Tja als ze nou mn nummer wilde en een berichtje stuurde dan was t wat mij betreft 'verifieerbaar;quote:
Dat heb je toch niet nodig om naar een plek toe te gaan. Hara is geloofwaardig, die zal er echt wel staanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:17 schreef Geester het volgende:
Tja als ze nou mn nummer wilde en een berichtje stuurde dan was t wat mij betreft 'verifieerbaar;
En hoe weet jij dat dan zo zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet nodig om naar een plek toe te gaan. Hara is geloofwaardig, die zal er echt wel staan
Omdat ik dat geloof.quote:
Omdat een mobiel nummer een stukje van je privacy is..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Waarom kan het niet via dit topic geverifieerd worden en wel via een mobiel nummer. Ik zie het verschil niet
Via haar nummer kan hij haar trackenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat geloof.
Daarbij maakt een eventueel smsje geen reet uit. Want ja dan is zij dat aan de andere kant van de lijn.. en dan? Dan kan ze net zo goed nog niet op komen dagen.
En dan? heb je dus nog niets. Dus aan evt telefoonnr heb je niets
Neen. Het is internet -> foto -> en dan andere dingenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat een mobiel nummer een stukje van je privacy is..
Is toch vaker zo
Internet -> 06 nummer -> afspreken
Je maakt excuses om onder de afspraak uit te komen, your loss.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat een mobiel nummer een stukje van je privacy is..
Is toch vaker zo
Internet -> 06 nummer -> afspreken
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef Geester het volgende:
Morgen hopen op mooi weer op het bevrijdingsfestival..
vorig jaar was dat toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:33 schreef Geester het volgende:
5 mei is hier 1x per 5 jaar een feestdag ..dat je dus ook vrij mag zijn
JIj snapt er niets van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Happy socks are happy
Maar die schoenen...![]()
Ga je nou mijn van Bommeltjes af lopen zeiken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Happy socks are happy
Maar die schoenen...![]()
Ja gast, ik zit een dagje op stage, ga geen modeshow lopen. Gewoon de eerste de beste.quote:
Vind ze gewoon té ouwelulle schoenenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ga je nou mijn van Bommeltjes af lopen zeiken?![]()
Dude, het zijn halve sneakers man. Met een tong van krokoleer.quote:
Homo merken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shifto kent alleen Nike en Jack & Jones.
We kunnen weinig over de broek zeggen met alleen een pijp, maar ik ga ervan uit dat het een prima broek is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef muhahaha het volgende:
Dat zijn geen ouwe lullen schoenen ....
De broek vind ik wel retro
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Homo merken.
Eckte schoenen zijn Allstars, DC's, Etnies, Vans etc enz![]()
Ik ga alleen af op de stofquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We kunnen weinig over de broek zeggen met alleen een pijp, maar ik ga ervan uit dat het een prima broek is.
Sorry dat die merken niet zo underground en hipster zijn als wat jij draagtquote:
Haten op nike.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Homo merken.
Eckte schoenen zijn Allstars, DC's, Etnies, Vans etc enz![]()
Dafuq? Als er iemand underground probeert te zijn ben jij het wel met die merken. ALleen waren die 10 jaar geleden al niet underground meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Sorry dat die merken niet zo underground en hipster zijn als wat jij draagt
Ik was positief verrast.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:54 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat ik wel wat van kleding weet ..inb4 homo
Paar van de grootste schoenen merken opnoemen en dan ga jij zeggen dat het underground is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq? Als er iemand underground probeert te zijn ben jij het wel met die merken. ALleen waren die 10 jaar geleden al niet underground meer.
Hij heeft ook wat te koop staan in V&A, zit goed spul tussenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
Volgens mij heeft SKV zijn kledingkast best wel veel goed spul.
ff sjekken dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft ook wat te koop staan in V&A, zit goed spul tussen
Echt hè, waar betaalt ie t vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
Volgens mij heeft SKV zijn kledingkast best wel veel goed spul.
In wat voor shirts loop jij? Rechte grote t-shirt met een merk erop?quote:
Wolvenshirtsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In wat voor shirts loop jij? Rechte grote t-shirt met een merk erop?
Ja.. Sowieso met wat gasten naar spanje en misschien een paar weken indonesiequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had het niet over jerseysquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik zie er altijd zo uit:
[ afbeelding ]
Thuis in je badjasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Het verschilt, op m'n werk netjes en thuis als een zwerver.
Maar wat is voor jou netjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Het verschilt, op m'n werk netjes en thuis als een zwerver.
Ook varierend, nu gewoon een overhemd enzo met een spijkerbroek. Maar als ik naar klanten moet dan jasje of heel pak, ligt maar net aan de situatie. Maar dat ga ik niet aantrekken om hier een dag te fokkenquote:
Op stage een broek en shirtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook varierend, nu gewoon een overhemd enzo met een spijkerbroek. Maar als ik naar klanten moet dan jasje of heel pak, ligt maar net aan de situatie. Maar dat ga ik niet aantrekken om hier een dag te fokken
Wat is voor jou netjes?
Dat heb je toch echt aan jezelf te dankenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Op stage een broek en shirt
Nette shit en aandeelhoudersvergadering of nette uitgaansgelegenheden een smoking/maatpak
mensen hier hebben een verkeerd beeld van mij
No shit sherlockquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb je toch echt aan jezelf te danken. Ergens denk ik dat je het gewoon express doet, beetje trollen hier en daar.
Ik heb om sommige reacties smakelijk kunnen lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef Geester het volgende:
[..]
No shit sherlockvind t grappig om te zien dat mensen dan gelijk een puisterig jochie voor zich zien dan
Moet wel je smaak zijn, leukste spul is er al tussenuit.quote:
Centjes JWZ. Heb een paar jaar geleden een keer een leuke cashcow gevonden en die goed gemolken. Dat allemaal uitgegeven aan leuke dingen en nu is alles op.quote:
Je hebt toch nog zat in je kasten voor Murderaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet wel je smaak zijn, leukste spul is er al tussenuit.En mij past t niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |