik vind het huidige logo van de Kings om te janken, eerlijk gezegd :{

Die kroon was perfect, jammer dat er nu simpelweg LAK op de jerseys staat :{
Die crown was inderdaad ook echt mooi. Ik weet niet, ik vind het wel wat hebben. In ieder geval, tijd om te gaan slapen zo onderhand, en dan maandag Game 1 van de SC Finals kijken! :)
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 03:40:30 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112079916
Ik mag oe wa :) Heb je msn? Kunnen we meer over de NHL ouwehoeren :P

Slaap lekker :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 27 mei 2012 @ 03:52:58 #275
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112079985
De tering, nu ik dat teruglees klinkt het wel erg fout :') _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')