Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik zag Ajax Landskampioen bovenaan de topiclijst staan, dacht gvd niet weer dit gezeik.
Maar dat was een andere reeks
Tja.. MW3'ersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik zag Ajax Landskampioen bovenaan de topiclijst staan, dacht gvd niet weer dit gezeik.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:47 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mannetje verkoopt Messi voor 415k in Rijst z'n chat, misschien wat voor iemand hier.
PS3
Is vast legit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mannetje verkoopt Messi voor 415k in Rijst z'n chat, misschien wat voor iemand hier.
PS3
Bij nader inzien heb je gelijk.quote:
Gister gewoon 2x, maar rijst spoilde alles in de partyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb Rijst nog nooit zien winnen op zijn stream.
Crash + SIF Pepe (of bedoel je niet die van Realquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef Toefjes het volgende:
holy fuck, de IF prijs van Pepe, is ook ruim gehalveerd
Dit is een Ultimate Team topic, je hebt ook een Fifa 12 Topic;)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar een opmerking tussendoor: Ligt het nou aan mij of klopt het dan men over het algemeen zeer tevreden is over de huidige FIFA series ivg met vroeger.
De reden van de opmerking is dat ik mij een tijd kan herinneren dat men heel veel klachten over
FIFA had en de PES dominantie duidelijk aanwezig was en zelfs geroemd.
Maw. PES had alles wat FIFA niet had?
PES is hard achteruit gegaan de afgelopen jaren, FIFA is beter geworden maar zeker niet ideaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar een opmerking tussendoor: Ligt het nou aan mij of klopt het dan men over het algemeen zeer tevreden is over de huidige FIFA series ivg met vroeger.
De reden van de opmerking is dat ik mij een tijd kan herinneren dat men heel veel klachten over
PES was beter totdat online belangrijker werd in voetbal spellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef Iwanius het volgende:
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fokquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:22 schreef marcie216 het volgende:
wat is de link van rijst?
Goedemorgen trouwens
Pobberd ik heb je net een DM gestuurd, je vroeg toch een potje voor de xbox?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef Pobberd het volgende:
[..]
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
Gutemorgen
Ik kijk zo. Ik ben net een potje gestart, doe ook nog maar eenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:24 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Pobberd ik heb je net een DM gestuurd, je vroeg toch een potje voor de xbox?
Ik speel overigens wel met bronze, weet niet of je die ook paraat hebt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik kijk zo. Ik ben net een potje gestart, doe ook nog maar een
Die heb ik niet, sorry. Heb wel een goedkoop BPL.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik speel overigens wel met bronze, weet niet of je die ook paraat hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |