Idem, het is echt heel triest opgezetquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Beschamend dit. Ik ga nog wegzappen. De téring.
En nog ff 2x hard knijpen idd, dacht het ook alquote:
Ergens 2032?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:47 schreef AryaMehr het volgende:
Gewoon even wachten totdat de Coolsingel weer volstaat jongens.
Die burgemeester van jullie is toch ook niet veel beter?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:47 schreef AryaMehr het volgende:
Gewoon even wachten totdat de Coolsingel weer volstaat jongens.
Uit mn hoofd, geeneenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:48 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft silva dit jaar eigenlijk gespeeld?
Hij is dan ook lange tijd niet in NL geweestquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:48 schreef Karzai het volgende:
Bruno Silva ik wist niet eens dattie nog bij Ajax was
Frank steekt hem nog even een hart onder riem
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gozertjes van 410 moeten echt oprotten van het podium
Na 10x weten we het wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het boeit mij geen ene fuckquote:
Hij was toch verhuurt naar een Argentijnse club?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij is dan ook lange tijd niet in NL geweest
erg mooi ja. Ook wel raar, even een momentje dat ik geen last heb van plaatsvervangende schaamtequote:
410 is altijd geforceerd feestvierenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gasten kunnen echt niet lezen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
nee hij heeft een mislukte operatie gehad en daardoor niet meer kunnen spelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij was toch verhuurt naar een Argentijnse club?
Ik denk niet dat hij het zou overlevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
Jammer dat El Hamlap niet op het podium staat. Die zou nog een erger fluitconcert dan de burgermeester ontvangen.
"Silva speelde mee in winterse oefenwedstrijden van Ajax maar op 11 januari raakte Silva geblesseerd tijdens een training, hij breekt zijn sleutelbeen.[4]. Hierdoor moest Silva een operatie aan zijn schouder ondergaan. Op 3 februari 2011 werd bekend dat Silva circa vier maanden uit de roulatie zou zijn[5] en dus de rest van het seizoen moest missen. Bij de operatie ging echter wat mis, er kwam een infectie en de Uruguayaan moest vrezen voor zijn leven.[6] Hij zou ook in seizoen 2011/2012 geen wedstrijd meer spelen. Op 31 maart 2012 werd bekend dat Ajax in gesprek zou gaan met Bruno over zijn aflopende contract en revalidatie.[7]"quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij was toch verhuurt naar een Argentijnse club?
Ah okequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
nee hij heeft een mislukte operatie gehad en daardoor niet meer kunnen spelen
Mee eens, dat zou ik echt verbieden..quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Vindt het echt geen gezicht al die spelers met hun mobiel op het podium
opaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Vindt het echt geen gezicht al die spelers met hun mobiel op het podium
daarbij geldt hetzelfde jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het lijkt Pieters wel
[ afbeelding ]
Wat is er aan mijn post aangepast?quote:
Mja is wel netjes om een praatje te houden zo publiekelijk bij personen die sowieso vertrekkenquote:
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef eight het volgende:
Gisteren feliciteerde ik jullie, vandaag condoleer ik jullie.
Wat een ontiegelijk graf feest
bednaktquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef eight het volgende:
mijn brugklasfeest had nog meer sfeerquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef eight het volgende:
Hij is blind hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef Guidetti het volgende:
Waarom staat dat baasje met zijn zonnebril op het podium? Ik zie het voordeel niet zo in.
Ga maar huilen met Lee Towersquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef eight het volgende:
Kan ik een feyenoorder ook eens gelijk gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef eight het volgende:
Met dank aan van der laanquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef eight het volgende:
Dan mogen ze wel oppassen dat hij niet van het podium af dondertquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Met dank aan de doorgesnoven idioten
Tot ongeveer 20:30quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Hoe lang duurt het nog? Ik wil het wel afkijken, maar het is wel een beetje eentonig zo
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:59 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ik vind dit 'kampioensfeest' echt te genant voor woorden als ajacied zijnde
Schijt aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:59 schreef truedestiny het volgende:
Ze gaan echt niet goed om met die schaal hea. Aantal keer laten vallen en natuurlijk lekker mee in bad genomen.
Waarom ben je er dan zelf niet om een beter feest van te maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:59 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ik vind dit 'kampioensfeest' echt te genant voor woorden als ajacied zijnde
Omdat ik nog op kantoor zitquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan zelf niet om een beter feest van te maken?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat dagjesvolk kent de tekst gewoon niet
Daar zeg je iets!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef MRN89 het volgende:
Frank de Boer.. toekomstige bondscoach Nederlands elftal
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef MRN89 het volgende:
Frank de Boer.. toekomstige bondscoach Nederlands elftal
Dit. Ik zit hier echt met plaatsvervangende schaamte. Door die jostie is al de spontaniteit pleitequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef FokkenopFok het volgende:
Laat die grafmongool aan de microfoon oprotten, die gast verpest het....
Dan is hij al 25quote:
Niet met volle 100% en dus kun je dat niet doen. Die worden later in het jaar heus wel bedanktquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef CoolStoryBro het volgende:
Waarom wordt er geen afscheid van Vertonghen en van der Wiel genomen. Staat toch al wel vast dat die 2 spelers weggaan.
Die krijgen in de ArenA nog wel een afscheid als het officieel isquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef CoolStoryBro het volgende:
Waarom wordt er geen afscheid van Vertonghen en van der Wiel genomen. Staat toch al wel vast dat die 2 spelers weggaan.
Frank komt gewoon uit Grootebroek, daar wonen mijn ouders en praten ze allemaal zo.. ;quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef Swomp het volgende:
Frank heeft een splaakgeblek, teveel gedronken frank?
Preciesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef JamFlava het volgende:
Kan verhoeven niet gewoon bovenop die gozer gaan zitten?
Ceesie Vervoorn en consorten van de VU zo snel mogelijk eruit kankerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mede verantwoordelijk voor die puinhoop aan blessures aan de hamstring etx
Dat zou direct zijn beste actie dit seizoen zijn ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef JamFlava het volgende:
Kan verhoeven niet gewoon bovenop die gozer gaan zitten?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ceesie Vervoorn en consorten van de VU zo snel mogelijk eruit kankeren
Nu doen ze m ff overquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef Guidetti het volgende:
LOL nu willen ze los gaan met "dit is mijn club" en dan worden ze afgekapt
Gisteren was het echt een fantastische sfeer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
Het ziet er nu allemaal zo gemaakt en geforceerd uit. Dat heeft natuurlijk wel een reden. Vorige week waren jullie natuurlijk al kampioen. Dat gevoel zal ook vast geheerst hebben in de spelersgroep. Uiteindelijk wordt je gisteravond pas 'echt' kampioen en dan is het feest vandaag pas. Dat kun je de spelersgroep niet aanrekenen.
Ja. Die moet zo snel mogelijk opsodemieteren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
Jammer van die trommeljostie en/of die "DJ".
We hebben meerdere clublieden, zoals een ware club dat hoort te hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind dit eigenlijk meer het clublied van Ajax
Inderdaad.. deze 't mooistequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind dit eigenlijk meer het clublied van Ajax
wel meer die daar staan hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
waarom stat mats rits er eigenlijk, heeft niet gespeeld toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |