quote:Innerlijke rust, chaos, confrontatie of geld?
Vanaf donderdag 15 maart verruilen tien babes hun luxe leven voor een avontuurlijke reis door Nepal vol ontberingen. De tien 'Echte Meisjes' die de tocht aandurven zijn Britt Dekker, Jenna, Britt, Roos, Bibi, Renée, Tessa, Daniëlla, Priscilla en Maria.
In ‘Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf’ maken zij, onder leiding van Ad Visser, kennis met de wereld van mystiek en spiritualiteit. Een confronterende road movie waarin de emoties hoog oplopen maar hilariteit de boventoon voert. Ad Visser probeert de dames in het gareel te houden en hen de weg naar innerlijke rust te wijzen. Maar daar staat lang niet iedereen voor open.
Iedere aflevering moeten de twee teams knokken voor luxe en comfort. Het team dat deze luxe opdracht verliest moet, overnachten in niet al te frisse omstandigheden, terwijl de winnaars er een stuk beter bij liggen. Niet onbelangrijk, want daarmee wordt ook bepaald welk team uitgerust aan de wekelijkse geldproef begint, waarin telkens 5000 euro te verdienen valt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
Roos ziet haar imago dood gaan. Einde 'carriere'
Ja, normaal is ze ook zo'n lelijk mager gedrocht, maar nu is ze dat zonder wenkbrauwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Maria wel meevallen. Aantrekkelijk is anders, maar nou niet echt een drastisch verschil met/zonder make-up.
Als ik gezopen heb zou ik haar doen, ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Brabo Britt doen? Een biertje mee doen lijkt me gezellig, maar die is toch totaal niet geil.
Dan doe je dus gewoon bijna iedereen las je gezopen hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als ik gezopen heb zou ik haar doen, ja.
IDD!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
Tessa kruipt nu zelf in de reet van dat kind.Huichelaar.
Ah, ja zag het daarna ook.. bij die 'smile' leek ze even direct te reageren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet?
Die oude godin vertaald toch alles?
Die is al weggestemd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Waar is Britt Dekker eigenlijk gebleven?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou nu worden de locals dus beledigd...
ze heeft wel gelijkquote:
1. Mariaquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
1. Maria![]()
2. Britt
3. Roos
4. Renee
5. Daniella
6. Tessa
7. Priscilla
8. Bibi![]()
Mijn lijstje
Jup, ze pakt het niet handig aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:23 schreef Blistering het volgende:
Maar die gozers hebben wel gelijk hoor, je moet je niet zo kleden in een land met zo'n strenge cultuur.
ja en een uur blijven zittenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef Maartel het volgende:
Maar uhm, wat is nou precies de opdracht? 'zo veel mogelijk'?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze nou beloven dat ze tieten laten zien als de bus vol is.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze nou beloven dat ze tieten laten zien als de bus vol is.
Tellen bij uitstappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef Maartel het volgende:
Huuh, deden beide teams het tegelijk? Hoe hielden ze dan bij wie door wie was gekozen??
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef Spaarne123 het volgende:
Maria is model:
http://www.anti-models.nl(...)niq=f7e5cf9fa6358695
Het is echt een heksquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef Spaarne123 het volgende:
Maria is model:
http://www.anti-models.nl(...)niq=f7e5cf9fa6358695
Dat is nou echt iets waar je mogelijk de rest van je leven nog aan herinnerd wordt, als je dat ooit gezegd hebt op tv.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef mjh487 het volgende:
Ik ben een god want ik ben nog maagd in de kont
Bibi is lekkerrrr! wordt wel spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens check de header op de site eens
http://www.rtl.nl/reality(...)zichzelf/de-meisjes/
Ze gaan Bibi en Tess omdraaien zodat Bibi er volgende week in blijft.,
Lijkt me onwaarschijnlijk. Bibi voegt niet veel toe: beetje braaf, meegaand met iedereen, zegt geen eigen mening in mensen de gezichten, blabla. Tessa zorgt voor de spanning/ruzies. Die moet er haast wel in blijven voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens check de header op de site eens
http://www.rtl.nl/reality(...)zichzelf/de-meisjes/
Ze gaan Bibi en Tess omdraaien zodat Bibi er volgende week in blijft.,
Ik vind Tessa ook geen knap meisje, absoluut niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Beeertjee het volgende:
Ik begrijp wel dat mensen Bibi en Pricilla zulke mooie meiden vinden, maar Tessa?
Even serieus, huh?!
Snapte ik ook niet eigenlijk, die zou ik zo op nr2 zetten na Maria (die zonder make-up wenkbrauwen echt té schrik-kotswaardig is).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Beeertjee het volgende:
Ik begrijp wel dat mensen Bibi en Pricilla zulke mooie meiden vinden, maar Tessa?
Even serieus, huh?!
Ik vond Daniella tot dat moment nog wel grappig dom, maar wat ze hier liet zien was ronduit schofterig gedrag. Zo ga je niet om met mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef Tayu het volgende:
Ik verbaas me het hele programma door al over de kleding van de dames. Dat kan echt niet daar. Laat staan die bikini (hoe verzin je het).
Met 40 kilo minder zal ze er ongeveer zo uitzien:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Tessa is met een beetje make-up en een mooi jurkje goed te doen hoor. Het is hem vooral dat karakter.
Ik denk eigenlijk dat brabo Britt met 30/40 kilo minder een mooie meid is.
Roos zonder make-up vond ik anders ook redelijk lelijk. Niet zo lelijk als Maria though.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Tessa ook wel mooi, alleen ze trekt steeds zo'n zure kop.
Ze moet wat meer lachen en wat minder fronsen.
Roos vind ik zonder make-up mooier dan Daniella zonder make-up.
Dit lijkt eerder Téssa i.p.v. Brabo Britt na een hongerdieet, met die norse kop.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met 40 kilo minder zal ze er ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
...
15 tot 20 kilo minder zal bij Britt waarschijnlijk wel mooi staan.
dat Ad Visser, als spirituele gids hier ook niet ingreep. Het maakt natuurlijk leuke TV, al die commotie, maar hij moet de dames ook enogsinds "opvoeden" als een soort vaderfiguur. Ik vind dat hij had moeten ingrijpen. Ik vond het ook eenbeschamende vertoning. Wellicht wilde Ad er gewoon even niet bijhoren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef Tayu het volgende:
Dat met de Kumari is trouwens slecht uitgelegd in het programma. Het heeft namelijk niets met wel of niet maagd zijn van doen. De Kumari mag nooit in haar leven hebben gebloed. Dat is ook de reden waarom de Kumari altijd maar gedragen wordt. Zodra de Kumari ook maar 1 piepklein wondje heeft, is ze meteen geen Kumari meer. Het eindigt sowieso op het moment van de eerste menstruatie.
Hoe dan ook is het beslist een straf om tot Kumari verkozen te worden. Mannen willen niet met een vrouw trouwen die Kumari is geweest, omdat dat ongeluk brengt.
Ik verbaas me het hele programma door al over de kleding van de dames. Dat kan echt niet daar. Laat staan die bikini (hoe verzin je het).
Ik weet niet of ik wel bij die godsdienst zou willen, want daar moet je wel héél erg vroom en kuis voor zijn..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef mjh487 het volgende:
Ik ben een god want ik ben nog maagd in de kont
Hehehehquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:58 schreef female81 het volgende:
Daniella... in Beauty & The Nerd leek ze ook al zo intelligent (ze zit o.a. aan het begin van het filmpje).
ze gedroeg zich als een prostituee en dan nota bene naast de tempel, geen wonder dat ze pissig worden en inderdaad het is vragen om seksuele aandacht van mensen die ervan uit gaan dat ze dat wil. Het was enorm net en beleefd van die jongens dat ze dat kwamen melden, maar de meiden hadden gelyncht kunnen worden voor hun gedrag.op veel plaatsen waren ze daar niet zonder kleerscheuren mee weggekomen..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
In zulke landen kun je ook nog weleens genadeloos in de poepert gepakt worden voor zulke opmerkingen door een rondje oude mannen zonder tanden.
dat dus!! maarja Daniella heeft het een beetje hoog in haar verbouwde kop ; met haar let it livequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ze gedroeg zich als een prostituee en dan nota bene naast de tempel, geen wonder dat ze pissig worden en inderdaad het is vragen om seksuele aandacht van mensen die ervan uit gaan dat ze dat wil. Het was enorm net en beleefd van die jongens dat ze dat kwamen melden, maar de meiden hadden gelyncht kunnen worden voor hun gedrag.op veel plaatsen waren ze daar niet zonder kleerscheuren mee weggekomen..
Een editie voor Kim Holland Next Aars Ontmaagding?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef sherezade het volgende:
ja ze heeft het al zovaak gezegd, misschien toch ergens een stiekeme schreeuw voor een ontmaagding op korte termijn... misschien leuk als nieuw programma
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Een editie voor Kim Holland Next Aars Ontmaagding?
Ze hebben al iets van Love with Sterretje, dat is geloof ik geen succes, maar als je die titel iets aanpast heb je wel een leuk programma voor Daniella ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef sherezade het volgende:
ja ze heeft het al zovaak gezegd, misschien toch ergens een stiekeme schreeuw voor een ontmaagding op korte termijn... misschien leuk als nieuw programma
Inderdaad tenenkrommend.. Zo gedraag je je niet in een land met een andere cultuur. Die Danielle is een ordinair mens met een veel te grote bek. Zou eens flink op haar vingers getikt moeten wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef Tayu het volgende:
In Nepal is het voor een vrouw echt not done om je schouders en/of knieën te tonen. We zien de deelnemers enkel in ongepaste kleding. En ook al weet je dat niet van te voren, dan weet je het wel op het moment dat je daar langer dan 1 dag vertoeft. En ze zitten er (volgens de loop van het programma) al heel wat dagen, zelfs weken.
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om me daar op die manier te vertonen. Niet omdat je bang hoeft te zijn dat je wordt aangevallen als westerling (want toerisme is waar het land het van moet hebben), maar het is enorm beledigend. De laatste aflevering was in alle vormen een belediging. De Kumari is de allerbelangrijkste godin in het Hindoeïsme, zij is zelfs nog belangrijker dan de voormalige koningen en de huidige regering. En om daar en publique de spot mee te drijven, kan niet anders opgevat worden dan als een belediging. Doe daar nog zo'n bikini bij, en het is inderdaad niet gek dat de vredige en vooral altijd maar vriendelijke Nepalezen tot over hun grenzen worden getart.
Ik vond het altijd een heel leuk programma om naar te kijken, de laatste aflevering vond ik werkelijk tenenkrommend. En vooral beschamend.
Overigens was de Kumari die we in deze aflevering zagen de Kumari die het laagst in rang staat. De hoogste Kumari's (er zijn er 10), mogen niet spreken.
Of ontmaagd in haar k***quote:Op zondag 6 mei 2012 00:37 schreef kissaa het volgende:
[..]
Inderdaad tenenkrommend.. Zo gedraag je je niet in een land met een andere cultuur. Die Danielle is een ordinair mens met een veel te grote bek. Zou eens flink op haar vingers getikt moeten worden
Ik vermoed dat de opzet ook anders is geweest, dan hoe hij uiteindelijk in beeld is gebracht.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:37 schreef kissaa het volgende:
[..]
Inderdaad tenenkrommend.. Zo gedraag je je niet in een land met een andere cultuur. Die Danielle is een ordinair mens met een veel te grote bek. Zou eens flink op haar vingers getikt moeten worden
Daan is stiekem een homo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef sherezade het volgende:
ik ook , ik vind haar ook echt niet knap of wat dan ook,....maar als een vrouw zoiets zegt dan wordt het hier gelijk bestempeld alsof je jaloers bentquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb de vermoedens al van af dag 1 dat het een kelly is.
Daniel dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat moment ook met standjes dat ze bij doggy style achter die vent ging staan. Nee Daan de Amerikaan is gewoon zijn of haar originele naam.
Zo snugger zijn ze toch niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze kunnen toch wel verwachten dat het niet gaat om wie het meeste opeet?
Ik snapte de opdracht ook niet hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze kunnen toch wel verwachten dat het niet gaat om wie het meeste opeet?
In het echt ook... Ze is best engquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Tessa kijkt ook echt altijd strontchagrijnig.
Ik snap niet dat zij model isquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In het echt ook... Ze is best eng
Jij kent haar?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In het echt ook... Ze is best eng
Ze is de meest realistische girl next door eigenlijk, ook leuke persoonlijkheid wat de anderen niet echt hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef Blistering het volgende:
En toch he, die Brabo Britt heeft iets, ze is niet eens super knap ofzo. Maar damn.
Ja dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Brabo britt flink afgevallen of lijkt dat maar zo?
Ja dacht ik ook.,quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
er ging toch een heel team eruit vandaag?
duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Jawel, Maria gaat voor Bibi eruit en Renee voor Tessa eruit en die draaien dan omquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn., dan klopt mijn theorie van de banner van rtl5 niet.
http://www.rtl.nl/experience/rtl5/
Kijk Bibi en Tess.. op de banner.,
Ik vind dat best een leuke meid. Ze wil alleen iets te graag.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Renee er uit is vind ik een beetje gemeen.,
Echt he, graag willen dat je vader trots op je is voor zo'n dom tv-programma, maar dan vervolgens wel steeds zo achterbaks doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
De vader van Tessa is vast heel trots op hoe constant negatief ze over Renée praatte.
En hoe ze als een klein kind liep te stampvoeten dat ze naar huis wilde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Echt he, graag willen dat je vader trots op je is voor zo'n dom tv-programma, maar dan vervolgens wel steeds zo achterbaks doen.
doesn't matter; had sexquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef Blistering het volgende:
PriscillaDat is er zo eentje die ook jankt na de seks volgens mij.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef Blistering het volgende:
PriscillaDat is er zo eentje die ook jankt na de seks volgens mij.
Inderdaad, ik hoop dat Roos d'r uit gaat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:34 schreef Jula123 het volgende:
Als die domme neppe Roos maar niet wint.
Zou ik geen problemen mee hebben. Haar eigen programma om bikini's te showen ofzo is ook wel een leuk idee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bibi wint en daar maken ze de nieuwe britt dekker van.,
Dit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef Blistering het volgende:
En toch he, die Brabo Britt heeft iets, ze is niet eens super knap ofzo. Maar damn.
Toch hadden ze die opdracht na al die tijd in Nepal moeten begrijpen. Wanneer je eten koopt op straat, en er komt iemand langs die behoeftig is, dan ben je min of meer verplicht om diegene hetzelfde aan te bieden, of anders je voedsel te delen. Dat is een normaal gebruik in Nepal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:46 schreef Beeertjee het volgende:
Die Priscilla wilde alleen delen zodat ze zelf niet alles moest opeten. Ik gunde het brabo Britt om te winnen. En niet die 3 tutten die altijd luxe hebben gehad.
Ja, natuurlijk, zij wordt gesteund door de goden van Nepal (quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit Priscilla nu dankzij die guru in de finale?
Als ze wint ga ik wel nog meer twijfelen aan de geloofwaardigheid van het programma.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, zij wordt gesteund door de goden van Nepal ()
Wie openeert zo het nieuwe topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |