Dan weet je dat je dat posten iig niet voor niks doet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voelt toch ook wel goed als je gequoteerd wordt?
Ik voel me als herboren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan weet je dat je dat posten iig niet voor niks doet.
Geen dank voor deze quoteeractie.
In wat?quote:
owh, dan heeft hij geen seks gehad nee, maar hij is wel genomen door de paterquote:
quote:Loopt een groep kabouters door het bos en die zingen allemaal op één na: 'WIJ HEBBEN TOVERKRACHT, WIJ HEBBEN TOVERKRACHT" .. Waarom zingt die ene niet? Dat is To
Maar ben je dan wel of niet maagd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef wise het volgende:
[..]
owh, dan heeft hij geen seks gehad nee, maar hij is wel genomen door de pater
quote:
quote:
anaalontmaagdquote:
quote:
Model vrouw ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dit een goed moment om mezelf even nuttig te maken in de huishouding.
Maw jullie zijn saai?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je bent de mooiste vrouw van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent de mooiste vrouw van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent de mooiste vrouw van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
welke houding ga je aannemen¿quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
EN DANG!?quote:
hahahahaha 2 neukende katten hoe de fuck!? hahahaquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahaha 2 neukende katten hoe de fuck!? hahaha
quote:
Blanco reply.quote:
is .gif geblocked bij jou ofzoquote:
hij kan beter met zijn hoofd slaan, doet veel meer schadequote:
Ben je geindoqtrineerd?quote:
Jouw gifjes wel volgens mij jaquote:
quote:
Leuk hoe zijn mauwen opgestroopt in het begin, chiboiiii,quote:
Daar moet een....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw gifjes wel volgens mij ja
[..]
[ afbeelding ]
Waar is dat van
Olifantenslurf?quote:
ik moet nog tot 5 uur werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
Stil dan.
Ik ga zo vrijmibo-enbiertj0ns drinken
Gecondoleerdquote:
Ohhhhhhh hahahaquote:
Daar niet al mee begonnen zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
Stil dan.
Ik ga zo vrijmibo-enbiertj0ns drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |