Oh, ik dacht dat dat de benen van een tienermeisje waren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vindt mij mooi.en ik ga steeds mopperen als ie dat doet.
dus tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey, die Christensite is dus wel fake.
http://en.wikipedia.org/wiki/Landover_Baptist_Church
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, lekker aan het eten maken beginnen
Wat eet jij?quote:
Een lekker kort hip kapsel + bijbehorend trendy montuur.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
vrouwen van boven de 60![]()
Boven de 30 gaat het meestal al mis
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een lekker kort hip kapsel + bijbehorend trendy montuur.
dunno, heb borrel zo, dus denk niksquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef Fascination het volgende:
Djeez die in een scheiding ligt met z'n vrouw en nu een "no ma'am"-avatar heeft.
Ah dus daarom zou hij er wat minder zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef Fascination het volgende:
Djeez die in een scheiding ligt met z'n vrouw en nu een "no ma'am"-avatar heeft.
Ik ga mn haar niet knippen en ik heb/hoef ook geen bril.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een lekker kort hip kapsel + bijbehorend trendy montuur.
Ja, dat ligt aan t rokje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat de benen van een tienermeisje waren.
Met die moet je juist oppassen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel fijn, doordat iedereen mekkert over korte pittige kapsels ken ik zowat alleen maar jonge vrouwen die dat absoluut niet willen worden.
Ik ken genoeg vrouwen van mijn leeftijd die hun haren hebben geknipt danwel geverfd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel fijn, doordat iedereen mekkert over korte pittige kapsels ken ik zowat alleen maar jonge vrouwen die dat absoluut niet willen worden.
Bob is wel mooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen van mijn leeftijd die hun haren hebben geknipt danwel geverfd.
Overigens meestal niet zoals die plaatjes, maar een bob ofzo meestal.
Ja ok, maar niet alles is zomaar een kort pittig kapsel. Maar het geeft ze een voorbeeld van hoe het niet moet is eigenlijk wat ik zeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen van mijn leeftijd die hun haren hebben geknipt danwel geverfd.
Weet ik.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |