"normaal" stuur ik het geld gewoon op maar dat vind ik nu tochwel erg link, dus dacht ik, dan maar onder rembours maar ik weet niet helemaal precies wat het inhoud, ja dat je het pakketje thuis krijgt en dat je aan de deur moet betalen.
maar op de site van tpg-post staat dat als je een pakketje van het buitenland krijgt je ooknog eens 25 euro moet betalen voor de postwissel ofzoiets
ik vind dat wel belachelijk veel eigenlijk, iemand anders (die ook in duitsland woont) zei eens tegen me dat rembours 13 euro kost, dat zal nogwel gaan, maar 25 euro vind ik belachelijk.. maar komt die 25 dan bij die 13 op ofzo??
en van de bank het geld overmaken naar duitsland kost ookal 11 euro ofzo
weet iemand het precies? want die site vind ik dus niet helemaal duidelijk.
alvast dank
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Rammstein op 30-07-2002 13:33]
quote:Zou kunnen, maar dan is het volgens mij alleen buiten de EU, dus Amerika enzo.
Op dinsdag 30 juli 2002 13:33 schreef Cat-Active het volgende:
zijn die 25 euro niet gewoon importkosten
quote:Nee, worden zoals hierboven al vermeld inderdaad door TPG in rekening gebracht voor de service...
Op dinsdag 30 juli 2002 13:33 schreef Cat-Active het volgende:
zijn die 25 euro niet gewoon importkosten
Kent de topicstarter niet iemand in .de bij wie hij het af kan laten leveren die het vervolgens een keertje meeneemt naar .nl?
kan je niet gewoon ff weekendje vakantie naar duitsland doen?
kan je dat spul gelijk ophalen
2 voordelen
1. vakantie
2. scheel rembours/import kosten
ja, ik zou de familie van een vriendin van mn zusje kunnen vragen... maar dat vind ik best ver gaan.
en hoe krijg ik dat geld dan bij die persoon?
quote:Misschien kun je het pakket laten afleveren bij een Duits postkantoor aan de grens en het daar ophalen. Als het toch maar 1 km is..
Op dinsdag 30 juli 2002 13:51 schreef heaven7 het volgende:
ja, heb ik ookal aan gedacht (ik woon in lobith, 1 km fietsen en ik zit in duitsland) maar ik ken niemand die er woont helaasja, ik zou de familie van een vriendin van mn zusje kunnen vragen... maar dat vind ik best ver gaan.
en hoe krijg ik dat geld dan bij die persoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |