Wel extra HAH: naast C1000 ook folder van AH. Die combinatie is eigenlijk altijd wel goed te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef Deezertje het volgende:
a.s. zaterdag toch geen Gamma en Karwei als HAH i.v.m. Hemelvaartsdag?
Heb toch zo'n gruwelijke hekel aan die folders van Intergamma....
Rechtsonderin je salarisstrook staat steeds een overzicht met totalen. Daar staat ook je opgebouwde vakantietoeslag bij.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef Warsaw het volgende:
Ik ben nu paar weken geleden uit dienst, zal het vakantiegeld wat ik nog tegoed heb eind mei bij mijn laatste salaris zitten? En kan ik op mijn loonstrook zien hoeveel het vakantiegeld is? Of hoe reken ik datu it?
Ik heb het te druk met post in de verkeerde brievenbus te gooien,quote:
Met jouw geheugen is niets mis itt het gooiend vermogen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met post in de verkeerde brievenbus te gooien,
want gooien kan immers iedereen
Heb je mij gemist? Ik jullie wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:45 schreef gridjuh het volgende:
OOoooh Koekwausss is terug!!!! Hij doet hele dagen andere mensen irriteren....
Oh en ik kan niet in het personeelsdossier, kan wel zien wie er wanneer vrij zijn
De laatste keer liep je ook wegquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Heb je mij gemist? Ik jullie wel.
Ik ga graag de discussie aan.
Of alleen van die losse velletjes waarbij je er iedere keer 1 los moet zien te peuteren van de stapel.. bij voorkeur van dat gladde papier en een beetje vochtig weer zodat het lekker aan elkaar plaktquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:05 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb persoonlijk liever 2 dikke folders dan 1 folder + een kaart of zoiets.
Ja ik ook liever een paar dikkerds, die zijn ook makkelijker door de bus te gooienquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:05 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb persoonlijk liever 2 dikke folders dan 1 folder + een kaart of zoiets.
Dat is logisch, vernieuwing stuit altijd op verzet (met dit soort dingen iig wel) en ze kunnen geld besparen als jij het gewoon digitaal checkt. Op deze manier krijg je de meeste mensen "over" naar het nieuwe systeem. Anders zegt een heel groot deel gelijk al dat ze het niet digitaal willen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:16 schreef Aardappel2610 het volgende:
Wel typisch trouwens dat ze de loonstroken eruit gooien en niet eerst alle mensen hebben geïnventariseerd die hun strook willen blijven ontvangen. Net alsof ze het proberen af te dwingen door het gewoon er door te drukken en pas in te grijpen als iemand gaat klagen. Nou werken ze ook wel een beetje zo bij PostNL...
Gewoon prima en slim beleid, dus ik snap je klacht totaal niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:16 schreef Aardappel2610 het volgende:
Wel typisch trouwens dat ze de loonstroken eruit gooien en niet eerst alle mensen hebben geïnventariseerd die hun strook willen blijven ontvangen. Net alsof ze het proberen af te dwingen door het gewoon er door te drukken en pas in te grijpen als iemand gaat klagen. Nou werken ze ook wel een beetje zo bij PostNL...
Ik heb hun vorige week ook gemaild, maar nog niets gehoord. Hoe lang duurde dat bij jou?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:05 schreef PBZ64 het volgende:
Heb gemailt met hr.services@postnl.nl en een toezegging heb gekregen, dat ik de loonstrook per post blijf ontvangen.
Blij toe!
Over sommige onderwerpen moet het volk helemaal geen stemrecht hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:30 schreef KatrienDuck het volgende:
Nou, prima vind ik het niet, slim wel!
Maar zo krijgen we alles door de strot geduwd, zo gaat dat. Als er een referendum was geweest, was die hele euro er nooit gekomen in Nederland, maar dat is een ander onderwerp!
Prima is het als je niet om je personeel geeft en slim al helemaal niet. Het probleem is dat dit wéér iets is wat "ons" door de strot wordt geramd. Er komt een punt dat dat door de strot rammen op een hoogtepunt is en mensen het niet langer pikken. Zulke veranderingen moet je met een beetje verstand aanpakken, anders krijg je een gigantische terugslag. Niet dat ze daar iets van snappen bij PostNL...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon prima en slim beleid, dus ik snap je klacht totaal niet.
Tja dat het nieuwe systeem pas na een aantal maanden lekker werkt (en soms nu nog niet heb ik vernomen) is een grote fout, maar voor de rest snap ik de haast wel. Zo goed gaat het allemaal niet en naar mijn mening zijn deze harde stappen nodig om niet heel de toko dicht te gooien. Een beurskoers die met 80% is gezakt zegt al genoeg enja dan moeten de medewerkers maar veel slikken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:49 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Prima is het als je niet om je personeel geeft en slim al helemaal niet. Het probleem is dat dit wéér iets is wat "ons" door de strot wordt geramd. Er komt een punt dat dat door de strot rammen op een hoogtepunt is en mensen het niet langer pikken. Zulke veranderingen moet je met een beetje verstand aanpakken, anders krijg je een gigantische terugslag. Niet dat ze daar iets van snappen bij PostNL...
Dat ze die stroken vervangen is op zich goed en van deze tijd, maar doe het dan pas op het moment dat alles goed en wel is vervangen. Een pilotproject met een paar honderd bezorgers was ook niet heel onverstandig geweest. Het is dat ik bij toeval mijn stroken tegenkwam op MijnPostNL, maar het is mij nooit echt verteld wat de bedoeling uiteindelijk is.
Je gaat naar Personele Zaken > Zelf doen > Medewerker > Personeelsdossier > Salaris > Personeelsdossier weergeven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:07 schreef lololo het volgende:
Ik zie nergens een digitale salarisstrook op mijnpostnl
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb me nog helemaal niet verdiept in mijnpostnl, dus dat zou ik maar eens moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |