Te erg en schenkie weet ook niet hoe het moetquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Vrouwlijke schenkstroop, ga met hem daten
Nee niks zeggen, gewoon doen
Daarom kunnen ze het lekker met z'n 2tjes uitproberen toch.. Laat me lekker koppelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te erg en schenkie weet ook niet hoe het moet
Beetje jammer om schenkie naar voren te duwen. Haar eerste kus zal ze nooit vergeten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze het lekker met z'n 2tjes uitproberen toch.. Laat me lekker koppelen
Ts, waardoor komt het denk je?
Ben je verlegen? Lelijk? Niet zo sociaal?
Gewoon zoenen je proef het nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef cutegirly het volgende:
[..]
haha nee.. maar stel.. ik vraag me af wat ik dan zou doen
Waarom vertellen? Laat je kussen en ga mee met het ritme van de anderquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef cutegirly het volgende:
[..]
nee ik ben juist ''mooi''.. ik weet het stom om te zeggen, en laat het liever over mij zeggen. mr niemand kent mij hier, dus moet wel op deze manier. ik ben italiaans/armeens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef Seam het volgende:
Even uit interesse: hoe is het gekomen dat je op die leeftijd nog nooit gezoend hebt? Sociaal isolement als puber? Overgewicht?
Gewoon eerst op zijn lippenen dan doen jullie beide de mond openquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef cutegirly het volgende:
[..]
Maar wat vinden je vriendinnen er dan van? Kun je hen niet om raad vragen? Die kennen je beter dan wij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef cutegirly het volgende:
[..]
nee ik ben juist ''mooi''.. ik weet het stom om te zeggen, en laat het liever over mij zeggen. mr niemand kent mij hier, dus moet wel op deze manier. ik ben italiaans/armeens.
ik ben gewoon iemand die nooit vaak uitgaat, dus de situatie is er niet naar.. en ook is het zo dat ik niet met iedereen van speeksel wil wisselen, seems disgusting.
dus ik moet echt wat voelen..en dat gebeurd niet snel
Als je juist "mooi" ben is het als jongen toch eigenlijk wel tof om te weten dat je geen slet ben geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef cutegirly het volgende:
[..]
nee ik ben juist ''mooi''.. ik weet het stom om te zeggen, en laat het liever over mij zeggen. mr niemand kent mij hier, dus moet wel op deze manier. ik ben italiaans/armeens.
ik ben gewoon iemand die nooit vaak uitgaat, dus de situatie is er niet naar.. en ook is het zo dat ik niet met iedereen van speeksel wil wisselen, seems disgusting.
dus ik moet echt wat voelen..en dat gebeurd niet snel
tja.. eerlijk gezegd, zou ik zelfs nog even wachten. is het vreemd dat ik het niet kan met iemand die ik ''gewoon'' leuk vind??quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:38 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Als je juist "mooi" ben is het als jongen toch eigenlijk wel tof om te weten dat je geen slet ben geweest.
Maar je ben natuurlijk 22 dus dan zou ik er meteen wat achter zoeken.
Zou ze pietjes hebben hmm
Je kan altijd met je vriendinnen oefenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef cutegirly het volgende:
[..]
tja.. eerlijk gezegd, zou ik zelfs nog even wachten. is het vreemd dat ik het niet kan met iemand die ik ''gewoon'' leuk vind??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |