Top! het klinkt/staat zo stom dat ik zulke dingen niet eens zelf kan kopen. Maar goed, tis nu eenmaal ff zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zat idd ook al aan Kim en haar favo kleur te denken. Ja haal maar van de lijsten ik regel ook wel even een bezem en motblik en veger voor je
Hoef je je helemaal niet voor te schamen. Je begint weer vanaf nul, dus je kunt alles gebruiken toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Top! het klinkt/staat zo stom dat ik zulke dingen niet eens zelf kan kopen. Maar goed, tis nu eenmaal ff zo.
Joh en ik schaf het voor een fractie van de prijs aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Top! het klinkt/staat zo stom dat ik zulke dingen niet eens zelf kan kopen. Maar goed, tis nu eenmaal ff zo.
Daar is toch dit hele topic om begonnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
indirect...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, want je urgentie verliezen, daar schiet je veel mee op
dat dus..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, want je urgentie verliezen, daar schiet je veel mee op
Even om te checken of ik het snap, maar heeft Djees nou met je account zitten spelen en heb jij daardoor nu een probleem??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou geeft hij gewoon toe dat hij wel bij mijn account kan bij de woningbouw. GRRRR! Maarja, kan niks bewijzen.
En een vloer + muur of zelfs een gordijn gaat hem niet worden ben ik bang. Die lul geeft het geld niet.
dus ik twijfel of ik wel zal tekenen dinsdag.
Een beetje wel ja, want anders had ik nog op andere, wellicht gewone eengezinswoningen kunnen reageren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even om te checken of ik het snap, maar heeft Djees nou met je account zitten spelen en heb jij daardoor nu een probleem??
Is ook zo. moet hier weg, dan maar op kale vloer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef Vicky het volgende:
maar waarom teken je dan niet gewoon voor dat huisje..
Opbouwen van een huisje hoeft niet in een keer, dat kan je ook in fases doen en daarbij.. je moet ERGENS beginnen!!
In that case: moven en rap een beetjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een beetje wel ja, want anders had ik nog op andere, wellicht gewone eengezinswoningen kunnen reageren.
of gratisoptehalen ofzoietsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef dolfina-chica het volgende:
hou marktplaats in de gaten ingrid... des noods 2dehands laminaat...
quote:
Die 'lul' heeft het te geven zolang jullie getrouwd zijn! De helft van wat jullie hebben is van jou. Als je wilt kan je de halve inboedel meenemen! Sta op je strepen Ingrid!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou geeft hij gewoon toe dat hij wel bij mijn account kan bij de woningbouw. GRRRR! Maarja, kan niks bewijzen.
En een vloer + muur of zelfs een gordijn gaat hem niet worden ben ik bang. Die lul geeft het geld niet.
dus ik twijfel of ik wel zal tekenen dinsdag.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die 'lul' heeft het te geven zolang jullie getrouwd zijn! De helft van wat jullie hebben is van jou. Als je wilt kan je de halve inboedel meenemen! Sta op je strepen Ingrid!
AMENquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die 'lul' heeft het te geven zolang jullie getrouwd zijn! De helft van wat jullie hebben is van jou. Als je wilt kan je de halve inboedel meenemen! Sta op je strepen Ingrid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |