Als hij Jeff's arm wil gaan afzagenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef MAHL het volgende:
Evil Abed's acties ook. Heb een paar keer teruggekeken wat hij nou allemaal doet. "Cruel cruel cruel"
quote:
Echt hequote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Blijkbaar hebben 4x zoveel mensen een herhaling van The Big Shit Theory gekeken dan de Community-finale.....
Waarom zijn de meeste mensen zo dom en simpel?
Lol. Troy viel mij ook al de hele tijd op :p Vond ik idd ook grappig :'Dquote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geweldig, die game-afleveringTroy die de hele tijd rondsprong
Chang-aflevering was ook hilarisch. Ik hoop toch echt dat Community niet ten onder gaat door al die veranderingen nuZonde, leukste serie op het moment.
Echt he, en dan zijn er ook nog mensen die het raar vinden dat je niet weet wie de willekeurige 43e X-Factor blablabla-winnaar is. Alleen maar troep, en dan wordt gvd Community zo hard gefucktquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef JDx het volgende:
[..]
Echt he
TV is ook allemaal crap in NL, al die sbs zooi, de toppers en gordon ofzo, weet ik veel. En massaal kijken mensen ernaar.
Paulquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef JDx het volgende:
[..]
Echt he
TV is ook allemaal crap in NL, al die sbs zooi, de toppers en gordon ofzo, weet ik veel. En massaal kijken mensen ernaar.
Doodzonde ja, maar begrijpelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Blijkbaar hebben 4x zoveel mensen een herhaling van The Big Shit Theory gekeken dan de Community-finale.....
Waarom zijn de meeste mensen zo dom en simpel?
De helft van dat team komt volgend jaar ook niet terug.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:13 schreef Jivis het volgende:
Die game en Oceans-afleveringen waren geniaal. Vond de allerlaatste wat minder.
Ben benieuwd naar het verloop van de show nu Harmon weg is, maarja, hij heeft natuurlijk ook een heel team achter zich dat grapjes verzint.
Eerst zien dan pas oordelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
De helft van dat team komt volgend jaar ook niet terug.
Daarnaast is Dan Harmon de creatieve kracht achter de show en hij was degene die alle beslissingen er door kon drukken, omdat hij die macht had. Ook als hij betrokken blijft bij de show, zal hij dat niet meer hebben.
Er gaat dus veel creatieve input verloren helaas.
Ben ik het zeker mee eens, maar de feiten kun je moeilijk ontkennen natuurlijk.quote:
quote:However, if I actually chose to go to the office, I wouldn’t have any power there. Nobody would have to do anything I said, ever. I would be “offering” thoughts on other people’s scripts, not allowed to rewrite them, not allowed to ask anyone else to rewrite them, not allowed to say whether a single joke was funny or go near the edit bay, etc. It’s….not really the way the previous episodes got done. I was what you might call a….hands on producer. Are my….periods giving this enough….pointedness? I’m not saying you can’t make a good version of Community without me, but I am definitely saying that you can’t make my version of it unless I have the option of saying “it has to be like this or I quit” roughly 8 times a day.
Wederom, we zien wel. Dit is allemaal speculeren. Heb je he-le-maal niets aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:39 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Ben ik het zeker mee eens, maar de feiten kun je moeilijk ontkennen natuurlijk.
Showrunners Harmon weg, second in command Donovan & Goldman weg, hoofdschrijver McKenna weg, de Russo brothers weg, mogelijk Megan Ganz weg..
Ook Dan Harmon heeft al gezegd dat Community, zoals hij het voor ogen zag, voorbij is.
[..]
Over de nieuwe showrunners valt nog weinig te zeggen, aangezien dit de eerste keer is dat ze zo'n functie bekleden. Het is juist de studio die het wat toegankelijker lijkt te willen maken..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwah, het is wel zeker dat sommige typische Community-dingen nu gewoon niet meer gescript worden omdat Harmon het eerst steeds afdwong, terwijl je nu die showrunners hebt die het toegankelijker willen maken.
op deze manier was de kans op een renewal sowieso al niet groot aangezien er geen stijgende lijn in de matige kijkcijfers zit. Als ze dan toch al een hekel hebben aan de showrunner en zijn contract loopt af is de keuze snel gemaakt. Zie zoiets wel voor me als in Entourage vaker gebeurde met studiobazen die even hun macht lieten gelden om onnozele dingenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Over de nieuwe showrunners valt nog weinig te zeggen, aangezien dit de eerste keer is dat ze zo'n functie bekleden. Het is juist de studio die het wat toegankelijker lijkt te willen maken..
Blijf het een rare beslissing vinden van Sony om Harmon's contract niet te verlengen. Blijkbaar geven ze Community een grotere kans op renewal wanneer ze het toegankelijker maken, maar ik zie een serie niet zo snel in publiek groeien op vrijdag om 8.30 na Whitney..
Klopt zeker. Ik heb me ook flink ingelezen en de meningen van andere showrunners erover gelezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
op deze manier was de kans op een renewal sowieso al niet groot aangezien er geen stijgende lijn in de matige kijkcijfers zit. Als ze dan toch al een hekel hebben aan de showrunner en zijn contract loopt af is de keuze snel gemaakt. Zie zoiets wel voor me als in Entourage vaker gebeurde met studiobazen die even hun macht lieten gelden om onnozele dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |