SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik merk dat sommige vrouwen wat minder zachte stootkussens hebben...
Ik vraag me af hoe dit komt, ligt dat echt aan de borsten? (Lijkt me niet)
Of komt het door de BH? En waarom precies eigenlijk?
GroetjesRustig aan.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
of misschien zijn ze gewoon heel blij je te zien
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]heb je het koud of ben je gewoon blij me te zien
![]()
wat denk je zelf
ja, hoe komt dat nou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef NightH4wk het volgende:
Kont heeft iets van hetzelfde. Knijp af en toe en je voelt het verschil.
Of geen referentie materiaal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zwanger, fake, hebben het heeeeeeeeeel koud, of misschien gewoon stevigere tietjes dan anderen
Verder kan ik geen opties bedenken
kom maar een maandje hierheen dan, kunnen we het gelijk testenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ongesteld is vaak ook meer spanning op de borsten. Maar weet niet of dat voor een ander voelbaar verschil is.
ja, niemand mag jou, ga maar weer gauw wat excuses verzinnen voor het fappenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, niemand mag jou, ga maar weer gauw wat excuses verzinnen voor het fappen
hij woont in een ronde kamerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou echt wel 4 minuten niet gepost na jou, ik zou in een hoekje gaan liggen janken
een ronde kamer heeft geen hoeken ?quote:
klopt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt...
mop die ik een keer in België gehoord heb:
hoe hou je een Nederlander zijn leven lang bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kut moest weer lachen
Ik slik de pil door gogootjequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kom maar een maandje hierheen dan, kunnen we het gelijk testen
Ik denk niet dat dat zoveel verschil maakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ongesteld is vaak ook meer spanning op de borsten. Maar weet niet of dat voor een ander voelbaar verschil is.
Heb het zojuist even aangevoeld, bh maakt wel veel verschil ja, die voorgevormde iig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zoveel verschil maakt.
De bh optie lijkt me wel een goede; als er veel vulling in zit voel je meer bh dan borst als ze tegen je aan botst volgens mij.
Ja precies, vooral als het ook nog push up isquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb het zojuist even aangevoeld, bh maakt wel veel verschil ja, die voorgevormde iig.
Push-up zit vervelendquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:56 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Ja precies, vooral als het ook nog push up is
geen second opinion nodig?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb het zojuist even aangevoeld, bh maakt wel veel verschil ja, die voorgevormde iig.
Ok, maar dan voelen ze toch niet ineens hard aan , heb ook even gevoeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet hard maar ook niet meer zo zacht en in te drukken, zeg maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok, maar dan voelen ze toch niet ineens hard aan , heb ook even gevoeld
nee dat snap ik, maar weet niet precies wat kingtoppie bedoelt, waar is hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet hard maar ook niet meer zo zacht en in te drukken, zeg maar.
hehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
Gefrustreerd worden van het praten van vrouwen over hun tieten terwijl het net zo goed lelijke theezakjestieten zouden kunnen zijn
maar dat is het zeker niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
Gefrustreerd worden van het praten van vrouwen over hun tieten terwijl het net zo goed lelijke theezakjestieten zouden kunnen zijn
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
75C en een potlood gaat er niet onder.
Het is klierweefsel en vet. En bij kleine borsten dus vooral klierweefsel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:45 schreef Chillerd het volgende:
Lijkt me als je minder vet in je tieten hebt ze ook iets harder zijn, tieten is toch niet alleen maar vet?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zoveel verschil maakt.
De bh optie lijkt me wel een goede; als er veel vulling in zit voel je meer bh dan borst als ze tegen je aan botst volgens mij.
Ah, vrouwen die harde stootkussens hebben zijn dus cheaters!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:56 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Ja precies, vooral als het ook nog push up is
Dus vrouwen met grotere borsten hebben meer vet, en niet meer klierweefsel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is klierweefsel en vet. En bij kleine borsten dus vooral klierweefsel.
Ja, dan heeft ze gewoon een goede/gunstige vetverdeling.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dus vrouwen met grotere borsten hebben meer vet, en niet meer klierweefsel?
Ook als het meisje verder erg slank is?
Oh. Ik heb wel gelezen dat vrouwen met grotere borsten meer melk kunnen 'vasthouden'. De borsten hebben een grotere 'capaciteit' en hoeven bijvoorbeeld minder hard te werken wanneer ze langere tijd of verschillende baby's moeten voeden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ze gewoon een goede/gunstige vetverdeling.
Als daar al een potlood onder zou kunnen heb je wel echt kk lelijke borsten of je bent oud.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
75C en een potlood gaat er niet onder.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Als daar al een potlood onder zou kunnen heb je wel echt kk lelijke borsten of je bent oud.
Mag dat eigenlijk? Borsten posten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een onzin. [ afbeelding ]
Onder deze borsten zou je al een potlood kunnen hangen en dat zijn toch echt mooie borsten.
Dat is wel net iets meer dan 75C toch.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een onzin. [ afbeelding ]
Onder deze borsten zou je al een potlood kunnen hangen en dat zijn toch echt mooie borsten.
Nee, geil, mooie borstenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Awh koetjiekoetjie, schattig hoor![]()
Alleen wanneer ze haar roze schelpje ook laat zien.quote:
Klopt, maar je ziet wel veel theezakjes op jonge leeftijdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Als daar al een potlood onder zou kunnen heb je wel echt kk lelijke borsten of je bent oud.
quote:What is different about breast cancer in younger women?
Diagnosing breast cancer in younger women (under 40 years old) is more difficult because their breast tissue is generally more dense than the breast tissue in older women.
bron: http://my.clevelandclinic(...)_in_young_women.aspx
Ik hoor zoveel verschillende antwoorden... Vind het ergens wel raarquote:Op maandag 7 mei 2012 15:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die voorgevormde beha's da's net beton ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |