Te erg en schenkie weet ook niet hoe het moetquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Vrouwlijke schenkstroop, ga met hem daten
Nee niks zeggen, gewoon doen
Daarom kunnen ze het lekker met z'n 2tjes uitproberen toch.. Laat me lekker koppelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te erg en schenkie weet ook niet hoe het moet
Beetje jammer om schenkie naar voren te duwen. Haar eerste kus zal ze nooit vergeten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze het lekker met z'n 2tjes uitproberen toch.. Laat me lekker koppelen
Ts, waardoor komt het denk je?
Ben je verlegen? Lelijk? Niet zo sociaal?
Gewoon zoenen je proef het nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef cutegirly het volgende:
[..]
haha nee.. maar stel.. ik vraag me af wat ik dan zou doen
Waarom vertellen? Laat je kussen en ga mee met het ritme van de anderquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef cutegirly het volgende:
[..]
nee ik ben juist ''mooi''.. ik weet het stom om te zeggen, en laat het liever over mij zeggen. mr niemand kent mij hier, dus moet wel op deze manier. ik ben italiaans/armeens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef Seam het volgende:
Even uit interesse: hoe is het gekomen dat je op die leeftijd nog nooit gezoend hebt? Sociaal isolement als puber? Overgewicht?
Gewoon eerst op zijn lippenen dan doen jullie beide de mond openquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef cutegirly het volgende:
[..]
Maar wat vinden je vriendinnen er dan van? Kun je hen niet om raad vragen? Die kennen je beter dan wij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef cutegirly het volgende:
[..]
nee ik ben juist ''mooi''.. ik weet het stom om te zeggen, en laat het liever over mij zeggen. mr niemand kent mij hier, dus moet wel op deze manier. ik ben italiaans/armeens.
ik ben gewoon iemand die nooit vaak uitgaat, dus de situatie is er niet naar.. en ook is het zo dat ik niet met iedereen van speeksel wil wisselen, seems disgusting.
dus ik moet echt wat voelen..en dat gebeurd niet snel
Als je juist "mooi" ben is het als jongen toch eigenlijk wel tof om te weten dat je geen slet ben geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef cutegirly het volgende:
[..]
nee ik ben juist ''mooi''.. ik weet het stom om te zeggen, en laat het liever over mij zeggen. mr niemand kent mij hier, dus moet wel op deze manier. ik ben italiaans/armeens.
ik ben gewoon iemand die nooit vaak uitgaat, dus de situatie is er niet naar.. en ook is het zo dat ik niet met iedereen van speeksel wil wisselen, seems disgusting.
dus ik moet echt wat voelen..en dat gebeurd niet snel
tja.. eerlijk gezegd, zou ik zelfs nog even wachten. is het vreemd dat ik het niet kan met iemand die ik ''gewoon'' leuk vind??quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:38 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Als je juist "mooi" ben is het als jongen toch eigenlijk wel tof om te weten dat je geen slet ben geweest.
Maar je ben natuurlijk 22 dus dan zou ik er meteen wat achter zoeken.
Zou ze pietjes hebben hmm
Je kan altijd met je vriendinnen oefenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef cutegirly het volgende:
[..]
tja.. eerlijk gezegd, zou ik zelfs nog even wachten. is het vreemd dat ik het niet kan met iemand die ik ''gewoon'' leuk vind??
keertje afspreken??quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef cutegirly het volgende:
[..]
tja.. eerlijk gezegd, zou ik zelfs nog even wachten. is het vreemd dat ik het niet kan met iemand die ik ''gewoon'' leuk vind??
die tip hoef je niet aan vrouwen te gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Niet bij nadenken gewoon doen, het gaat vanzelf. Het enige wat ik je zou meegeven is als je je tong gebruikt, ga dan niet als een vliegtuigpropeller tekeer, maar gewoon rustig 'sensueel' langs zijn tong bewegen.
vliegtuigpropellorquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Niet bij nadenken gewoon doen, het gaat vanzelf. Het enige wat ik je zou meegeven is als je je tong gebruikt, ga dan niet als een vliegtuigpropeller tekeer, maar gewoon rustig 'sensueel' langs zijn tong bewegen.
Want? Ik heb wel eens met zulke meiden gezoend, en dat is echt een afknapper.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:48 schreef hlmllp het volgende:
[..]
die tip hoef je niet aan vrouwen te geven
Nope altijd beter dan de teleurstelling, en het is altijd leuk als het spontaan gebeurd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef cutegirly het volgende:
[..]
I wish..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:48 schreef hlmllp het volgende:
[..]
ehh echtwel!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:48 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Wel goed dat je erbij zet dat het met de tong moet. Stel je voor dat ze pirouettes zou maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef dude1960 het volgende:
Raar je avatar is vet hot... Of ben je dat niet? OT gewoon heel snel rondjes draaien met je tong..
haha.. iemand de film ''never been kissed'' gezien? eigenlijk moet het zo lopen, dream on I guessquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel goed dat je erbij zet dat het met de tong moet. Stel je voor dat ze pirouettes zou maken.
Dat lijkt me juist géén goed plan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef dude1960 het volgende:
Raar je avatar is vet hot... Of ben je dat niet? OT gewoon heel snel rondjes draaien met je tong..
Met Drew Barrymore.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef cutegirly het volgende:
[..]
haha.. iemand de film ''never been kissed'' gezien? eigenlijk moet het zo lopen, dream on I guess
In de film heeft zij dus ook nog nooit gezoend, maar doet het uiteindelijk wel met iemand waar ze verliefd op is
Dit kan jou net zo goed overkomen, hoor. Ergens zit een jongen net als jou te wachten op dat moment. Het enige wat nog moet gebeuren is dat jullie wegen elkaar kruizen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef cutegirly het volgende:
[..]
haha.. iemand de film ''never been kissed'' gezien? eigenlijk moet het zo lopen, dream on I guess
In de film heeft zij dus ook nog nooit gezoend, maar doet het uiteindelijk wel met iemand waar ze verliefd op is
Ohja dat is een synoniem voor bloedmooi jaquote:
Of de wasmachinequote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Meteen vertellen. Dan kan hij zich op de cementmolen voorbereiden.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef Seam het volgende:
Even uit interesse: hoe is het gekomen dat je op die leeftijd nog nooit gezoend hebt? Sociaal isolement als puber? Overgewicht?
En pak ook maar meteen zijn piemel vast.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ohja dat is een synoniem voor bloedmooi ja
Trouwens het helpt als je je tong zo diep mogelijk in de ander z'n mond duwt. Zeg maar dat je z'n huig kan voelen. Dan doe je het goed
Hier spreekt een ervaren dame.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:02 schreef zibster het volgende:
[..]
En pak ook maar meteen zijn piemel vast.
Huilliequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:13 schreef schaal_9 het volgende:
Waarom niet gewoon een Nederlandse titel voor je draadje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |