quote:Er zijn zo veel moddellen geweest ook kwa styling dat het eigenlijk niet kan dat je er geen een mooi vind. Maar wat vind je dan wel mooi? Of ben je gewoon anti Citroen?
Op dinsdag 30 juli 2002 15:45 schreef slick het volgende:
Haha Citroen dat is bijna net zo potentieloos als een Saab. Iedereen mag natuurlijk zelf vinden wat ie mooi vind, maar ik heb nog nooit en mooie citroen gezien, is net als zeggen dat je een mooie lada hebt gezien, die bestaan gewoon niet! Zelfs een 538 sticker helpt niet
.
Ontopic: Een Xsara 1.4i "mooie kar man" en rijdt fantastisch.
deze zou ik wel willen
quote:maar geef toe: erg mooi is hij niet
Op zaterdag 03 augustus 2002 18:58 schreef Argento het volgende:
Mn ouders hebben gisteren een offerte laten maken voor een C5 Break. Ben er niet rouwig om.
quote:Jah, da's waar ook!
Op zondag 04 augustus 2002 20:34 schreef Threepio het volgende:
wisten jullie trouwens dat citroen door een nederlander opgericht is? Andre Citroen genaamd, maar dat konden de fransen niet uitspreken, dus vandaar de threma op de E
Mijn eerste auto! Rijd verukkulluk. Ik kan er alleen heel erg weinig over vinden op internet. Veel verder dan de specificaties en een paar foto's kom ik niet
quote:Die heb ik ook!!
Op dinsdag 06 augustus 2002 00:15 schreef Hrun het volgende:
mooi.maar niet van mij.
Kan iemand zeggen of er known problems zijn van C5, of heeft iemand negatieve of positieve ervaringen?
Vanwege de lease-voorwaarden bij mijn bedrijf ga ik diesel rijden, de 2.2 lijkt me iets te prijzig
Dank
quote:
Problemen
Algemeen: Auto 14 maanden in bezit. 9 extra garagebezoeken (totaal 36 dagen en 2200 test km in garage) voor beschreven problemen:1. Auto trilt in achteras bij snelheid van ca 130 Km. Na 3 garagebezoeken auto retour Importeur. Probleem minder maar nog steeds niet verholpen
2. Auto trilt in stuur bij constante snelheden tussen 110 - 130 km. Na nog 5 extra garagebezoeken probleem nog steeds niet verhulpen. Dealer ziet geen oplossing meer. Probleem doorgeschoven naar importeur. Nog steeds in onderhandeling over mogelijke oplossingen..... gaat op een franstempo..
3. Auto spoort op snelweg constant naar rechts. Na 5 extra garagebezoeken probleem nog steeds niet verholpen. Dealer ziet geen oplossing meer. Probleem ook doorgeschoven naar importeur.
4. Afstandbedieningknopjes van de sleutel steken zover uit dat deze, in de kleren, makelijk ingedrukt kunnen worden. Op het moment dat je de sleutel in je tas stopt kun je (onbewust) de auto automatisch openen. Gebeurt me regelmatig.
Opmerking dealer: Auto zal na ca 10 minuten weer automatisch op slot gaan.5. Automatische airco werkte niet meer goed, auto was niet meer op juiste temperatuur te krijgen, is onder garantie door de dealer verholpen. (computer reset)
6 Temperatuurmeter gaf constant 20 graden te veel aan.Is door dealer onder garantie verholpen.
7. Remmen piepen. Remblokkenranden afgerond door dealer. Probleem (tijdelijk) verholpen. Op het moment dat de remblokken verder gesleten zijn, moet dit nogmaals gebeuren.
8. Bij regen, loopt water in de achterbak tijdens het openen van de achterklep. Probleem tijdens "terugroepaktie" vermindert maar niet verholpen.
(xm mmmmmm )
wat kosten je normale autoveren en schokbrekers?
Bvd!
Twee keer hebben we deze gehad. de CX. Een nieuwe in het mint-groen. En een goud-kleurige waar wel veel mis mee was. Maakte een heel leuk geluid. problemen met de transmissie.
We hebben ook nog een BX gehad en een DX (volgens mij).
Maar de mooiste vind ik persoonlijk de XM.
quote:In de bestelversie is ie niet zo breed, nl. zo'n 60 cm... Dus je kan de rolstoel wel dichtklappen en erin doen, maar in uitgeklapte toestand denk ik niet dat dat gaat lukken. Ik weet niet of dat met de particuliere versie ook zo is.
Op zondag 3 november 2002 17:27 schreef WheeleE het volgende:
Over de Citroen Berlingo. Wie kan mij vertellen hoe breed de deuropening is van de schuifdeur aan de bestuurderskant? Dit omdat ik die auto op het oog is, maar ik wel mijn rolstoel via die deur erin moet zetten.Bvd!
En het is best dapper als je er in durft te rijden met al die supersnel rijdende tanks van moderne auto's die om je heen vliegen.
quote:Deze 3 zijn imho gevolgen van 1 probleem:
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:02 schreef togt het volgende:
1. Auto trilt in achteras bij snelheid van ca 130 Km. Na 3 garagebezoeken auto retour Importeur. Probleem minder maar nog steeds niet verholpen2. Auto trilt in stuur bij constante snelheden tussen 110 - 130 km. Na nog 5 extra garagebezoeken probleem nog steeds niet verhulpen. Dealer ziet geen oplossing meer. Probleem doorgeschoven naar importeur. Nog steeds in onderhandeling over mogelijke oplossingen..... gaat op een franstempo..
3. Auto spoort op snelweg constant naar rechts. Na 5 extra garagebezoeken probleem nog steeds niet verholpen. Dealer ziet geen oplossing meer. Probleem ook doorgeschoven naar importeur.
quote:Ja, dat ken ik, vooral het knopje voor "open" steekt iets verder uit.
4. Afstandbedieningknopjes van de sleutel steken zover uit dat deze, in de kleren, makelijk ingedrukt kunnen worden. Op het moment dat je de sleutel in je tas stopt kun je (onbewust) de auto automatisch openen. Gebeurt me regelmatig.
Opmerking dealer: Auto zal na ca 10 minuten weer automatisch op slot gaan.
quote:hmm, zoiets heb ik ook. Soms wordt het afwisselend warm/koud/warm doordat het fannetje in de sensor niet draait. Dat ventilatortje blijft dan stilstaan en de sensor meet daardoor niet goed. Na contact uit en weer aan gaat het weer goed.
5. Automatische airco werkte niet meer goed, auto was niet meer op juiste temperatuur te krijgen, is onder garantie door de dealer verholpen. (computer reset)
quote:Oh, da's mooi
6 Temperatuurmeter gaf constant 20 graden te veel aan.Is door dealer onder garantie verholpen.
quote:Ja, hier ook piepende remmen, als ik op de snelweg een keer hard rem is het weer weg, stoor me er verder niet zo aan.
7. Remmen piepen. Remblokkenranden afgerond door dealer. Probleem (tijdelijk) verholpen. Op het moment dat de remblokken verder gesleten zijn, moet dit nogmaals gebeuren.
quote:Mjah, klein ontwerp (schoonheids-)foutje dan. Ik heb het niet, maar ik heb dan ook een Xsara Berline
8. Bij regen, loopt water in de achterbak tijdens het openen van de achterklep. Probleem tijdens "terugroepaktie" vermindert maar niet verholpen.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 15-01-2003 08:31]
Zo, wie durft nog te zeggen dat een Citroën niet mooi is? heh
Ik vind de huidige Citroens erg mooi, vooral de C5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |