Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Beter dan "Ajax kampioen" of "mede mogelijk gemaakt door DutchSL" of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Handelen kan je, maar TT's normaal maken niet
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan "Ajax kampioen" of "mede mogelijk gemaakt door DutchSL" of iets dergelijks.
Exotisch TT'tje wel daarentegenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan "Ajax kampioen" of "mede mogelijk gemaakt door DutchSL" of iets dergelijks.
Ja, dat maakt uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef Nickskuh het volgende:
Maakt 7 chem bij een speler nou echt uit of niet als het totaal 100 is.. ?
Nooit iets van gemerkt toen ik met IF Lavezzi op 7 chem speelde, of als ik nu met Ibarbo op 7 chem speel.quote:
Land is van invloed op de 100 chem (kan ook met formatie), verder maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Walxie het volgende:
Maakt het eigenlijk bij een silver-team uit wat voor een manager je hebt? Zelfde formatie snap ik, maar land en rating (brons,zilver,goud) etc. maakt dat uit?
Het goede land haalt chem alleen omhoog, niet omlaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Walxie het volgende:
Maakt het eigenlijk bij een silver-team uit wat voor een manager je hebt? Zelfde formatie snap ik, maar land en rating (brons,zilver,goud) etc. maakt dat uit?
Nee. Dat gaat alleen over kaarten, shiny manager zorgt voor meer bonuscontracten (silver = 2% en goud 3%), non-shiny voor morale kaarten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Walxie het volgende:
De Rossi staat bij mij wisselquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef Thorb het volgende:
@SerieAteammannetje Pirlo eruit voor De Rossi/Marchisio/Guarin en Samuel eruit voor Chiellini
Dan moet je die erin zetten ipv Pirlo.quote:
Bedankt, heb namelijk nu een trainer 4231 uit Schotland, alleen heb een Tippeligaen team dus vandaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Land is van invloed op de 100 chem (kan ook met formatie), verder maakt het niet uit.
Chiellini ga ik inderdaad halen! thx!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je die erin zetten ipv Pirlo.
Chiellini moet je sowieso als volgende halen ipv Samuel
Chiellini is idd een aanrader.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:01 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Chiellini ga ik inderdaad halen! thx!
Gewoon recht erop, zodat de bal net onder de lat doorgaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand hoe je een vrije trap scoort met een linkspoot aan de linkerkant of andersom?
Hoe heb je de verdediging nu gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:16 schreef Toefjes het volgende:
UP RvP is best een baasjeMet IF Dost (+10) er naast een koningskoppel
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand hoe je een vrije trap scoort met een linkspoot aan de linkerkant of andersom?
Ik vind Robinho niet fijn als 4222 CAM, Carlos Eduardo misschien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef Pobberd het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/656961
Zou dit fijn spelen? Chiellini heb ik al in ander team.
Ik twijfel tussen die twee ja, maar ik heb Robinho al eens gehad op CAM in 4222, en toen vond ik hem wel fijn dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind Robinho niet fijn als 4222 CAM, Carlos Eduardo misschien?
Welke voet maakt dus niet uit. Ik dacht dat het alleen werkte met een Linkspoot op rechts of andersomquote:
Steekquote:
Evt nog Abiati eruit voor Buffon/Steek en Cissé kan je Hernandez nemen maar dat scheelt niet zoveel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:19 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen die twee ja, maar ik heb Robinho al eens gehad op CAM in 4222, en toen vond ik hem wel fijn dus
Steek heb ik al in ander team. Ik kan wel beter Buffon op goal zetten inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Evt nog Abiati eruit voor Buffon/Steek en Cissé kan je Hernandez nemen maar dat scheelt niet zoveel.
Dit is voor linkspoot aan de linkerkant en rechtspoot aan de rechterkantquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:19 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Welke voet maakt dus niet uit. Ik dacht dat het alleen werkte met een Linkspoot op rechts of andersom
Zeg dalijk even hoe hij het doetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik hem nu uitproberen. Hij staat tegenover Nilmar en Pato
Ik zou voor IF Fellaini - IF Witsel gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:29 schreef koenie95 het volgende:
IF Fellaini - TOTY Dembele
Of
IF Fellaini - IF Witsel
(gaat om de 2 cm's in 3-4-2-1)
Packs jonguh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:30 schreef Walxie het volgende:
Heb mijn team af, en nog 19k over en moet nog Westcarr en IF Dost verkopen.. Tippeligaen IF of packs?
Tweede optiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:29 schreef koenie95 het volgende:
IF Fellaini - TOTY Dembele
Of
IF Fellaini - IF Witsel
(gaat om de 2 cm's in 3-4-2-1)
Wilde een faal voorkomen die ik net maakte met handelen, wilde even 100% zeker zijn deze keerquote:
Wat ga je maken GJE?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wilde een faal voorkomen die ik net maakte met handelen, wilde even 100% zeker zijn deze keer
Kocht net perongeluk te snel een Lavezzi in 4312, in een LW formatie.quote:
Oh, maar wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kocht net perongeluk te snel een Lavezzi in 4312, in een LW formatie.
Kwam er later achter dat het 4312 was en dus geen LW heeft
JIJ MOET AFGESCHOTEN WORDENquote:
Ben bezig met handelenquote:
mensen die niet naar de formatie kijken als ze iets kopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kocht net perongeluk te snel een Lavezzi in 4312, in een LW formatie.
Kwam er later achter dat het 4312 was en dus geen LW heeft
Ja, morgen weer een dag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef Walxie het volgende:
[..]
T'is dodenherdenking, doe even normaal ofzo..
Ik zag alleen maar dollarsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die niet naar de formatie kijken als ze iets kopen
Thanksquote:
Ok, dan haal ik hem denk ik. Hij past wel in 4222 toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel met de gewone Pazzini, die vond ik goed.
Is ook meer een RM.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
SanchezHij verdedigd meer dan dat hij aanvalt
Hij had niet super veel te doen, omdat die gozer alles via links deed. Maar wat Bonucci moest doen deed hij goed.quote:
Gewoon 9, 1 dode link en meerdere nationaliteitlinks ter compensatiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:48 schreef Pobberd het volgende:
Roberto Carlos heeft gewoon 9 chem toch? Niet dat futhead het fout heeft ofzo
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:48 schreef Pobberd het volgende:
Roberto Carlos heeft gewoon 9 chem toch? Niet dat futhead het fout heeft ofzo
Oke thanksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon 9, 1 dode link en meerdere nationaliteitlinks ter compensatie
Debielen zitten er ook tussen hoor..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
Oja dodenherdenking. Ik was daarbij met de damschreeuwer.
Fixed?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
Oja dodenherdenking. Ik was daarbij met de damschreeuwer.
http://futhead.com/12/sea(...)lters-MAX_NUM_FORMS=quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand of er ergens een overzicht is van alle FUT spelers met 5* weak foot?
Futheadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand of er ergens een overzicht is van alle FUT spelers met 5* weak foot?
Vorig jaar was het Brazilië-achtig, nu is het niks waard volgens mij. Al heb ik hem wel als uitshirt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die grasshopper kitjes waren toch geld waard?
Heb ik in m'n starterpack gehad.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 17:02:01AND, we have a surprise for you! We’re adding a NEW midweek in-form to the current Team of the Week during Happy Hour! Who could it be??? reageer retweet
OMGquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 17:02:01AND, we have a surprise for you! We’re adding a NEW midweek in-form to the current Team of the Week during Happy Hour! Who could it be??? reageer retweet
Wanneer is er weer happy hour dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
Die is moeilijk... Cisse.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
Ik had hem in 4222quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:42 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik hem denk ik. Hij past wel in 4222 toch?
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFAquote:
Elke dag vallen er doden maar niemand geeft helaas een fuck om hunquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef Walxie het volgende:
[..]
T'is dodenherdenking, doe even normaal ofzo..
Beetje sarcasme..quote:
Ja ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje sarcasme..
Cech speelde echt een klotewedstrijd
Ja, ik heb deze keer de wedstrijd gezienquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou ik heb ook eindelijk mijn 1e TOTY te pakken hoor...
En welke is het?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Na hoeveel k aan pakjes te hebben verspild?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Cavalliquote:
100k ofzo, heb denk 80 aan gold packs uitgegeven en heb daar alleen Gerard uit gehaald.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Na hoeveel k aan pakjes te hebben verspild?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
Eenmalig schot met veel curve houdt niet in dat 'ie meteen 99 moet krijgenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eenmalig schot met veel curve houdt niet in dat 'ie meteen 99 moet krijgen
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Nice! Wel Cech op doel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:21 schreef Nickskuh het volgende:
http://futhead.com/12/squadcreator/657464?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Happy Hour vanavond dusM'n coins er maar door heen jagen
Het wordt hemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
Als dat die Cissé wordt, zou ik daar wel een team mee willen maken(alleen geen coins, dus eerst handelen
)
Zit wel gewoon tot woensdag in de packs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
Ah oke, soms zijn het van die neppeZal alleen wel erg zeldzaam zijn.
Vond FEM eerst wel lauw maar nuquote:
Wie had je, en uit een bronze Jumbo? Ik krijg de laatste tijd heel veel healing kaarten in bronze packs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, had dus in mijn 1e bronze pakje een toty, heb er daarna nog 10 opengemaakt. Zat niet zoveel in maar ik kreeg wel 6x achter elkaar een squad fitness.
Ja ze zijn van Hip Hop naar Dance gegaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vond FEM eerst wel lauw maar nuWaarom moesten ze naar niveau Justin Bieber gaan
Met DEV en Snoopdogg vond ik hun nummer's wel nice maar nu wordt het bullshit... Je zag ook 2 jaar geleden toen house weer helemaal in werd dat elke zanger ineens liedjes in die genre begon uit te brengen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ze zijn van Hip Hop naar Dance gegaan.Ze zijn daarmee ook doorgebroken maar daarna gelijk door de mand gevallen. Animal album was nog wel tof:@
Cavalli. Ik haal altijd bronze jumbo's inderdaad. De bronze healing kaartjes zijn nu helaas niet zo heel veel waard. ze waren normaal gesproken 300-400 waard.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie had je, en uit een bronze Jumbo? Ik krijg de laatste tijd heel veel healing kaarten in bronze packs.
Hoezo open je op ander account? Heb je dan meer geluk ofzo? Zie het wel vakerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Cavalli. Ik haal altijd bronze jumbo's inderdaad. De bronze healing kaartjes zijn nu helaas niet zo heel veel waard. ze waren normaal gesproken 300-400 waard.
Zit nu op mijn andere account, ook wat bronze jumbo's open maken. Haal ik Bravo eruit, 72 CF met 91 pace. Ook weer 5k waard
edit: 3-5k
Dan heb je nog een extra trade pile voor als die op het 1e account vol zit, dus dan kan je meer packs openen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:37 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hoezo open je op ander account? Heb je dan meer geluk ofzo? Zie het wel vaker
Ow, je had hem bij die ene post gezet. Niet gezien sorry.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Net al geplaatst...
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hcwyMS1fbdsQA
Nee ik heb gewoon ooit een 2e account aangemaakt waar ik toen wat spelers op had gezet om te handelen. Af en toe log ik daar in om pakjes te halen en wat te verkopen ofzo. Maar ik haal ook gewoon pakjes op mijn main account hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:37 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hoezo open je op ander account? Heb je dan meer geluk ofzo? Zie het wel vaker
Misschien Eurosport.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand toevalig of ze Nederland U-17 vandaag ergens uitzenden ?
Ah zo dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb je nog een extra trade pile voor als die op het 1e account vol zit, dus dan kan je meer packs openen.
Zal wel niet op tv staan, maar hier staat hij er wel bij. Is wel de vraag of er echt een stream komt http://www.firstrowsports.eu/ al is de kwaliteit op livetv.ru/en vaak wel beter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand toevalig of ze Nederland U-17 vandaag ergens uitzenden ?
Ja op eurosportquote:
Niet binnengekregen vanwege dodenherdenking :S Morgen komt alles binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speciale reden dat je wil kijken? En heb je je computer al af
Op tvgids staat van half 7 en er staat eurosport zend beide wedstrijden uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:46 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik zie alleen staan dat ze Georgie - Duitsland uitzenden.
Die heb ik onder alleenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op tvgids staat van half 7 en er staat eurosport zend beide wedstrijden uit
Op Eurosport 2 is Nederland! Maar die heb ik ook
Begint over 2 uur en 15 min pasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:50 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Die heb ik onder alleenEn mijn ma zit voor de buis
Nee hoor, alleen 's avondsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien zit zijn moeder wel de hele dag voor de tv
8-9 en later nog een 1-2quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef Walxie het volgende:
Hoelaat is HH nou? Nu maar even die Elyounoussi kopen
Ja dacht ik wel, http://twitter.com/#!/easportsfifaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo is er vandaag weer happy hour dan? Alleen voor golds deze keer?
Ik ga maar gewoon packs kopen, er komt vast zo'n speciale van 25k.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dacht ik wel, http://twitter.com/#!/easportsfifa
lekker cashen voor ea enzo
Alles moet kapot!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo is er vandaag weer happy hour dan? Alleen voor golds deze keer?
Je speelt tegen Walxie HAHAHAquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef Rijst het volgende:
Ik win weer eens wat wedstrijden. Hoe zou dat toch komen
Ze moeten gewoon toegeven dat ze willen cashen nu er 2 TOTYs + een TOTW uit zijn en het maakt ze niet uit dat de markt keihard crasht. Maandag krijgen we vast weer een happy hour omdat iemand anders in de BPL goed heeft gespeeldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:57 schreef DutchSL het volgende:
In de week na de bekerfinale zeiden ze geen happy hour, want geen MOTM want geen bekerwedstrijden. Ok, legitiem argument alleen klopte het niet omdat er dus wel een bekerwedstrijd was.
Nu is er een MOTM voor een gewone competitiewedstrijd, alleen vanwege een wereldgoal en natuurlijk omdat het Premier League was want als Cisse zo'n goal voor Atalanta Bergamo had gemaakt zou daar nooit een MOTM laat staan happy hour voor zijn ingelast
Als ze nu gewoon zeggen, wij zijn EA en wij geilen op de BPL en fuck the rest dan zijn ze tenminste eerlijk.
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alles moet kapot!Robben is over een maand 20k, mark my words
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je speelt tegen Walxie HAHAHA
@Walxie ik heb paar golds gekocht, maar probeer me nu maar in te houden, allemaal troep. Heel veel bronze pakjes gekocht, alleen niets goeds.
+ FA Cup finale, maar vind ik niet erg want BPLquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon toegeven dat ze willen cashen nu er 2 TOTYs + een TOTW uit zijn en het maakt ze niet uit dat de markt keihard crasht. Maandag krijgen we vast weer een happy hour omdat iemand anders in de BPL goed heeft gespeeld
Ze hadden ook kunnen cashen in die bekerfinale week.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon toegeven dat ze willen cashen nu er 2 TOTYs + een TOTW uit zijn en het maakt ze niet uit dat de markt keihard crasht. Maandag krijgen we vast weer een happy hour omdat iemand anders in de BPL goed heeft gespeeld
ultimatedb.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Wie is qua prijzen betrouwbaarder, ultimatedb of futhead?
dbquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Wie is qua prijzen betrouwbaarder, ultimatedb of futhead?
En tegen Berbathorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je speelt tegen Walxie HAHAHA
@Walxie ik heb paar golds gekocht, maar probeer me nu maar in te houden, allemaal troep. Heel veel bronze pakjes gekocht, alleen niets goeds.
Hij maakte wel 2 heerlijke goals + belangrijke wedstrijd, mja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit HH heeft gelukkig minder invloed op de prijzen van silvers en bronzes dan die van gisteren. Maar ik begin al die HHs zat te worden. Ik heb ook op het EA forum gepost dat als iemand uit de Eredivisie zo'n goal zou scoren dat er dan geen HH zou zijn. Cisse wordt trouwens gewoon toegevoegd aan het TOTW dus het is geen MOTM kaart.
SIF Lens als striker zou gewoon de gouden El Kabir zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen cashen in die bekerfinale week.
Als het niet op Lens (ofzo) was, dan wel op het happy hour op zich. Ze hadden ook kunnen cashen door Buffon gewoon een een IF te geven in die zeker 8 wedstrijden dat hij daar voor in aanmerking kwam.
Dus als het alleen om cashen gaan dan pakken ze het alsnog dom aan.
Alsof jij zo goed bent .... eerst zelf leren spelen dan zeiken op andere.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht. Iedereen van FOK! kan jou inmaken. Zelfs het neefje van Vandermar
Niet goed maar ook niet slecht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jij zo goed bent .... eerst zelf leren spelen dan zeiken op andere.
Ik ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht. Iedereen van FOK! kan jou inmaken. Zelfs het neefje van Vandermar
Ik vind, als PSV fan, dat hij dat echt niet verdiend hoor. Laatste weken doet hij het goed maar scoort toch te weinig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SIF Lens als striker zou gewoon de gouden El Kabir zijn
Dat zegt deze manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien vanavond, ben nu even iets anders aan 't doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom is potje tegen mij doen? H2H dan wel.
De Jong maakte ook 2 belangrijke goals maar hij krijgt geen MOTMquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij maakte wel 2 heerlijke goals + belangrijke wedstrijd, mja.
cup final motm ging het over hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind, als PSV fan, dat hij dat echt niet verdiend hoor. Laatste weken doet hij het goed maar scoort toch te weinig.
Tuurlijk, waarom niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
6-0 was het toch? Moet ik het posten? Ik heb het opgenomen.
I <3 kleine kindjes kleineren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Walxie het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet!Je doet wel of je heel wat bent...
Heerlijk, ja over half uurtje gaat hij weer op de trade pile op gr grquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe speelt je nieuwe team?Over 2 uurtjes weer op de trade toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijst moet niet kappen dat moet Walxie doen. Rijst neemt die opmerkingen als hij slecht is ook altijd sportief op en gaat niet moeilijk lopen doen. Walxie verliest 6-0 dan mag daar best wat getroll/gekloot bij. Hoort bij FIFA en vind ik nog altijd geweldig aan het spel.quote:
Ja maar als je zelf zeikt over hoe mensen posten moet je vooral zo doen tegen iemand van 12quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijst moet niet kappen dat moet Walxie doen. Rijst neemt die opmerkingen als hij slecht is ook altijd sportief op en gaat niet moeilijk lopen doen. Walxie verliest 6-0 dan mag daar best wat getroll/gekloot bij. Hoort bij FIFA en vind ik nog altijd geweldig aan het spel.
Ja oke heb je gelijk in. Maar ik kan het zelf ook nooit laten om even te reagerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar als je zelf zeikt over hoe mensen posten moet je vooral zo doen tegen iemand van 12
Ik doe niks, tenzij ik over zijn minimale oogopeningen begin wat ik niet meer doe.. Mij maakt het echt niet uit als ik verlies met 6-0 op FIFA, het is maar een gamequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijst moet niet kappen dat moet Walxie doen. Rijst neemt die opmerkingen als hij slecht is ook altijd sportief op en gaat niet moeilijk lopen doen. Walxie verliest 6-0 dan mag daar best wat getroll/gekloot bij. Hoort bij FIFA en vind ik nog altijd geweldig aan het spel.
Al was die 34 dan had ik ook zo tegen hem gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar als je zelf zeikt over hoe mensen posten moet je vooral zo doen tegen iemand van 12
Mijn work it out team. Stelletje bazen bij elkaar!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:21 schreef OmniRocket het volgende:
zo moeilijk om het Work It Out toernooi te winnen... zoveel goede kaarten, maakt het heel erg moeilijk om te winnen.
Welk team heb jij daarvoor opgezet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:21 schreef OmniRocket het volgende:
zo moeilijk om het Work It Out toernooi te winnen... zoveel goede kaarten, maakt het heel erg moeilijk om te winnen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik doe niks, tenzij ik over zijn minimale oogopeningen begin wat ik niet meer doe.. Mij maakt het echt niet uit als ik verlies met 6-0 op FIFA, het is maar een game![]()
Ojee, hij heeft ook een x een wedstrijd gewonnen. Ik kijk nooit naar je stream en vanmiddag toen je verloor gelijk leaven hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
6-0 was het toch? Moet ik het posten? Ik heb het opgenomen.
http://www.ea.com/intl/fo(...)ow-off#eB7gkPtpbdsEBquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Welk team heb jij daarvoor opgezet?
Ik kan echt niet wachten om tegen jou te spelen straks, straks ben je kei goed en tik je me helemaal wegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:27 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, sorry maar kon het niet laten![]()
En ik leave tenminste niet als ik achter sta..
Ik had bijna alles verlorenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ojee, hij heeft ook een x een wedstrijd gewonnen. Ik kijk nooit naar je stream en vanmiddag toen je verloor gelijk leaven haha
Denk het niet, ik ben heel wisselvallig met H2H..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten om tegen jou te spelen straks, straks ben je kei goed en tik je me helemaal weg
Waarom wil je in godsnaam dan ook steeds je "skills" aan andere tonen?;P laten zien dat je een van de betere bent ofzo?:pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had bijna alles verlorenDie laatste 2 ewdstrijden waren unranked dus dat boeit mij niet. Ik wil niet zeggen dat het door die stream kwam maar het geeft je wel de druk om te presteren en dat kan ik niet aan
+ Het spel voelt ook stroperig aan.
Ik hoop voor je dat je geen handicap krijgt, maar zeker een heel mooi teamquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit team met de nodige IF's die er nog aankomen... Dat moet wel fantastisch spelen!
http://futhead.com/12/squad/658247
Dat heb ik nooit gezegd. Heb mijn PVR gekocht voor mijn Youtube account. Ik vindt het namelijk wel lachen om filmpjes te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:29 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Waarom wil je in godsnaam dan ook steeds je "skills" aan andere tonen?;P laten zien dat je een van de betere bent ofzo?:p
pfffquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit team met de nodige IF's die er nog aankomen... Dat moet wel fantastisch spelen!
Dan stream je niet toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Heb mijn PVR gekocht voor mijn Youtube account. Ik vindt het namelijk wel lachen om filmpjes te makenDat streamen vind ik maar kut.
Haha ga je weer met je IF teamsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Domme vraag, niemand kijkt naar dingen die die zelf ook makkelijk kan. Het is leuk om dingen te zien waar beetje actie in zit etc.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:29 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Waarom wil je in godsnaam dan ook steeds je "skills" aan andere tonen?;P laten zien dat je een van de betere bent ofzo?:p
Ja maar dit zijn, op Silva na wel allemaal bazen. Misschien zet ik wel Ogbonna daar neer. Dan zou het team nog sicker zijn!quote:
Ga ik voorlopig ook niet meer doen. Misschien later nog wel om mij Youtube account te promoten.quote:
Is helemaal geen domme vraag. Ik ga niet zitten kijken als ik weet dat er iemand niet heel goed is. Of ga jij heel de dag achter je pc kijken naar andermans verrichtingen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Domme vraag, niemand kijkt naar dingen die die zelf ook makkelijk kan. Het is leuk om dingen te zien waar beetje actie in zit etc.
Nog van plan een nieuw filmpje te maken in de nabije toekomst?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga ik voorlopig ook niet meer doen. Misschien later nog wel om mij Youtube account te promoten.
Is het trouwens leuk op je nieuwe account?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:34 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Is helemaal geen domme vraag. Ik ga niet zitten kijken als ik weet dat er iemand niet heel goed is. Of ga jij heel de dag achter je pc kijken naar andermans verrichtingen?
ik ben bang dat je echt episch hard gehandicapt wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn, op Silva na wel allemaal bazen. Misschien zet ik wel Ogbonna daar neer. Dan zou het team nog sicker zijn!
edit: Fixed
Vermaak me best:)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is het trouwens leuk op je nieuwe account?
Ja ik wou daarvoor EK 2012 DLC gebruiken maar ik weiger het om nog te spelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog van plan een nieuw filmpje te maken in de nabije toekomst?
Zet De Rossi eens gauw op LDMquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:30 schreef Tobi-wan het volgende:
20 euro's down the drain dus?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik wou daarvoor EK 2012 DLC gebruiken maar ik weiger het om nog te spelen
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Of beter gezegd,wat is je oude account?
1 of andere gekke Rotterdammer die met zijn vriend stoer loopt te doen in de party.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Of beter gezegd,wat is je oude account?
??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 of andere gekke Rotterdammer die met zijn vriend stoer loopt te doen in de party.Hij noemde ons zielig.
1 grote bug. En ze zijn nog steeds niet met een patch gekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
20 euro's down the drain dus?
Kut om te spelen?
Nooit een ban gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij is Barendrecht die Jesper die al eens een ban had gekregen hier
Maar zelf zit ie ook op fokquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 of andere gekke Rotterdammer die met zijn vriend stoer loopt te doen in de party.Hij noemde ons zielig.
Je bent wel Jesper?quote:
Zonde van je geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 grote bug. En ze zijn nog steeds niet met een patch gekomen
O die heb ik nog een keer pak gegeven op fifa haha. Die was me toch een partij slecht, gaat ie hier op rijst zeikenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij is Barendrecht die Jesper die al eens een ban had gekregen hier
Je bedoelt mij toch niet hahahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat wij sweaty goals afkeurden en jij vond dat niet zo leuk....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Wat is dan de reden om jullie zielig te noemen? Niet alles wat gezegd word is waarheid knul
Volgens mij meldde ik toen dat er geen mogelijkheid was mensen niet zo te laten spelen, dat is iets anders dat ik het niet leuk vond dat jullie dat afkeurden..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat wij sweaty goals afkeurden en jij vond dat niet zo leuk....
Ee je hebt praatjes jij man. Mensen achter je zien te krijgen op dit forum door dingen te melden niet nooit gezegd zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
In de party bego nje met je mattie en mn oor te schreeuwen dus had mn headset maar afgedaan. Je zei iets met deze kanker autisten op dat forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nou autisten zijn ook mensenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ee je hebt praatjes jij man. Mensen achter je zien te krijgen op dit forum door dingen te melden niet nooit gezegd zijn
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef Walxie het volgende:
Niet met autisten schelden, gewoon niet doen..Autist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH sorry ik zag je spoiler niet.Feyenoord Rotterdam
M'n buurjochie is het, en een kennis ook.. is echt niet leuk voor diegene hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Autist.
OH sorry ik zag je spoiler niet.
Ga jezelf ergens anders lopen verkopen jij man. Je houdt er wel van wanneer mensen je billen in gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Ik probeer niemand achter me te krijgen ik meld alleen wat je gezegd hebt. Dat jij het nu ontkent dat moet je elf wetenskkltje
Kijk, de aap komt uit de mouw.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ga jezelf ergens anders lopen verkopen jij man. Je houdt er wel van wanneer mensen je billen in gaan.
Noem mij geen aap jij man. Je bent een fucking Chinese guy ergens wonend op het platteland die niks doet dan alleen maar Fifa heel de dag door. Je bent 1 fopneger met je Underground muziek dit datquote:
Jij man en in je billen gaan, hij is no homo dus jammer voor jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ga jezelf ergens anders lopen verkopen jij man. Je houdt er wel van wanneer mensen je billen in gaan.
Ja en ik eet hond, rij slecht en mijn pik is klein. En nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Noem mij geen aap jij man. Je bent een fucking Chinese guy ergens wonend op het platteland die niks doet dan alleen maar Fifa heel de dag door. Je bent 1 fopneger met je Underground muziek dit dat
En jij een Barendrecht gangster tussen de nieuwe koopwoningen boven 250k euroquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Noem mij geen aap jij man. Je bent een fucking Chinese guy ergens wonend op het platteland die niks doet dan alleen maar Fifa heel de dag door. Je bent 1 fopneger met je Underground muziek dit dat
Helemaal niks, en dat is gelijk wat jij bent. Je bent niks, dus praat geen onzin met dingen die nooit gemeld zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja en ik eet hond, rij slecht en mijn pik is klein. En nu?
Ik ben helemaal geen gangster, maar wanneer je hier ingaat op die fucking bamiknipper krijg je dit soort leuke reacties als jou. Ga effe op ze schoot zitten danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
En jij een Barendrecht gangster tussen de nieuwe koopwoningen boven 250k euro
Vriend, ik woon niet ver van jou dus als je wat te melden hebt stap ik zo op lijn 25quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen gangster, maar wanneer je hier ingaat op die fucking bamiknipper krijg je dit soort leuke reacties als jou. Ga effe op ze schoot zitten dan
Bedankt voor het ondersteunen van mijn argumentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |