Je vergeet dik gvd!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef Crutch het volgende:
Hoeft al niet meer.![]()
Mensen die weigeren zijn meestal kklelijk.
Is dat ook weer duidelijk.
Ja, want wij hebben er geen flauw idee van dat jouw Nederlands om te janken isquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet toch
Haast om het topic te maken, dacht dat ie het niet zou pakken
JA IK BEN SUPERDUPER TELEURGESTELD!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
TT!
[..]
Je vergeet dik gvd!Dacht dat ik dat nu wel duidelijk had gemaakt!
Overigens laat je je wel kennen voor een mod
Komt wel goed, schatje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
JA IK BEN SUPERDUPER TELEURGESTELD!
Gfffffdmmme
Als een vlag op een modderschuit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maarrr...wel met ook heul goej wenkbrauwtjes
Hoe lelijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef Crutch het volgende:
Hoeft al niet meer.![]()
Mensen die weigeren zijn meestal kklelijk.
Is dat ook weer duidelijk.
quote:
Hmm? Nee joh.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef MohMi het volgende:
[..]Laat je niet zo kennen joh
Het is maar een forum *bemoedigende aai over de bol*
En je blijft dik vergeten gvd
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm? Nee joh.
Moet je lekker allemaal zelf weten.
Zou stom zijn als ik écht zou gaan flippen omdat jij je foto niet geeft.
Waar dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat je het woord kanker gebruikt zegt voor mij wel genoeg hoor.
Sommige dingen moet je wat kracht achter zetten he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel niet "het woord", ik bedoel" afkorting voor".
Ik dacht dat je zoveel problemen had met dat woord?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je wat kracht achter zetten he?
Die niet besproken dienen te worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zoveel problemen had met dat woord?
Ik kan me nog een DM herinneren..
Dat jij je zo opnaait over een user die geen foto plaatstquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je wat kracht achter zetten he?
Vertel er verder niets over, verbaas me alleen heel erg.quote:
Ik ben superduperkalmquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat jij je zo opnaait over een user die geen foto plaatstJe moet toch de kalmte bewaren?
Daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
Doe toch normaal allemaalAlsof Crutch zich serieus aan het opvreten is omdat hij geen foto vn Mohmi krijgt
Wtf is wrong with you people
ok.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch beschermenAls het een ander was geweest had ik hetzelfde gezegd want dit slaat toch werkelijk nergens op
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga mezelf zo in slaap huilen omdat ik geen foto van Mohmi krijg.
Ik stond al te schreeuwen buiten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga mezelf zo in slaap huilen omdat ik geen foto van Mohmi krijg.
Pas jij maar op met wat je zegt, ze nemen het immers voor waar aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik stond al te schreeuwen buiten.
Op mijn knieën.
WHAHAHAWHHGESHGEAE DAT KAN HEUL NIET.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik stond al te schreeuwen buiten.
Op mijn knieën.
Teringquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef boobiesqueezed het volgende:
Je bent een sjembek dat zeurt marr je weet niet watskeburt, WHATSKEBUUUUUUURT
Zo gaat dat in het leven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
Fijn dat we meteen allemaal over 1 kam gescheerd worden
Ik kan je inderdaad vermoorden..quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef boobiesqueezed het volgende:
Joysa, Joysa.
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego
Gek, grappig, haat, nijd, droevig.. go on..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een haat en nijd, dit maakt me droevig.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een haat en nijd, dit maakt me droevig.
I will let you down,quote:
hij is echt een baasquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I will let you down,
I will make you hurt.
Jawel, daar heb ik nog verslag over gedaan terwijl ik keek.quote:
gisteren zette de professor Ring of Fire nog op over de speakers in de college zaal tijdens de pauzequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
I fell into a burning ring of fire
I went DOWN DOWN DOWN
And the flames went hiiiigher
and it BURNS BURNS BURNS
The ring of fire
The ring of fire
Ohja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel, daar heb ik nog verslag over gedaan terwijl ik keek.
Fixed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gisteren zette de meester Ring of Fire nog op over de speakers in de speelzaal tijdens de pauze![]()
Die hond was ook suuuuuuuuuuuuuuuuuupersad. Gelukkig bleek dat anders te zitten. Pfoe.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ohja.![]()
Weet het alweer, verkracht ditdat
Ik wil The Dark Crystal nog kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hond was ook suuuuuuuuuuuuuuuuuupersad. Gelukkig bleek dat anders te zitten. Pfoe.
Oeh, dat lijkt haast op Synecdoche, New York, bedenk ik me net.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Crutch het volgende:
Is er al een Truman Show deel 2? Waarin blijkt dat de echte buitenwereld ook een filmset is?
Ja hoe je bij de Kwantum mensen aan nieuwe mechanica helpt, als in een nieuwe grasmaaier o.i.d.quote:
O Brother Where Art Thou.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
You are my suuunshiiine, my only suuuunshine. You make me haaaaaaappy when skies are graaaaaaaay. You'll never knoooow, dear, how much I looove you. Please don't take my suuunshiiine away.
Ik haat dat en het kutte is dat ik er ook nooit van leer ofzo.quote:
5 mei.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef Crutch het volgende:
Scheelt weer een hoop geld ja, tot wanneer mogen we gratiesch?
Wel knap dat je meestal en nooit achter elkaar in een zin weet te proppen, chapeau.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
5 mei.
Net meteen even een uur gebeld, bel meestal nooit.
Is naar mijn weten een vrij regelmatig gebruikte zin.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wel knap dat je meestal en nooit achter elkaar in een zin weet te proppen, chapeau.
Ik weet nog wel iemand waarmee je kunt gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:01 schreef Cici het volgende:
Allo!
Net The Avengers gezien in de bios. Ik wil weer, weer, WEER!!!
En dat ben jij zeker niet, hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand waarmee je kunt gaan.
quote:
TE LANGZAAM VROUWMENSquote:
Als je Geester bedoeld, no thanksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand waarmee je kunt gaan.
Nee, een leuke man die ook fan is van comics.quote:
Geen idee dan. Wie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, een leuke man die ook fan is van comics.
Kaneelstokje. Nee het is geen kneus en nee het is geen kloon van Geester en nee je kent hem waarschijnlijk niet.quote:
Maar dat toch niks uit liefje.quote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneelstokje. Nee het is geen kneus en nee het is geen kloon van Geester en nee je kent hem waarschijnlijk niet.
dat moment dat de Hulk loki als een pop de grond slaat. ik lag bijna op de grond van de bios, niet normaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:14 schreef Cici het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik wil echt weer, superfilm!
En Thor is jummie!
Om 17.30 weekend!quote:
holy moly!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Om 17.30 weekend!na 12 dagen werken kijk ik daar naar uit
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Om 17.30 weekend!na 12 dagen werken kijk ik daar naar uit
Het maakt jou echt niet uit tegen wie / wat je het hebt he? Man/vrouw boeit ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
In dat geval moet ik je maar verwennnen.
Ik ben een gever.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het maakt jou echt niet uit tegen wie / wat je het hebt he? Man/vrouw boeit ook niet
Dat duurt altijd zo lang voor het eindelijk weer maandag is en ik weer aan het werk mag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:58 schreef Crutch het volgende:
Morgen weer bier en gezelligheid en muziek en vrolijke mensen en bloemen en sterren die zingen, bah.
Fuck my life.
Wat voor soort werk doe je als ik vragen mag, waarde Murdera?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat duurt altijd zo lang voor het eindelijk weer maandag is en ik weer aan het werk mag.
Hij speelt professioneel level draw somethingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat voor soort werk doe je als ik vragen mag, waarde Murdera?
Pics als bewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/fixedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens zit er een punt van waarheid in wat Shift zegt.
Ik ben een goede Environment artist.
En jij?
Pics?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens zit er een punt van waarheid in wat Shift zegt.
Ik ben Environment artist.
En jij?
Zo jammer als je daarna ook nog lelijk wordt bevondenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat ze geen foto van haar hebben gezien.
Iedereen is lelijk tot het tegendeel bewezen is.
zodat ure weer ntt komt opdagen? Hè ja, lijkt me fijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Hallo daar, wat ga jij dit weekend doen?
Zin om af te spreken
Oke
Daarom begint Geester er niet aan...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo jammer als je daarna ook nog lelijk wordt bevonden
Wie heeft daar last van?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo jammer als je daarna ook nog lelijk wordt bevonden
Doe dan één foto in mijn DM ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn portfolio zal ik hier niet neerzetten.
Wat doe jij in het dagelijks leven?
nja ik..nja...kom anders naar dwingelooquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
zodat ure weer ntt komt opdagen? Hè ja, lijkt me fijn.
Ja, en als je dan zo lelijk bent als Mohmi schrikt dat behoorlijk af natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie heeft daar last van?
Voor zover ik pics heb gezien is iedereen hier verbazend lekker.
Zodat jij daar niet komt opdagen en ik er nog uren voor reis ook. Hè ja, fijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:19 schreef Geester het volgende:
[..]
nja ik..nja...kom anders naar dwingeloo
Onzin.. je woont in de buurt ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en als je dan zo lelijk bent als Mohmi schrikt dat behoorlijk af natuurlijk.
[..]
Zodat jij daar niet komt opdagen en ik er nog uren voor reis ook. Hè ja, fijn.
Jankerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en als je dan zo lelijk bent als Mohmi schrikt dat behoorlijk af natuurlijk.
Oh shit man, je hebt me door. Ik val op lelijke, mannelijke vrouwen van het internet.quote:
JEUJ!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh shit man, je hebt me door. Ik val op lelijke, mannelijke vrouwen van het internet.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
You've tried it before?En ik ben dan ook niet echt een vrouw *krabt aan ballen*
Ik ben blijkbaar te vrouwelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh shit man, je hebt me door. Ik val op lelijke, mannelijke vrouwen van het internet.
Daarom doe je niet mee met die gekke potten en kom je vanavond gewoon naar mijquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie moeten allebei van me afblijven.
WAAR BLIJF JE DAAAAAAAAAANquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:32 schreef Geester het volgende:
Niet weten dat hara fucking dicht in de buurt woont
Hoe jong ben jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef Geester het volgende:
[..]
Ben je gek mens als ik mn kop laat zien... ben veel te jong
Alleen een lelijk hoofd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:38 schreef Geester het volgende:
Heb wel een snelle baardgroei en ben dus tamelijk gespierd en 1,95 lang
Wat verwacht je nu dan? Dat een ontmoeting met mij gelijk staat aan een lichaamsdeel van jou in mijn broekje?quote:
Ik heb heul niet gezopen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu dan? Dat een ontmoeting met mij gelijk staat aan een lichaamsdeel van jou in mijn broekje?
Eigenlijk...ja eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu dan? Dat een ontmoeting met mij gelijk staat aan een lichaamsdeel van jou in mijn broekje?
Oh cool! Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe dan één foto in mijn DM ofzo.
Ik werk zelfstandig:
- Regie, Camera, Fotografie en montage voor TV en video;
- Webdesign-development, waaronder ook webshops op maat die niet draaien op en standaard Open Source-pakket.
- Software Development, waaronder apps voor Android.
Genoeg over mij.
Geef hem gewoon je broekje.. gewoon een oude die je toch al wou weggooien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dat wel over voor een meet met Geesterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geef hem gewoon je broekje.. gewoon een oude die je toch al wou weggooien.
Ik ga met jou meeten en ik hoef niks.. IK MEEN HET...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dat wel over voor een meet met Geester
Ja. Mits zachte handen.quote:
Ga dan naar haar toe!!!!! En zeur niet over jeleeftijd!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ga met jou meeten en ik hoef niks.. IK MEEN HET...
Ik wil dr wel meeten, echtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga dan naar haar toe!!!!! En zeur niet over jeleeftijd!!!
Nee ik ben ècht serieus.. En nee niet bij jou thuis gewoon op een neutrale plekquote:
Ik ga niet voor jou mijn stad uit, want je komt niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik ben ècht serieus.. En nee niet bij jou thuis gewoon op een neutrale plek
Fuck it je leeft maar 1 keer
Nu niet pussy gaan doen en terugkrabbelen
Ik zweer het als je gewoon naar assen gaat pak ik de trein en kom ik dr heen ... ik ben echt serieusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga niet voor jou mijn stad uit, want je komt niet.
Gequote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zweer het als je gewoon naar assen gaat pak ik de trein en kom ik dr heen ... ik ben echt serieus
Geester als je haar zo graag wil ontmoeten kan je best naar haar plaats toekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zweer het als je gewoon naar assen gaat pak ik de trein en kom ik dr heen ... ik ben echt serieus
ik ga je zo dm'en dan zie je hoe serieus ik benquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
Neen Geester, ik heb daar geen vertrouwen in. Boy who cried wolf.
Een foto van je stijve pik?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:51 schreef Geester het volgende:
[..]
ik ga je zo dm'en dan zie je hoe serieus ik ben
Die woorden vind ik niet heel serieus. En daarbij, lieve Geester, jij hebt al bar veel dingen beloofd en niet gedaan. Aan jouw woord heeft een dame niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:51 schreef Geester het volgende:
[..]
ik ga je zo dm'en dan zie je hoe serieus ik ben
Nee je hebt altijd een grote mond dit & dat. ik ga jou zo mijn 06 geven en dan ga jij mij een bericht sturen en stuur ik terug en dan zie je dat ik niet bluf..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die woorden vind ik niet heel serieus. En daarbij, lieve Geester, jij hebt al bar veel dingen beloofd en niet gedaan. Aan jouw woord heeft een dame niets.
QFTquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die woorden vind ik niet heel serieus. En daarbij, lieve Geester, jij hebt al bar veel dingen beloofd en niet gedaan. Aan jouw woord heeft een dame niets.
Berichtjes sturen betekent nog niet dat je daadwerkelijk op het afgesproken punt gaat staan hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:54 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee je hebt altijd een grote mond dit & dat. ik ga jou zo mijn 06 geven en dan ga jij mij een bericht sturen en stuur ik terug en dan zie je dat ik niet bluf..
Nee maar dan weet ze tenminste mijn nummer en dat is het al een heel stuk duidelijker dat ik NIET blufquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Berichtjes sturen betekent nog niet dat je daadwerkelijk op het afgesproken punt gaat staan he
Ik doe de deur wel voor je open hoor, niets mis met mijn grote mond. Maar k ga niet reizen en daar geld aan uitgeven voor iemand die zich nimmer aan zijn woord houdt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:54 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee je hebt altijd een grote mond dit & dat. ik ga jou zo mijn 06 geven en dan ga jij mij een bericht sturen en stuur ik terug en dan zie je dat ik niet bluf..
Natuurlijk niet, die dingen staan helemaal los van elkaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:55 schreef Geester het volgende:
Nee maar dan weet ze tenminste mijn nummer en dat is het al een heel stuk duidelijker dat ik NIET bluf
Dan kom ik naar jouw plaats toe... Ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe de deur wel voor je open hoor, niets mis met mijn grote mond. Maar k ga niet reizen en daar geld aan uitgeven voor iemand die zich nimmer aan zijn woord houdt.
Wel.. ik geef dan een deel van mijn privacy, namelijk mijn nummer en dat vind ik dus wel met elkaar te maken hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die dingen staan helemaal los van elkaar.
Jou kennende is dat zo een prepaid kaartje die je na gebruik weg gooitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Wel.. ik geef dan een deel van mijn privacy, namelijk mijn nummer en dat vind ik dus wel met elkaar te maken hebben
Okay.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Dan kom ik naar jouw plaats toe... Ook goed
Nee echt niet ... wil ze het dan geef ik mn nummer enz..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou kennende is dat zo een prepaid kaartje die je na gebruik weg gooit
Ik heb een supertof nummer die ik nooit meer wil veranderen, ik kan het me dus niet permitteren om die aan iemand te geven die er dingen mee gaat doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:06 schreef Geester het volgende:
Dus wil je t nummer? Dan krijg je die in een dm en dan stuur je maar een bericht en dan stuur ik dr een terug en weet je dat ik t ook daadwerkelijk ben
Nee maar ik ben deze keer echt serieus ik doe daar echt niks mee oidquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb een supertof nummer die ik nooit meer wil veranderen, ik kan het me dus niet permitteren om die aan iemand te geven die er dingen mee gaat doen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
Ik zie geester al voor jouw deur staan hara.
[ afbeelding ]
Ze wil welquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wil wel
Jij moet geowon om 8 uur voor haar deur staan.. of op een hoek van een straat.. En daar gaan jullie meeten
Niemand wil je nummer braquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee, ze gelooft me gewoon niet ik bedoel ik wil dr mijn nummer geven ...
Ze gelooft je wel, maar ze wil haar nr niet aan jou geven. Simple as thatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Jawel, vorige week had je een kans en doordat je niet op bent komen dagen ben je je geloofwaardigheid kwijt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Dan niet..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze gelooft je wel, maar ze wil haar nr niet aan jou geven. Simple as that
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, vorige week had je een kans en doordat je niet op bent komen dagen ben je je geloofwaardigheid kwijt.
Je kan haar nog steeds meeten hoor. Niemand zegt van niet .. ja de mannen, maar die volgen het al niet meerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Geester het volgende:
Tja dan niet weetje ik bedoel ik deze keer serieus...
Ok. Dan maar weer verder posten hierquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, vorige week had je een kans en doordat je niet op bent komen dagen ben je je geloofwaardigheid kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |