Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Beter dan "Ajax kampioen" of "mede mogelijk gemaakt door DutchSL" of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Handelen kan je, maar TT's normaal maken niet
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan "Ajax kampioen" of "mede mogelijk gemaakt door DutchSL" of iets dergelijks.
Exotisch TT'tje wel daarentegenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan "Ajax kampioen" of "mede mogelijk gemaakt door DutchSL" of iets dergelijks.
Ja, dat maakt uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef Nickskuh het volgende:
Maakt 7 chem bij een speler nou echt uit of niet als het totaal 100 is.. ?
Nooit iets van gemerkt toen ik met IF Lavezzi op 7 chem speelde, of als ik nu met Ibarbo op 7 chem speel.quote:
Land is van invloed op de 100 chem (kan ook met formatie), verder maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Walxie het volgende:
Maakt het eigenlijk bij een silver-team uit wat voor een manager je hebt? Zelfde formatie snap ik, maar land en rating (brons,zilver,goud) etc. maakt dat uit?
Het goede land haalt chem alleen omhoog, niet omlaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Walxie het volgende:
Maakt het eigenlijk bij een silver-team uit wat voor een manager je hebt? Zelfde formatie snap ik, maar land en rating (brons,zilver,goud) etc. maakt dat uit?
Nee. Dat gaat alleen over kaarten, shiny manager zorgt voor meer bonuscontracten (silver = 2% en goud 3%), non-shiny voor morale kaarten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Walxie het volgende:
De Rossi staat bij mij wisselquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef Thorb het volgende:
@SerieAteammannetje Pirlo eruit voor De Rossi/Marchisio/Guarin en Samuel eruit voor Chiellini
Dan moet je die erin zetten ipv Pirlo.quote:
Bedankt, heb namelijk nu een trainer 4231 uit Schotland, alleen heb een Tippeligaen team dus vandaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Land is van invloed op de 100 chem (kan ook met formatie), verder maakt het niet uit.
Chiellini ga ik inderdaad halen! thx!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je die erin zetten ipv Pirlo.
Chiellini moet je sowieso als volgende halen ipv Samuel
Chiellini is idd een aanrader.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:01 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Chiellini ga ik inderdaad halen! thx!
Gewoon recht erop, zodat de bal net onder de lat doorgaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand hoe je een vrije trap scoort met een linkspoot aan de linkerkant of andersom?
Hoe heb je de verdediging nu gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:16 schreef Toefjes het volgende:
UP RvP is best een baasjeMet IF Dost (+10) er naast een koningskoppel
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand hoe je een vrije trap scoort met een linkspoot aan de linkerkant of andersom?
Ik vind Robinho niet fijn als 4222 CAM, Carlos Eduardo misschien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef Pobberd het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/656961
Zou dit fijn spelen? Chiellini heb ik al in ander team.
Ik twijfel tussen die twee ja, maar ik heb Robinho al eens gehad op CAM in 4222, en toen vond ik hem wel fijn dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind Robinho niet fijn als 4222 CAM, Carlos Eduardo misschien?
Welke voet maakt dus niet uit. Ik dacht dat het alleen werkte met een Linkspoot op rechts of andersomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |