Wat een beest hé vanaf de buitenkant gezien. Je zou er bijna een Ferrari voor laten staan.quote:
Hands Down beste car review van de P1.quote:
Deze kan je nu al aanschaffen. $50-75Kquote:
Ha, zie post boven jequote:Op vrijdag 8 januari 2016 06:38 schreef sneakydesert het volgende:
Begeleiding MICU (Mobiele Intensive Care Unit) door politie. Mooi om te zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 03-02-2016 15:36:42 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ruk, teveel tabsquote:
Leuke auto, zit alleen een imbeciel aan het stuur; tegen het verkeer in, rechts inhalen is standaard, vluchtstroken, verdrijvingsvlakken, wegwerkzaamheden, wegversmallingen, bijna aanrijding en nog lachen ookquote:
Tis wel een naar patsertje, maar hij wordt wel besodemieterd.. ik zou hem ook tikken denk ik.. hij ript hem gewoon voor 4500AU$ door te liegen.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:29 schreef -Richard- het volgende:
Ik kan hier zo van genieten hahah
'just over' 500.
Ik snap wat je bedoeld. Maar er is gewoon gezegd iets over. Iets is relatief, maar vind het wel lachen. Hij stond gewoon met de kap open, dan zie je de RB26 en met zo'n dikke slak erbij kun je jezelf afvragen of hij je trolt. Meneer wil 'the big guy' doen. Hij is me ook veel te aggorant. Dus imo: verdiend!quote:Op zondag 22 januari 2017 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis wel een naar patsertje, maar hij wordt wel besodemieterd.. ik zou hem ook tikken denk ik.. hij ript hem gewoon voor 4500AU$ door te liegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |