Diablo III, Risen 2, ARMA3..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef DeRakker. het volgende:
Holy shit dat is echt gaaf![]()
Gruwelijk spel was dat...
Wordt geweldig game jaar zo te zien... simcity, company of heroes, GTA.....
Heb het zojuist weer geïnstalleerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
De eerste game helaas nog nooit gespeeld, al heb ik al vaak op het punt gestaan om het te installeren. Wellicht toch binnenkort maar eens doen.
Echt een geweldige game , zou je echt een keer moeten spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
De eerste game helaas nog nooit gespeeld, al heb ik al vaak op het punt gestaan om het te installeren. Wellicht toch binnenkort maar eens doen.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/1529/
CoH 1, complete pack voor 5 euro.
Gewoon micromanage is niks moeilijks aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef Krekkelens het volgende:
Bericht op de frontpage COH2 krijgt een Cold Tech systeem. Soldaten vriezen dood als je ze niet warm houdt.
Persoonlijk lijkt me dat lastig, moet je ook elke keer poppetjes in de gaten houden die niet direct in gevecht zijn...
[ afbeelding ]
Wat een stomme trailerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef Krekkelens het volgende:
Spel krijgt blijkbaar de ondertitel: Forgotten sacrifice
Company of Heroes 2 komt eind juniquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:29 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Oke, de intro is nog niet wat het moet zijn. Maar ik beloof jullie dat ik er wat moois van ga maken zodra ik een pc tot mijn beschikking heb.
25 juni komt ie dan uit, de nieuwe company of heroesdeel hier je uitzinnige vreugde alvast en begin met aftellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |