Tja als ze nou mn nummer wilde en een berichtje stuurde dan was t wat mij betreft 'verifieerbaar;quote:
Dat heb je toch niet nodig om naar een plek toe te gaan. Hara is geloofwaardig, die zal er echt wel staanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:17 schreef Geester het volgende:
Tja als ze nou mn nummer wilde en een berichtje stuurde dan was t wat mij betreft 'verifieerbaar;
En hoe weet jij dat dan zo zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet nodig om naar een plek toe te gaan. Hara is geloofwaardig, die zal er echt wel staan
Omdat ik dat geloof.quote:
Omdat een mobiel nummer een stukje van je privacy is..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Waarom kan het niet via dit topic geverifieerd worden en wel via een mobiel nummer. Ik zie het verschil niet
Via haar nummer kan hij haar trackenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat geloof.
Daarbij maakt een eventueel smsje geen reet uit. Want ja dan is zij dat aan de andere kant van de lijn.. en dan? Dan kan ze net zo goed nog niet op komen dagen.
En dan? heb je dus nog niets. Dus aan evt telefoonnr heb je niets
Neen. Het is internet -> foto -> en dan andere dingenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat een mobiel nummer een stukje van je privacy is..
Is toch vaker zo
Internet -> 06 nummer -> afspreken
Je maakt excuses om onder de afspraak uit te komen, your loss.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat een mobiel nummer een stukje van je privacy is..
Is toch vaker zo
Internet -> 06 nummer -> afspreken
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef Geester het volgende:
Morgen hopen op mooi weer op het bevrijdingsfestival..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |