quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Myraela het volgende:
Mensen denken ook wel eens dat ik bi ben gewoon omdat ik met meisjes zoen.
Dan zouden veel meisjes bi zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Myraela het volgende:
Mensen denken ook wel eens dat ik bi ben gewoon omdat ik met meisjes zoen.
En terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Maar toch hou ik meer van piemels dan van kutjes hoor.
Maakt het uit waar je meer van houdt als je maar er plezier van beleefd. Desnoods met beide te gelijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Maar toch hou ik meer van piemels dan van kutjes hoor.
Ik dacht het ook na die ene foto van jou gezien te hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Een vriendin van m'n zus vroeg laatst aan 'r of ik homo was. Het zit me nog dwars. Sorry, homo's...
In je mannelijkheid gekrenkt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Een vriendin van m'n zus vroeg laatst aan 'r of ik homo was. Het zit me nog dwars. Sorry, homo's...
Welke ene fotoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik dacht het ook na die ene foto van jou gezien te hebben
Je houd het ook wel erg onduidelijk, ik twijfel persoonlijk nog steeds.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Te lekker om nog vrijgezel te zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Ik bedoelde tangledup zijn leeftijd trouwensquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mijn leeftijd ... juist ja
hoe oud ben jij dan?
Van jou kan ik begrijpen dat je twijfelt, maar van de rest?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je houd het ook wel erg onduidelijk, ik twijfel persoonlijk nog steeds.
neuk haar is ze zo stilquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Of juist nietquote:
zelfs na het zoenen op de meet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je houd het ook wel erg onduidelijk, ik twijfel persoonlijk nog steeds.
Ook homo's kunnen aantrekkelijk gevonden worden door vrouwen, ik ken iemand die op een homo viel maar niet wist dat hij dat was en toen afgewezen werdquote:
Oh, ja...die...ja...daar zie ik het ook wel ja. Godverdomme...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die je ex had gemaakt, toen je nog 24 was ofzo
Twi, mag ik zien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die je ex had gemaakt, toen je nog 24 was ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |