TS wil een fuckbuddyquote:
Omdat ik ook gewoon af en toe keer met iemand wil zoenen, op de bank hangen, wat eten, filmpje kijken etc. Seks kan er evt ook bij, maar dat heeft niet de hoogste prioriteit.quote:
je kan ook besluiten Biseksueel te worden, veel meer keusquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Omdat ik ook gewoon af en toe keer met iemand wil zoenen, op de bank hangen, wat eten, filmpje kijken etc. Seks kan er evt ook bij, maar dat heeft niet de hoogste prioriteit.
Dit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Wees gewoon gelijk duidelijk met wat je intenties zijn in plaats van dat je zegt daten. Want als je gaat daten komen er verschillende verwachtingen en dat is niet tof.
Oke dan ga ik dat maar gelijk vanaf het begin zeggen ook niet tijdens een date en dan hopen dat ik een keer iemand tegenkom die hetzelfde zoekt. Alleen lijkt iedereen opzoek te zijn naar een relatiequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Wees gewoon gelijk duidelijk met wat je intenties zijn in plaats van dat je zegt daten. Want als je gaat daten komen er verschillende verwachtingen en dat is niet tof.
En ja, been there done that.. In de positie van degene die gekwetst wordt dan
Hoe moet je dit brengen dan, volgens jou? Als je gewoon zegt dat je het alleen voor de neukerij doet, zal er natuurlijk weinig geneukt worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef Banaaninpyjama het volgende:
En ja, been there done that.. In de positie van degene die gekwetst wordt dan
Succes er maar mee..quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:32 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Oke dan ga ik dat maar gelijk vanaf het begin zeggen ook niet tijdens een date en dan hopen dat ik een keer iemand tegenkom die hetzelfde zoekt. Alleen lijkt iedereen opzoek te zijn naar een relatie![]()
Ben het zeker met je eens die anderen manieren zijn alles behalve de gentlemen manier zoals ik het liever zou doen.
dat ja,quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef lemonlime het volgende:
Haha, TS had gewoon een vrouw moeten zijn![]()
Andersom lijkt het mij onbegonnen werk.
Gewoon beter zoeken, genoeg dames die dat best wel willen. Je moet alleen niet denken dat het een lang leven beschoren is, na een tijdje komt er altijd wel gevoel om de hoek kijken (hetzij onderling, of voor een 3e partij).quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:32 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Oke dan ga ik dat maar gelijk vanaf het begin zeggen ook niet tijdens een date en dan hopen dat ik een keer iemand tegenkom die hetzelfde zoekt. Alleen lijkt iedereen opzoek te zijn naar een relatie![]()
Dat klopt voor jou wel, maar volgens mij heeft lemonlime een iets vollediger inzicht in deze situatie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Zo moeilijk lijkt het me niet om te vinden. Zeker niet als je binnenkort al weg gaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik snap TS wel
Dat is overigens geen sollicitatie
Maar ik ga ook niet naar het buitenland, misschien is dat het wel...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef Godshand het volgende:
Waarom willen ze dan een relatie bij jou? Ik vind altijd genoeg van die scharreltypes, nu ook weer....
Ik zou geen scharreltypes gaan zoeken in een stad waar je zelf niet woont. De kans dat de ander dan de moeite wil doen om langs te komen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:45 schreef Polarcat het volgende:
Ik raad TS in ieder geval aan om eens in een studentenstad zoals Groningen of Utrecht uit te gaan. Daar is een overschot aan meisjes én kom je nogal eens meisjes tegen die zelf ook binnenkort naar het buitenland gaan.
In Drenthe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef Polarcat het volgende:
Het moet inderdaad niet te ver weg zijn, maar we weten niet waar TS woont. TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |