Ik vind dit echt 1 van de spannendste onderdelen jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:06 schreef Cee het volgende:
Ik kan niet zonder klamme handjes en driedubbele hartverzakkingen hiernaar kijken.
Je zag de spanning bij hem inderdaad!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:06 schreef Leatherface het volgende:
Beetje nerveus, maar goed en degelijk gedaan.
http://instantrimshot.com/quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:08 schreef Dos37 het volgende:
Hoe kun je nu zonderland meedoen aan de Spelen?
Pure kracht, zo scheef hangen en dan nog doordraaienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:06 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar voor mij zag het er prima uitBij een draai dacht ik dat hij een beetje scheef ging.
Is de as volgens mij, ze moeten ff wat WD40 spuitenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:11 schreef IPA het volgende:
Wel een kut-piepje op de achtergrond steeds. Zo'n soort Jerry Springer censuur piepje.
echt he. dat is zo kut.. en gister liepen ze achter.. wtf loopt NOS te kloten.quote:
Nee, je hoort t vooral tussen de oefening door ofzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is de as volgens mij, ze moeten ff wat WD40 spuiten
oh dat, dat is volgens mij dat de oefening door mag nadat ze gevallen/gestopt zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:14 schreef IPA het volgende:
[..]
Nee, je hoort t vooral tussen de oefening door ofzoEcht zo'n censuur-piep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |