Tja als ze nou mn nummer wilde en een berichtje stuurde dan was t wat mij betreft 'verifieerbaar;quote:
Dat heb je toch niet nodig om naar een plek toe te gaan. Hara is geloofwaardig, die zal er echt wel staanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:17 schreef Geester het volgende:
Tja als ze nou mn nummer wilde en een berichtje stuurde dan was t wat mij betreft 'verifieerbaar;
En hoe weet jij dat dan zo zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet nodig om naar een plek toe te gaan. Hara is geloofwaardig, die zal er echt wel staan
Omdat ik dat geloof.quote:
Omdat een mobiel nummer een stukje van je privacy is..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Waarom kan het niet via dit topic geverifieerd worden en wel via een mobiel nummer. Ik zie het verschil niet
Via haar nummer kan hij haar trackenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat geloof.
Daarbij maakt een eventueel smsje geen reet uit. Want ja dan is zij dat aan de andere kant van de lijn.. en dan? Dan kan ze net zo goed nog niet op komen dagen.
En dan? heb je dus nog niets. Dus aan evt telefoonnr heb je niets
Neen. Het is internet -> foto -> en dan andere dingenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat een mobiel nummer een stukje van je privacy is..
Is toch vaker zo
Internet -> 06 nummer -> afspreken
Je maakt excuses om onder de afspraak uit te komen, your loss.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat een mobiel nummer een stukje van je privacy is..
Is toch vaker zo
Internet -> 06 nummer -> afspreken
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef Geester het volgende:
Morgen hopen op mooi weer op het bevrijdingsfestival..
vorig jaar was dat toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:33 schreef Geester het volgende:
5 mei is hier 1x per 5 jaar een feestdag ..dat je dus ook vrij mag zijn
JIj snapt er niets van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Happy socks are happy
Maar die schoenen...![]()
Ga je nou mijn van Bommeltjes af lopen zeiken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Happy socks are happy
Maar die schoenen...![]()
Ja gast, ik zit een dagje op stage, ga geen modeshow lopen. Gewoon de eerste de beste.quote:
Vind ze gewoon té ouwelulle schoenenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ga je nou mijn van Bommeltjes af lopen zeiken?![]()
Dude, het zijn halve sneakers man. Met een tong van krokoleer.quote:
Homo merken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shifto kent alleen Nike en Jack & Jones.
We kunnen weinig over de broek zeggen met alleen een pijp, maar ik ga ervan uit dat het een prima broek is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef muhahaha het volgende:
Dat zijn geen ouwe lullen schoenen ....
De broek vind ik wel retro
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Homo merken.
Eckte schoenen zijn Allstars, DC's, Etnies, Vans etc enz![]()
Ik ga alleen af op de stofquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We kunnen weinig over de broek zeggen met alleen een pijp, maar ik ga ervan uit dat het een prima broek is.
Sorry dat die merken niet zo underground en hipster zijn als wat jij draagtquote:
Haten op nike.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Homo merken.
Eckte schoenen zijn Allstars, DC's, Etnies, Vans etc enz![]()
Dafuq? Als er iemand underground probeert te zijn ben jij het wel met die merken. ALleen waren die 10 jaar geleden al niet underground meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Sorry dat die merken niet zo underground en hipster zijn als wat jij draagt
Ik was positief verrast.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:54 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat ik wel wat van kleding weet ..inb4 homo
Paar van de grootste schoenen merken opnoemen en dan ga jij zeggen dat het underground is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq? Als er iemand underground probeert te zijn ben jij het wel met die merken. ALleen waren die 10 jaar geleden al niet underground meer.
Hij heeft ook wat te koop staan in V&A, zit goed spul tussenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
Volgens mij heeft SKV zijn kledingkast best wel veel goed spul.
ff sjekken dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft ook wat te koop staan in V&A, zit goed spul tussen
Echt hè, waar betaalt ie t vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
Volgens mij heeft SKV zijn kledingkast best wel veel goed spul.
In wat voor shirts loop jij? Rechte grote t-shirt met een merk erop?quote:
Wolvenshirtsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In wat voor shirts loop jij? Rechte grote t-shirt met een merk erop?
Ja.. Sowieso met wat gasten naar spanje en misschien een paar weken indonesiequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had het niet over jerseysquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik zie er altijd zo uit:
[ afbeelding ]
Thuis in je badjasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Het verschilt, op m'n werk netjes en thuis als een zwerver.
Maar wat is voor jou netjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Het verschilt, op m'n werk netjes en thuis als een zwerver.
Ook varierend, nu gewoon een overhemd enzo met een spijkerbroek. Maar als ik naar klanten moet dan jasje of heel pak, ligt maar net aan de situatie. Maar dat ga ik niet aantrekken om hier een dag te fokkenquote:
Op stage een broek en shirtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook varierend, nu gewoon een overhemd enzo met een spijkerbroek. Maar als ik naar klanten moet dan jasje of heel pak, ligt maar net aan de situatie. Maar dat ga ik niet aantrekken om hier een dag te fokken
Wat is voor jou netjes?
Dat heb je toch echt aan jezelf te dankenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Op stage een broek en shirt
Nette shit en aandeelhoudersvergadering of nette uitgaansgelegenheden een smoking/maatpak
mensen hier hebben een verkeerd beeld van mij
No shit sherlockquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb je toch echt aan jezelf te danken. Ergens denk ik dat je het gewoon express doet, beetje trollen hier en daar.
Ik heb om sommige reacties smakelijk kunnen lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef Geester het volgende:
[..]
No shit sherlockvind t grappig om te zien dat mensen dan gelijk een puisterig jochie voor zich zien dan
Moet wel je smaak zijn, leukste spul is er al tussenuit.quote:
Centjes JWZ. Heb een paar jaar geleden een keer een leuke cashcow gevonden en die goed gemolken. Dat allemaal uitgegeven aan leuke dingen en nu is alles op.quote:
Je hebt toch nog zat in je kasten voor Murderaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet wel je smaak zijn, leukste spul is er al tussenuit.En mij past t niet meer
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt toch nog zat in je kasten voor Murdera
Limousine jonge. Dikke 42 inch tv. 24 inch scherm aan mn pc, extra laptopje er bij, kamer verlicht met living colors jwz.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef muhahaha het volgende:
Geen auto
Geen scooter
Geen hifi set thuis
Ik gok maar wat
Netjes toch, had t op een rekening gezet man..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Centjes JWZ. Heb een paar jaar geleden een keer een leuke cashcow gevonden en die goed gemolken. Dat allemaal uitgegeven aan leuke dingen en nu is alles op.
Nou, wat moet je hebben?quote:
Ja, dat had ik. Op de Isle of Man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Netjes toch, had t op een rekening gezet man..
Oja deze optie was ik vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Centjes JWZ. Heb een paar jaar geleden een keer een leuke cashcow gevonden en die goed gemolken. Dat allemaal uitgegeven aan leuke dingen en nu is alles op.
en wat versta je onder een zomerpak? colbertje met boxer en teenslippersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooi zomerpak nodig.
Uiteraard met bijpassende bordeelsluipers.
Euh, ok?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
[..]
en wat versta je onder een zomerpak? colbertje met boxer en teenslippers
BAM!
Haha jij met je BAM BAMquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
[..]
en wat versta je onder een zomerpak? colbertje met boxer en teenslippers
BAM!
Ik ga altijd eten bij 'gold' .. is een restaurant van dolce en gabanna ken je die?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:27 schreef Skv het volgende:
Geester: hobbel even langs bij Etro als je in Milaan bent. Wel veel vrouwenspul maar ook vette overhemdjes etc voor mannen.
Ik vind D&G niks. Veel te opvallend met hun logo's. Draag bijna alleen maar Boss orange de laatste tijd. En wat oud spul van RL, Tommy enzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ga altijd eten bij 'gold' .. is een restaurant van dolce en gabanna ken je die?
( goed kledingmerk ook )
Het gaat erom wat er ONDER het jurkje zitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag vorig jaar een keeeeeeeileeeeeuk jurkje, maar die was in de sale nog 1000 euro.
Ik vond die kleding ook weinig, alleen de parfum is wel goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind D&G niks. Veel te opvallend met hun logo's. Draag bijna alleen maar Boss orange de laatste tijd. En wat oud spul van RL, Tommy enzo.
Zegt me niks, nee. Ben ook slechts twee keer in MIlaan geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ga altijd eten bij 'gold' .. is een restaurant van dolce en gabanna ken je die?
( goed kledingmerk ook )
Je weet wel dat D&G en dolce & gabbana 2 verschillende kledinglijnen zijn hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind D&G niks. Veel te opvallend met hun logo's. Draag bijna alleen maar Boss orange de laatste tijd. En wat oud spul van RL, Tommy enzo.
Waarom is bij die Boss broek, de laatste foto zo vercracked?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Voor 2000 euro gaat het toch echt wel o m de jurk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:30 schreef Geester het volgende:
[..]
Het gaat erom wat er ONDER het jurkje zit
Euh, door het licht denk ik. Hij is qua kleur etc zoals op de eerste twee foto's.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom is bij die Boss broek, de laatste foto zo vercracked?
Ja, maar Dolce & Gabbana heeft geen leuke kleding.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef Geester het volgende:
D&G is voor paupers en is goedkope kleding
Dolce en gabbana is duurder
ooh ik vind t wel leuk hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar Dolce & Gabbana heeft geen leuke kleding.
Moet eens kijken welke maat ik heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh, door het licht denk ik. Hij is qua kleur etc zoals op de eerste twee foto's.
Trainingspakken wablief?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Geester het volgende:
Snap ook niet dat veel van die 'wijven' hier in trainingspakken enzo rondlopen en van die saaie kleding
Op werk enzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Geester het volgende:
Snap ook niet dat veel van die 'wijven' hier in trainingspakken enzo rondlopen en van die saaie kleding
nee gewoon op straat.. van die uit turkije geimporteerde tassen enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op werk enzo?
Trainingspakken in luie weekenden.
Zijn ze nog niet gewend aan dat je liever zonder broek werkt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet eens kijken welke maat ik heb.
Note to myself, mensen kijken raar naar me, niet weer op werk mn broek uit doen om het label te bekijken.
Met Raar aankijken bedoel ik voornamelijk kwijlen en hijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet gewend aan dat je liever zonder broek werkt?
Hete meiden op je werk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met Raar aankijken bedoel ik voornamelijk kwijlen en hijgen.![]()
Beetje eng.
Pfff relaxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik Geester ooit ga meeten trek ik een broek aan
Dat hebben we allemaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Skv het volgende:
Ik heb thuis ook vaak een trainingsbroek aan. Zo'n grijze sweatpants.Met een t-shirtje.
Ik nietquote:
Stop eens met janken dan, man up.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
t is al fucking een jaar bijna geleden dat t uit is gegaantijd gaat vies snel
Rode slobber trui!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Skv het volgende:
Ik heb thuis ook vaak een trainingsbroek aan. Zo'n grijze sweatpants.Met een t-shirtje.
Wat is jouw thuiskleding dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik niet
Alle vormen van sportkleding heb ik al jaren geleden weggenaaid
Geester.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
Heb ook zo'n shirt hoor alleen die trekvlekken dr op
Ik heb een kapotte broek die 100x te groot is en daarop dan gewoon een te groot shirt. Als sloffen heb ik hele oude skate schoenen die heerlijk warm en knus zittenquote:
spijkerbroekquote:
Ik vind het prima zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
spijkerbroek
Ja als ik het huis uit ga.. maar verder thuis het liefst gewoon m'n sportbroek. Niet dat ik mij speciaal ga omkleden ervoor, maar na t douchen enzo en in de weekenden
Jogging of pyjamabroekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
spijkerbroek
Ja als ik het huis uit ga.. maar verder thuis het liefst gewoon m'n sportbroek. Niet dat ik mij speciaal ga omkleden ervoor, maar na t douchen enzo en in de weekenden
Ik heb juist last van uitstulpingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:02 schreef Geester het volgende:
Djeez ik krijg een beetje inhammen lijkt t wel
nja het is niet zichtbaar nog maarja... mn pa is wel kaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb juist last van uitstulpingen.
Moobs.
Mijne ook, ik maak me wel wat zorgen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef Geester het volgende:
[..]
nja het is niet zichtbaar nog maarja... mn pa is wel kaal
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijne ook, ik maak me wel wat zorgen eigenlijk.
Maar gelukkig kan ik een goede comb-over doen.
Iets minder.. 7 maanden ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke ik geloof je, zo te zien is het een jaar geleden
Heet je linkerhand Jill?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik stond in de relatie vaak zat maanden droog. Gelukkig heb ik nu met Jill, het is net of ze mijn gedachtes kan lezen want altijd wanneer ik wil dan wil zij ook
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik stond in de relatie vaak zat maanden droog. Gelukkig heb ik nu met Jill, het is net of ze mijn gedachtes kan lezen want altijd wanneer ik wil dan wil zij ook
Jill.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
Jij was toch zo goed in "clam regelen"?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Pussy... ik dus al fucking 215 dagen niet
Love is in the air?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
21 dagen, maar niet altijd alleen geslapen!![]()
Ja, echte clam. Of dacht jij soms aan vagina's?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij was toch zo goed in "clam regelen"?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, echte clam. Of dacht jij soms aan vagina's?![]()
is je eigen schuldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Pussy... ik dus al fucking 215 dagen niet
Nee, gewoon chill!quote:
quote:Of slaap je nog bij je moeder in bed?
Je mikt te hoogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja hallo ik doe dr alles aan om te palen, mja t wil niet echt lukken
PUA?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Moet je PUA documenten doornemen en uit je hoofd leren, daar regel je veel clam mee
Wil jij dan..?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Er is altijd wel iemand te vinden. Genoeg sites, genoeg gewillige meiden
Zoals de oude vergane TMF chatbox? Bedoel je zoiets? Serieus dat werkt toch niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je weet wel van die chatboxen, (nee niet die van de reclame)
Die dingen ja.. hoezo niet? fok is er zelfs een goed middel voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoals de oude vergane TMF chatbox? Bedoel je zoiets? Serieus dat werkt toch niet?
nee, beter gaat ie bij de pakken neer zitten, geen hoop meer etc ditdatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef Skv het volgende:
pua.Die chicks hebben dat na drie jaar wanhopige mannen ook wel door hoor.
Dat zijn dan ook geen gemankeerde types vol met zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die dingen ja.. hoezo niet? fok is er zelfs een goed middel voor.
Ik ken er zat die het via zo'n site hebben geregeld
Ja nou dat ook niet, maar pua is weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nee, beter gaat ie bij de pakken neer zitten, geen hoop meer etc ditdat
Och, nieuwe site, nieuwe kansen, nieuwe identiteit. Dus dan kan je zo iemand versieren/afspreken om mee te neukenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zijn dan ook geen gemankeerde types vol met zelfmedelijden.
Dat is imo te leren, de eerste keren zul je ook op je bek gaan, net als ieder ander. Na verloop van tijd zal het veel vloeiender gaan en dan valt het ook niet meer op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja nou dat ook niet, maar pua is weer het andere uiterste.
dat hele PUA is toch eigenlijk gewoon gezond verstand.. Kom zelfverzekerd over, weet wat je wil zeggen, doe grappig, doe lief, raak haar aan, kijk in de ogen.. en bingoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is imo te leren, de eerste keren zul je ook op je bek gaan, net als ieder ander. Na verloop van tijd zal het veel vloeiender gaan en dan valt het ook niet meer op.
Yep, dat is feitelijk de baseline ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat hele PUA is toch eigenlijk gewoon gezond verstand.. Kom zelfverzekerd over, weet wat je wil zeggen, doe grappig, doe lief, raak haar aan, kijk in de ogen.. en bingo
Hoef je dat hele PUA niet voor te volgen/lezen. Het komt gewoon op 1 ding neer "zelfvertrouwen" .quote:
Fuck noquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat hele PUA is toch eigenlijk gewoon gezond verstand.. Kom zelfverzekerd over, weet wat je wil zeggen, doe grappig, doe lief, raak haar aan, kijk in de ogen.. en bingo
Nou, met zelfvertrouwen alleen kom je er ook niet. Dit hele PUA ding leer je normaal gesproken tussen je 12e en je 18e ruwweg geschat. Ook daarna blijf je uiteraard leren wat wel en niet werkt maar de basis word daar gelegd. Er zijn genoeg mensen die de basis niet hebben en dat word voorgekauwd in zo een document.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoef je dat hele PUA niet voor te volgen/lezen. Het komt gewoon op 1 ding neer "zelfvertrouwen" .
Als je dat niet hebt, komt het hele PUA rideltje wat je dan wil gaan doen ook niet over
Daar hebben ze escorts voor, veel plezier ermee. Met een vol gevoel erin en een lege zak eruit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef Geester het volgende:
Maar ik heb geen zin in dat gezeik ik wil gewoon keihard dr tegen aan ... dat hele gelul dr om heen van zoenen en lief doen hoeft niet
Zoek het op een sitequote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef Geester het volgende:
Maar ik heb geen zin in dat gezeik ik wil gewoon keihard dr tegen aan ... dat hele gelul dr om heen van zoenen en lief doen hoeft niet
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hebben ze escorts voor, veel plezier ermee. Met een vol gevoel erin en een lege zak en portomonnee eruit.
Wat Sic zegt.. PUA gaat in die zin verder dan het normale verstand.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, met zelfvertrouwen alleen kom je er ook niet. Dit hele PUA ding leer je normaal gesproken tussen je 12e en je 18e ruwweg geschat. Ook daarna blijf je uiteraard leren wat wel en niet werkt maar de basis word daar gelegd. Er zijn genoeg mensen die de basis niet hebben en dat word voorgekauwd in zo een document.
Wat is er mis met de oudere vrouwen? Tis toch alleen voor de seks? Die zijn beter!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef Geester het volgende:
Daar zitten alleen vrouwen van rond de 30niet van rond de 20
Beggars can't be choosers.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef Geester het volgende:
[..]
Rammelende stokken ditdatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met de oudere vrouwen? Tis toch alleen voor de seks? Die zijn beter!
Oude fiets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef Geester het volgende:
[..]
Want je moet je reputatie groot houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Geester het volgende:
En ja als ik naar een uitgaansgelegenheid ga dan kan ik vaak wel scoren maar men kent mij daar waar ik kom en ja dan kan je dat niet echt maken
Want?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Geester het volgende:
En ja als ik naar een uitgaansgelegenheid ga dan kan ik vaak wel scoren maar men kent mij daar waar ik kom en ja dan kan je dat niet echt maken
Daar sta je versteld vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef Geester het volgende:
[..]
Die zitten heus niet op een jonger iemand te wachten denk ik
Troll dat ben jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef Geester het volgende:
[..]
Die zitten heus niet op een jonger iemand te wachten denk ik
Daar waar ik kom heeft men een bepaalde status ik bedoel het zijn wel luxe dingen en shit..en dan ff iemand 'fixen' kan gewoon nietquote:
En daardoor zit jij al 215 (?) dagen zonder seks.. eigen schuld dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Daar waar ik kom heeft men een bepaalde status ik bedoel het zijn wel luxe dingen en shit..en dan ff iemand 'fixen' kan gewoon niet
En daar ging het mis!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Sommige vrouwen willen juist wel een jongere vent
Tuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daardoor zit jij al 215 (?) dagen zonder seks.. eigen schuld dus
Ligt aan gedragquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geester is toch 20? Dat is per definitie geen jochie meer
Je moet natuurlijk wel een beetje interactie hebben, en dan maakt leeftijd niet zoveel uit als je een whiny bitch blijkt te zijn!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:12 schreef muhahaha het volgende:
Geester is toch 20? Dat is per definitie geen jochie meer
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:14 schreef Geester het volgende:
Nja een escort kost 1100 per 2 uur ofzo
+ hotel+ alcohol
Ga dan gewoon langs de wallen ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:14 schreef Geester het volgende:
Nja een escort kost 1100 per 2 uur ofzo
+ hotel+ alcohol
ja als ik die foto's zo zag zag je de kop nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
1100!?! Dan moet ze wel heel goed zijn!
zal eens kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja dus? het is goedkoper.. en leuke service dacht ik zo
Dit is ook ooit op tv geweest, kerel van in de 30 die een "date" met zo een dame had geregeld, echt ik zag dat en had zoiets van; wattafaqquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja dus? het is goedkoper.. en leuke service dacht ik zo
Wingman werkt goed. Maat van me is homo en die loopt wel eens te wingmannen. Maar die gaat ook gewoon wijven voor me regelen, hoef ik ze alleen nog maar in te koppen. Zegt hij dr al bij: ze zei net dat ze je wel wil. Easy piecy.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
Dat pua shitje gaat wel wat verder nog, met wingmen en dat je vrouwen moet kleineren om hun zelfvertrouwen te krenken zodat je ze later makkelijker kan scoren
Och je hoort genoeg verhalen dat vaders hun zonen ermee naar te noemen (of de gewone hoeren).. onder het mom van "het is tijd " . of "ik heb het ook zo gedaan"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is ook ooit op tv geweest, kerel van in de 30 die een "date" met zo een dame had geregeld, echt ik zag dat en had zoiets van; wattafaq
Ik heb dat dus echt nog nooit gehoord hè, alleen in moppen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och je hoort genoeg verhalen dat vaders hun zonen ermee naar te noemen (of de gewone hoeren).. onder het mom van "het is tijd " . of "ik heb het ook zo gedaan"
Of moeders en zoon.. en dat de ma blijft kijken
Haha ik lees wel eens een blog van zondares en die had daar een post aangewijd, wel grappig opzich maar imo ook treurigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och je hoort genoeg verhalen dat vaders hun zonen ermee naar te noemen (of de gewone hoeren).. onder het mom van "het is tijd " . of "ik heb het ook zo gedaan"
Net wilde je niet kroelen ed maar alleen neuken. Wazmejouquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:20 schreef Geester het volgende:
k bedoel geld heb ik zat enzo maar de liefde is bedroevend.. Eigenlijk wil ik niet dat neuken maar gewoon 'iemand' ( en dan wel platneuken natuurlijk )
Bij sommige stammen leren de jongens het van hun moeder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was op tv.. dus dan is het waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dat dus echt nog nooit gehoord hè, alleen in moppen.
Die ontknaapservice had oude taarten van in de 40 in dienstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
Op tv was wel leuk toen zo'n oude rot in het vak mannen ging ontknapen. Zo'n lillik oud wief lololol
In andere culturen gaan de tantes aan de schaamlippen van hun nichtje plukken voor een paar uur. want hoe groter de schaamlippen hoe aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij sommige stammen leren de jongens het van hun moeder.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In andere culturen gaan de tantes aan de schaamlippen van hun nichtje plukken voor een paar uur. want hoe groter de schaamlippen hoe aantrekkelijker.
Jerry! Jerry! Jerry!quote:
Ongesteld..wisselende emotiesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Net wilde je niet kroelen ed maar alleen neuken. Wazmejou
Dat is dan wel weer nicequote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en zij vertellen ook hoe je het beste seks kan hebben en er plezier van kan hebben enzo.
Iig beter dan vroeger, toen vertelden ze hun dochters om hun ogen dicht te doen, ergens anders aan denken en dan zzou het gauw over zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en zij vertellen ook hoe je het beste seks kan hebben en er plezier van kan hebben enzo.
Ik ben gisteravond ook geweest. Supertoffe film.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:14 schreef Cici het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik wil echt weer, superfilm!
En Thor is jummie!
Maar ze leren je daar ook hoe je moet hijgen.. hoe je man op te winden..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iig beter dan vroeger, toen vertelden ze hun dochters om hun ogen dicht te doen, ergens anders aan denken en dan zzou het gauw over zijn.
De stammen van Urk en Volendam staan hier wel om bekend ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij sommige stammen leren de jongens het van hun moeder.
Dat is toch ook niet iets waar ik bij nadenkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze leren je daar ook hoe je moet hijgen.. hoe je man op te winden..
dat eerste is beetje vaag.. je mag toch zelf wel gvd bepalen hoe je hijgt
Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet iets waar ik bij nadenkDat gebeurt toch gewoon
blijkbaar niet.. als het je man opwind.. dan moet je het gewoon doen! of je nu wil of niet!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet iets waar ik bij nadenkDat gebeurt toch gewoon
Geilquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
Hoe hijg je bij de sex
Hoe hijg je bij de bevalling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |