Deze vrouw.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
blijkbaar niet.. als het je man opwind.. dan moet je het gewoon doen! of je nu wil of niet!!
Zoals een vrouw die pijptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
nah nogmaals ik ben niet iemand die houdt van dingen die bij mij gebeuren ik bedoel het neuken opzich wel natuurlijk maar hoef geen gekke shit ofzo
Ik soms. En bijten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het ook wel geil als er in mijn oor gehijgd wordt, tot op zekere hoogte, maar mannen doen dat niet echt
Bedoel je niet een Mike Tyson?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een mohammed ali gedaan, maar dat waardeerde ze niet.
Beetje in de tepel werd wel gewaardeerd of de onderkant van haar voetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
Het ligt natuurlijk beetje aan waar.. en hoe hard.. en hoe geil je bent enzo
Ach geen probleem. Je hebt haar na die Tyson toch ook nog wel even een Regilio Tuurtje gegeven?quote:
Onderkant van de voet??? Dat deed je toch niet ergens halverwege de seks?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Beetje in de tepel werd wel gewaardeerd of de onderkant van haar voet
Hoe, waar, mood, alles. En sommige mannenquote:
Daarvoor.. Van dr voet omhoog werken zegmaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onderkant van de voet??? Dat deed je toch niet ergens halverwege de seks?
Nek, oor, binnenkant dij. En nee, niet als je net binnen komt. Dan ben je net een enthousiaste labrador.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe, waar, mood, alles. En sommige mannen
Ook een manier om je te besnijdenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef shifto het volgende:
Bijten
Een ex vond dat zo leuk dat ik altijd onder de bizar grote blauwe plekken zat
Denk niet dat ik dan in de stemming ben om onderin m'n voet gebeten te worden..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef Geester het volgende:
[..]
Daarvoor.. Van dr voet omhoog werken zegmaar
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach geen probleem. Je hebt haar na die Tyson toch ook nog wel even een Regilio Tuurtje gegeven?
Ik ga liever in een roestige spijker staan om in de stemming te komenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan in de stemming ben om onderin m'n voet gebeten te worden..
vraag me ook af hoe je die onderkant echt bijt.. huid staat relatief strak toch?
Mwaah... of t was de zijkant ... In elk geval de voetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan in de stemming ben om onderin m'n voet gebeten te worden..
vraag me ook af hoe je die onderkant echt bijt.. huid staat relatief strak toch?
Dat afleren gaat heel makkelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet mannen alleen nog afleren om aan m'n oor te zitten.. sabbelen/bijten/likken etc.
weet dat mannen/vrouwen dat lekker kunnen vinden, sommige willen je hele tong erin hebben.. maar ik wil dat niet
Van m'n oksels ook! (en nee, niet omdat het kietelt, want daar heb ik weinig last van)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef Joysa het volgende:
Blijf in elk geval van mn voeten af. Vreselijk.
Nee joh lekker kietelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef Joysa het volgende:
Blijf in elk geval van mn voeten af. Vreselijk.
Is ook vaak geen probleemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
Dat afleren gaat heel makkelijk.
"hey, niet aan mijn oren zitten, dat maakt me niet nat."
Misschien neuk je er teveel danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is ook vaak geen probleemMaar kom het te vaak tegen, dat ik denk "niet weer 1 "
Dan mag ie van mij over m'n armen heen. Weet niet, hou niet van okselsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:39 schreef Harajuku. het volgende:
Oksel is wel leuk als hij zo vanaf je heupen langs je zij over je oksel naar je arm gaat en dan vingers strengelen
Vantevoren zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is ook vaak geen probleemMaar kom het te vaak tegen, dat ik denk "niet weer 1 "
Ik kan er niet tegen als mensen aan mijn ballen zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:39 schreef shifto het volgende:
Ik kan er niet tegen als mensen aan mijn tepels zitten
Niet altijd van te vorenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
Vantevoren zeggen.
Jij bent wel iemand die alles gewoon uitspreekt he?
Niet?quote:Ik kan er niet tegen als mensen aan mijn ballen zitten.
hoezo lelijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ook niets met voeten. Maar ik heb dan ook heel lelijke voetenEn ik vind alle voeten lelijk en stom.
Oksel is wel leuk als hij zo vanaf je heupen langs je zij over je oksel naar je arm gaat en dan vingers strengelen
Ze heeft zo'n skelet in haar slaapkamer staan zoals je die bij biologie had met rode kruisjes op de plekken waar je niet mag komen. Na afleggen van het toelatingsexamen mag je eropquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vantevoren zeggen.
De spontaniteitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ze heeft zo'n skelet in haar slaapkamer staan zoals je die bij biologie had met rode kruisjes op de plekken waar je niet mag komen. Na afleggen van het toelatingsexamen mag je erop
Srsly?!!?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vantevoren zeggen.
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen aan mijn ballen zitten.
Not sure if trolling or just totally fucked upquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
Leuke is dan ben je rustig bezig en dan BAM ram je je vuist erin
Zij schreeuwen en lichtelijk huilen en jij zegt sst ssssst t heeft geen zin
en je ramt m dieper
DIEPER toe maar dieper ga maar
huilen wordt alsmaar erger t schreeuwen houdt niet op, bloed en andere vochten mengen zich tot een plasje van pure euforie
sst
doodse stilte
ok ik ben erover uit, die meet, never gonna happen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
en je ramt m dieper
huilen wordt alsmaar erger t schreeuwen houdt niet op, bloed en andere vochten mengen zich tot een plasje van pure euforie
sst
doodse stilte
Beide .. en mensen reageren er nog altijd opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Not sure if trolling or just totally fucked up
Bitch pleasequote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ok ik ben erover uit, die meet, never gonna happen.
He stuur eens doorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Skv keurt één van mijn nieuwe outfits goed. Whooo.
Dat is t leuke dr aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide .. en mensen reageren er nog altijd op
Tering gast.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
en je ramt m dieper
sst
doodse stilte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stalkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kom dr toch wel achter dan
Mits riem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Skv keurt één van mijn nieuwe outfits goed. Whooo.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Een warme poel van liefde.quote:
Het is de schuld van de Rab...quote:
Welkom hierquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Christus, wie heeft er ooit verzonnen dat je een culturele autobiografie moet schrijvenallejezus
Dit is allemaal zo waardeloos zonder picsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
Oeh Skv, ik had nog een dure besteld. Kan niet wachten tot die binnenkomt maar ben wel benieuwd wat jij daarvan vindt
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit is allemaal zo waardeloos zonder pics
Een dure wat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
Oeh Skv, ik had nog een dure besteld. Kan niet wachten tot die binnenkomt maar ben wel benieuwd wat jij daarvan vindt
http://www.zalando.nl/jou(...)e-4jo21h008-602.htmlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit is allemaal zo waardeloos zonder pics
Ooh nee ik bedoel dat ik je verwelkom hier, vandaag...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat ik al vanaf het eerste topic meepost?
Hara die is awesome.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/jou(...)e-4jo21h008-602.html
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Wel ok, maar niet voor dat geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/jou(...)e-4jo21h008-602.html
Ja, echt hèquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, echt hè! Ik vrees alleen dat ie niet gaat passen, ze maken blazers nooit voor vrouwen met tieten
Dat probleem heb ik ook. Ik had toch die oranje blazer besteld? Nouja, hij kon dus weer terug want hij paste niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, echt hè! Ik vrees alleen dat ie niet gaat passen, ze maken blazers nooit voor vrouwen met tieten
Mooien riem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:53 schreef Skv het volgende:
http://store-nl.hugoboss.(...)lor%3D202_Dark-Brown
Ik wil die in het bruin.
Ja, ik doe dan eigenlijk ook nooit online maar deze kon ik niet laten! En net nog 3 gekochtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Ik had toch die oranje blazer besteld? Nouja, hij kon dus weer terug want hij paste niet.En hij was zo awesome.
De buurvrouw?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tettuuuuh
[ afbeelding ]
Op fok gevonden, tieten van de buurvrouw.:')
Ik wil een 3d monitor waarbij je beelden kan voelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tettuuuuh
[ afbeelding ]
Op fok gevonden, tieten van de buurvrouw.:')
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil een 3d monitor waarbij je beelden kan voelen
Ahaha. Ja ik heb ze eigenlijk nooit dicht, dat vind ik niet zo mooiii. En ik vond het stom dat ik die oranje niet aan kon, dus heb ik een blauwe gekocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik doe dan eigenlijk ook nooit online maar deze kon ik niet laten! En net nog 3 gekochtEén daarvan kan net niet mooi dicht, maar die staat los wel goed dus toch meegenomen voor de zomerrrr
![]()
k heb twee blauwen en een lichte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ahaha. Ja ik heb ze eigenlijk nooit dicht, dat vind ik niet zo mooiii. En ik vond het stom dat ik die oranje niet aan kon, dus heb ik een blauwe gekocht.
Nice. Ik heb nu nog een creme achtig iets besteld die ik echt gaaf vind maar constant weg is in mijn maat. En hij komt pas 1 juni binnen.quote:
Ik heb net in mijn glazen bol gekeken, je zult helaas geen clam regelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:06 schreef Geester het volgende:
Ik verwacht morgen wel clam te fixen op t bevrijdingsfestival.
ik zal het jullie morgen melden als het is gelukt
Ook leuk!quote:
Mistery Guest?quote:
Ik ga van me leven nog niet in de keuken staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Afwashulp
Kok
Garderobemedewerkster
Verkopen van daklozenkrant
Hm de krant zie je jezelf nog verkopen dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga van me leven nog niet in de keuken staan.En mensen mogen lekker hun eigen jas ophangen, hebben toch geen polio
En, wat vond je mn link?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:08 schreef Geester het volgende:
Thnx hara door het klinken op jouw lueken linkje naar zalando zie ik nu allemaal reclame van zalando voor vrouwen kleding in mijn reclame gedeelte
Oeh een mooie jurk wacht ff
Als goeie heroinejunk kun je dat natuurlijk niet als carriere mogelijkheid afwijzen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
Hm de krant zie je jezelf nog verkopen dus
/carequote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En, wat vond je mn link?
En jij ook Skv
Riiightquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef Skv het volgende:
Wie kan me helpen met figuurtjes maken op een mooie manier?
Ik kan wel leuke fguurtjes dansenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef Skv het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef Skv het volgende:
Krantjes gooien wil ik best doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm de krant zie je jezelf nog verkopen dus
Krantjes door de brievenbus bewegen met een hond achter de brievenbus die alles versnippertquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Krantjes gooien wil ik best doen.Daklozenkrant wordt minder.
Dia?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:21 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Help! Met welk programma kan ik dit op een nette manier uitwerken?
Moet het bewegen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:21 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Help! Met welk programma kan ik dit op een nette manier uitwerken?
Dat is toch 1 driehoek maken en dan copy past .. zelfde met de rondjes en vierkantjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:31 schreef Skv het volgende:
Die driehoeken moeten gewoon even groot zijn en niet zo scheef enzo.
Visio heb ik wel maar die gebruik ik altijd voor flowdiagrammen.. Kan dit daar ook mee?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht zelf aan visio doch zijn die icoontjes wel erg groot. Oja en het is niet gratis
Moet ik het even voor je doen? Gewoon 1 plaatje?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Visio heb ik wel maar die gebruik ik altijd voor flowdiagrammen.. Kan dit daar ook mee?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Je sponsort hem wel hopelijk? Op zn minst in natura?
Godverdomme, van 3 naar 4quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:42 schreef Skv het volgende:
Als het bruikbaar is gaat Mur sowieso mn Fobo in.
Heb je jezelf weer wat op de hals gehaald jochiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
Wat een kutwerk is het eigenlijk.![]()
Moet de tekst erbij?
Ik ruik hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet echt douchen, maar mijn lichaam doet zo'n pijn
Dan is douchen toch hemels als je er eenmaal onder staat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet echt douchen, maar mijn lichaam doet zo'n pijn
Kan dat? Kan je het lezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
Wat een kutwerk is het eigenlijk.![]()
Moet de tekst erbij?
Er staat links bovenaan ' Governance'. Daaronder ' Participants'quote:
Kon je duidelijk lezen hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Er staat links bovenaan ' Governance'. Daaronder ' Participants'
De drie ondertitels zijn PGN, LOGN en NAO
bij de pijltjes staat ' Governing participants', 'Lead organizations', ' Participants' en 'NAO'
doeiquote:
quote:
Waarom rechts lager?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:06 schreef Skv het volgende:
Misschien kan je er een cirkeltje onder zetten (als legenda ofzo), met 'participating actor'
Een vierkantje met 'governing actor'
En een driehoekje met 'network'
En het woordje 'participants rechts' (onde NAO) iets lager.
Dan issie perfect
Zoeits?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef Skv het volgende:
Oh wacht, dat hoeft ook niet. Die twee keer 'participants' kunnen zelfs weg als dat legenda'tje er onder staat
Brabant. Oke douchen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:01 schreef Skv het volgende:
Ik mag overigens in brabant op gesprek komen bij een traineeship.!
Je staat bij mij in het fotoboek kerel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi. Je staat nu bij me in het krijt kerel.
check alles nog even of het goed is, want als het goed is flikker ik de bestanden weg, en dan kan ik het niet verder fixen.quote:
Final check:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
check alles nog even of het goed is, want als het goed is flikker ik de bestanden weg, en dan kan ik het niet verder fixen.
What about Brabant.quote:
Wat denk je? Heb je die gast wat hints gegeven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:19 schreef SicSicSics het volgende:
Oeh; Duimen! De taxateur is net langs geweest. Als mijn appartement niet in waarde gedaald is kan ik erin blijven wonen. Anders wordt het oversluiten van de hypotheek te duur...
Ben jij maagd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:19 schreef SicSicSics het volgende:
Oeh; Duimen! De taxateur is net langs geweest. Als mijn appartement niet in waarde gedaald is kan ik erin blijven wonen. Anders wordt het oversluiten van de hypotheek te duur...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er klaar mee, andere fixes zoek je zelf maar uit.
In de categorie relevante vragen.quote:
Weinig relatie tot de context vooral.quote:
Zal ik je nu pijpen of na het opstellen van het rapport? Maar dat was niet nodig, hij ging het regelen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:20 schreef Skv het volgende:
Wat denk je? Heb je die gast wat hints gegeven?
Nee, Vissen!quote:
Je bedoelt in die 9 jaar dat ik een vriendin had? Die 5 jaar die ik samen heb gewoond? Of daarvoor?quote:
Ik moet naar Oss.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant en Brabant is baas.
Jaaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bedoelt in die 9 jaar dat ik een vriendin had? Die 5 jaar die ik samen heb gewoond? Of daarvoor?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant en Brabant is baas.
Wat denk je zelf!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik denk dat je anaal geen maagd meer bent nee
Scherp!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Geester het volgende:
Ik denk dat je anaal geen maagd meer bent nee
Met ctrl + pijltjestoetsen kun je beter uitlijnen voor o.a. de legendaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef muhahaha het volgende:
Beetje laat maar hier is mijn Visio resultaat:
[ afbeelding ]
Eerste keer
Welke uitlijning bedoel je? De rondjes in het driekhoek?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Met ctrl + pijltjestoetsen kun je beter uitlijnen voor o.a. de legenda
Uiteraard verder erg goed gelukt!
Nee dat bijv, de legenda icoontjes goed uitgelijnd staan onder elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke uitlijning bedoel je? De rondjes in het driekhoek?
Het is ff uitvogelen hoe het precies werkt
Ik heb het raster aangehoudenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee dat bijv, de legenda icoontjes goed uitgelijnd staan onder elkaar
Ja maar ik irriteer me dan aan het feit dat het rondje aan de rechterkant niet gelijk loopt met de rest. Omdat hij groter isquote:
Ah ja dat klopt, dat rondje zou in het vierkant moeten passenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar ik irriteer me dan aan het feit dat het rondje aan de rechterkant niet gelijk loopt met de rest. Omdat hij groter isDus dan zou je hem moeten centreren t.o.v. die anderen
maar ik zeur om niks!
Het midden van het rondje moet gewoon recht boven het midden van het driehoekje zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja dat klopt, dat rondje zou in het vierkant moeten passen, helaas kan dat niet. Als ik het rondje een slag kleiner maak word ie te klein tov de andere figuurtjes.
Ik snap wat shifto bedoeltquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het midden van het rondje moet gewoon recht boven het midden van het driehoekje zitten
Dat jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het midden van het rondje moet gewoon recht boven het midden van het driehoekje zitten
Als ie nou een stukje naar links zit is het al beter denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap wat shifto bedoelt.
Het zou mooier zijn als het rondje qua diameter even groot zou zijn als de lengte van het vierkant. Dan zou hij er mooi bij passen.
quote:
= banquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:11 schreef Skv het volgende:
Zal je zien dat Geester snel de volgende opent.!
Omg, moet ie proberen!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:11 schreef Skv het volgende:
Zal je zien dat Geester snel de volgende opent.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |