Fijn!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmpf! de post de andere kant op werkt in ieder geval een stuk sneller.het shirtje is er nu al!
Oh woehoe!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Kyara het volgende:
3 keer raden wat er vandaag op de deurmat lag!![]()
![]()
![]()
inclusief mooi versierde doos en helemaal in tact.
Ow wat fijn !!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
Hoho, ik ben de zoveelste die het dichtplakt hèquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:26 schreef Kyara het volgende:
De doos ziet er verder niet gedeukt uit of zo.
Ik moest wel door 36 lagen plakband knippen. Jij bent echt een grootverbruiker.
Eniewee, vanavond en morgen lekker aan de slag en dan kan ie zondag weer door naar Simmu!
Owquote:
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
Leuk leuk leukquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
bluh, heel mijn leuke fröbeloptie uit photobucket geslooptmaar deze is denk ik ook leuk zonder al te veel weg te geven.
Plakbandquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoho, ik ben de zoveelste die het dichtplakt hè
Ja maar jij bent echt Queen of plakbandquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoho, ik ben de zoveelste die het dichtplakt hè
da's mijn inner McGyverquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja maar jij bent echt Queen of plakband
Oh klinkt goed zeg! Jaloers!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:25 schreef snoopy het volgende:
Ben benieuwd wanneer elmo's boekje bij je is lenaatje. Ben inmiddels ook een end met oeke's boekje maar ik lig nu even te niksen bij het zwembad want het is 27 graden hier
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's mijn inner McGyver![]()
ik heb ook jaren een met ducttape gerepareerde flessenbak in de koelkast gehad.![]()
*mist een plakbandsmiley*
Het wordt pakketpost, kan dat nog als ik het morgen verstuur?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef miss_sly het volgende:
Oeps wegens vakantiespreiding vergeten sneak peaks te maken, DML, maar je boekje is door naar Wickie!
Ik kan niet kome melden of het boekje dat hier binnen moet komen, op tijd is gearriveerd, maar ik vermoed dat het bij terugkomst van vakantie vast wel hier ligt
fijn ! voortaan gewoon weer mn vertrouwde kantoortje hoor...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef _Bar_ het volgende:
hier is ook een boekje binnen
Vanavond maar eens beginnen met opvullen
We vertrekken morgen, dus dat gaat niet lukken dan. We komen volgende week vrijdag thuis, laat in de middag, dus misschien dat het op zaterdag bezorgd kan worden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het wordt pakketpost, kan dat nog als ik het morgen verstuur?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's mijn inner McGyver![]()
ik heb ook jaren een met ducttape gerepareerde flessenbak in de koelkast gehad.![]()
*mist een plakbandsmiley*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |