SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef SLP_ het volgende:
Wilde eigenlijk al vroeg beginnen, maar het wordt waarschijnlijk net als vorig jaar de dag van tevorenEn vorig jaar was ik gezakt
Iets met een lammetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet het natuurlijk ook niet letterlijk opvatten want de hele dag leren houdt niemand vol.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:20 schreef FokNederland het volgende:
Ik lees bij sommige op Facebook ''Vandaag hele dag leren'', maar dat lijkt mij toch wel veel.
Hoeveel leer jij ongeveer per dag?
Ik begin wel: 3 uur per dag en 4 weken voor de examens begonnen.
dit dusquote:Op zondag 13 mei 2012 17:19 schreef Amoeba het volgende:
Waarom zou je leren. Een keer doorkijken, oude shit doornemen, daar heb je echt geen 6 uur voor nodig. Gewoon het hele jaar naar school gaan klapneusjes, daar leer je. Ik leer godverdomme 6 jaar voor die examens, die paar uur heb ik dan echt niet meer nodig
Geen probleem joh, goed bezigquote:Op maandag 14 mei 2012 01:14 schreef xTraFresh het volgende:
Ik heb om half twee biologie examen en ik moet nog beginnen :/
Straks even wat slaap pakken, om 8 uur in de ochtend uit bed en leren tot 1 uur. Gaat wel lukken... toch?
HAVO, in fact.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Geen probleem joh, goed bezig
Hoop voor je dat het om een VMBO examen gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |