Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ook niet gelukt, heb maar gequickselld.. maar alsnog niet slecht voor 400c packquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef Tim86 het volgende:
Mbt Sig: gewoon naar webapp dan..staat hij bij unassigned items
quote:
C-c-c-c-combo breakerquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ook niet gelukt, heb maar gequickselld.. maar alsnog niet slecht voor 400c pack
Oh ik dacht dat je dat altijd in dit topic deedquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kom ik terug van het schijten hebben we dit weer
Ik dacht ook altijd dat hij uit zijn vingers schijt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat altijd in dit topic deed
Kleine viezerikquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
Jaja, stiekem was je je aan het afberen. Viespeukje.
Ik val op Aziatische ventjesquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GJE is homo, ik herhaal, GJE is homo.
quote:
De geit is gemolken, de geit is gemolken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GJE is homo, ik herhaal, GJE is homo.
De panda is uit de dierentuin ontsnapt, ik herhaal, de panda is uit de dierentuin ontsnapt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
De geit is gemolken, de geit is gemolken.
Jij begint over dat je hebt zitten schijten..quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Houd het nou ontopic, anders gaat 'ie op slot
Miyaichi LWquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand een 4-3-2-1 team bedenken voor rond N'gog? 50K. Thanks in advance.
Geen Kembo Ekoko, Ben Arfa of Obertan..
Quero zeker? Had ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Bronzen 87 pace LM uit Spanje in een pakje, denk je dat dat nog wel wat oplevert: 500 coins.
Ok, en verder? Goud en zilver mogen.quote:
Ja..quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Houd het nou ontopic, anders gaat 'ie op slot
Strijkijzery?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Anita.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Rijst het volgende:
Wie vinden jullie beter in Fifa? Anita of Enoh
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik multiloggen op de webapp als ik 2 browsers gebruik?
UP Sulejmani > NIF Lensquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:47 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iMgQzgJGbdsrS
RB wordt IF van der wiel en Eriksen word nog TOTY, als centrale middenvelder zit ik te denken aan Anita.
SIF Dost voor IF Altiquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:47 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iMgQzgJGbdsrS
RB wordt IF van der wiel en Eriksen word nog TOTY, als centrale middenvelder zit ik te denken aan Anita.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand een 4-3-2-1 team bedenken voor rond N'gog? 50K. Thanks in advance.
Geen Kembo Ekoko, Ben Arfa of Obertan.
Je mist die 94 shooting mangquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vind Altidore een stuk fijner spelen maar dat is natuurlijk mijn mening.
Ok wacht,quote:
Geniusquote:
Ja, maar met 80 pace en 68 defending.. dan heb ik liever Molinaro.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:51 schreef Reemi het volgende:
TOTY Alaba is wél LB. Had ik nog niet gezien!
Ja, weet ook niet waarom..heb de wedstrijd niet gezien. Misschien zat het helmpje van Cech los.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Staat daar nou +10 voor 10 minuten blessuretijd?
Bekijk het.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok wacht,
Geen Valbuena, sissoko, gourcuff, M'bia, Fanni en Mandanda
Torres was 10 minuten te laat, z'n haar zat niet goed..quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet waarom..heb de wedstrijd niet gezien. Misschien zat het helmpje van Cech los.
Elleboog van Mikelquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet waarom..heb de wedstrijd niet gezien. Misschien zat het helmpje van Cech los.
Ja jonge, je wist toch wel dat ik een ligue 1 team heb en geen spelers dubbel gebruikquote:
Mikel gaf een elleboog en die kerel ging out, weet ff niet meer wie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Eerlijk gezegd, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge, je wist toch wel dat ik een ligue 1 team heb
Schone. Iedereen fapt op zwarte kaartjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Theo Janssen of IF Schone op het middenveld?
Schone voor de pace, Janssen voor de klasse.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Theo Janssen of IF Schone op het middenveld?
quote:
Sorryquote:
Ja inderdaad, ik vraag altijd om teamsquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt
jij wel, daarom vraag jij dagelijks om teams
Dan fap ik mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Schone. Iedereen fapt op zwarte kaartjes.
Weet niet of iemand al antwoorde maar Mikel gaf Tioté een elleboog die daarna 8 minuten op het veld daaraan behandeld is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben uit de club. Clubben is kut.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan fap ik mee.
Vanavond clubben Lindgren.?
okequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vraag altijd om teamsik maak nooit voor anderen teams
Thug life hopi
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik ben uit de club. Clubben is kut.
GJE zat er toch al een tijdje in?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
GJE ging in de club
@Rijst is wel goed.
Heb elke club gemaakt tot nu toe.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
GJE zat er toch al een tijdje in?
Dus er gaat helemaal niet geclubt worden meer?
Ik flikker Touré eruit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/647364
Kijk ook even de titel.
Edit: Voor vendermer dus.
Als je 't teveel goud vindt kun je de LB, LCB en LCM nog aanpassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik flikker Touré eruit.
David luiz heb ik al in ander team
Kut team.N'Gog is een van de beste spitsen in het spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Morgen komt onze belg ook weer uit de FOK! gevangenis.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn we dan van Cuenca afquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Volgens Fredi Bobic, technisch directeur van VfB Stuttgart, vertrekt Khalid Boulahrouz aan het eind van dit seizoen bij de Duitse club. Volgens Sport Bild lijkt een overstap naar de Nederlandse eredivisie in de maak. Interesse in de diensten van de 30-jarige centrale verdediger is er van Ajax.
De kersverse landskampioen wil zijn verdediging versterken met Boulahrouz omdat aanvoerder Jan Vertonghen in de belangstelling staat van Tottenham Hotspur. De Belg lijkt dan ook bezig te zijn met zijn laatste wedstrijden voor de Amsterdammers.
Boulahrouz speelt sinds de zomer van 2008 voor Stuttgart. Daarvoor stond hij onder contract bij RKC Waalwijk, Hamburger SV, Chelsea en Sevilla. Hij is al jaren een vaste waarde in de Oranje-selectie en maakte tot dusver twee WK's en één EK mee
Volgens mij zei hij dat ie 4 mei weer in dit topic kon.\quote:
Zie jij hier ergens centraal ajax topic staan?quote:
Die is geblesseerd toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
Dost speelt wss niet tegen Feyenoord vanwege zijn jukbeen, dan speelt Sibon
En Fränkel zit nu in de bak.
voor FUT volgend jaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zie jij hier ergens centraal ajax topic staan?
Jajaquote:
quote:
Ik zei toch dat het je coins ging kostenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk, ik heb een reactie op mijn coins van een door GJE gevreesde Marokkaan (of iets dergelijks)
Ene Ali O.
Helaas wilt hij maar liefst 120.000 coins voor 10 euro, no can do.
Moet je eerst zeggen van jaaa is goed, en dan aan het eind van ohja maar ik wil wel 120 euroquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk, ik heb een reactie op mijn coins van een door GJE gevreesde Marokkaan (of iets dergelijks)
Ene Ali O.
Helaas wilt hij maar liefst 120.000 coins voor 10 euro, no can do.
Ha leuk manquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je eerst zeggen van jaaa is goed, en dan aan het eind van ohja maar ik wil wel 120 euroIs hij ook even blij
Altijd aardig zulke aanbiedingenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ene Dirk bij mij wil mijn teams wel gratis overnemen als het kan!
Aardig van hem.
Wat een aardige jongen, hij wilt jou gratis uit je lijden verlossenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Aardig van hem.
Goh, ik kom nou nooit dat soort tegenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Aardig van hem.
Viel hij tegen?quote:
150quote:
93Kquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
hoeveel
ik discard graag tottenham spelers
Ik wil altijd wel de strijd aangaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is goed, 2 min.
Tegen iwan en pascal of random?
OH EN NIET JE KEEPER LATEN UITKOMEN
Ja want hij is ook zoveel waard.quote:
Je moet hem naast Gerrard zetten ipv Artetaquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met hem zit er totaal geen balans meer op mijn middenveld.
Wat een heldquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
Die Dirk had ook een advertentie op marktplaats gezet, hij wilt coins of spelers kopen. Het liefst gratis.
Met z'n alle tegelijk een mail sturen dat 'ie allemaal TOTY's gratis mag hebbenquote:
10kquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
hallo alemaal
bij deze bied ik mijn bijna ongebruikde cabaye aan . het is een goede midenvelder met veel stats goed . hij is in 4 4 2 en als een centraale midenvelder in vorm . bieden mag . vanaf 20000 coins alstublief .
met vrienenlijneken groet,
jacob
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met z'n alle tegelijk een mail sturen dat 'ie allemaal TOTY's gratis mag hebben
Debielquote:
Gelukkig woont er maar 1 Ritchie in NL dus haha, hij komt je opzoeken. Hij pakt je!!!!!quote:
Moet 'ie doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig woont er maar 1 Ritchie in NL dus haha, hij komt je opzoeken. Hij pakt je!!!!!
Iedereen mag tyfus!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Koop ik ff een pakje, krijg ik TOTY Luiz Gustavo, Gisteren TOTY parker ook al.
[ afbeelding ]
TR gemachtquote:
Thibault.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Koop ik ff een pakje, krijg ik TOTY Luiz Gustavo, Gisteren TOTY parker ook al.
[ afbeelding ]
Eensch. Ik heb twee IF's gehad dit jaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Het is zo oneerlijkEA moet de spelers eerlijk verdelen, niet sommige mensen alleen maar IF's en TOTY's
Ik heb nog NOOIT een IF gehad. Oke, ik misschien ook maar 5 pakjes gekocht in totaal, maar tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eensch. Ik heb twee IF's gehad dit jaar.IF Piiroja
![]()
![]()
En IF Lucas die voor 55k wegging.
![]()
Ja, maar jij had ook Messi. Dat telt ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb SIF Adebayor en SIF Ramires gehad als waardevolle IF's, plus een paar discard value spelers als IF Emenike, IF Parolo (2x), IF Marchetti en nog wat gasten die ik vergeten ben.
Nooit een zilveren of bronzen IF getrokken.
Ja, ik heb ook o.a. NIF Gerrard, Torres (2x), van der Vaart (2x), Hulk (ik denk wel 7x), Maicon, Sneijder etc gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, maar jij had ook Messi. Dat telt ook
Ja inderdaad. Na 2 jaar nog stééds geen IF/TOTY/whatever gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Het is zo oneerlijkEA moet de spelers eerlijk verdelen, niet sommige mensen alleen maar IF's en TOTY's
Ik opende vorig jaar ook veel meer gold packs, toen had ik als hoogtepunt TOTY Lucio, Messi of Ronaldo heb ik nog nooit gehad, wel een Rooney en Villa en nog een paar leuke IFs zoals Young en TOTY Bale.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb 3 IF's gehad van rond de 40K, 1 keer een Dani Alves van destijds 85K en een handjevol discard IF's. Vorig jaar was het 100x beter maar toen kocht ik veel meer gold packs..had toen oa C. Ronaldo, Messi, 2x Villa en een bronze IF van 400K en dat was samen een kleine 2 miljoen waard.
Ik zal niets meer zeggen. Jij opent toch best wel veel pakjes?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Na 2 jaar nog stééds geen IF/TOTY/whatever gehad.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga volgend jaar wel veel meer traden!
TOTY Lucio was 1 miljoen toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik opende vorig jaar ook veel meer gold packs, toen had ik als hoogtepunt TOTY Lucio, Messi of Ronaldo heb ik nog nooit gehad, wel een Rooney en Villa en nog een paar leuke IFs zoals Young en TOTY Bale.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
Volgens futhead heb ik een bronze CDM die 34K waard is op xbox en maar 195 coins op PS3 lucky me
Ja, maar nu geen zin meer in. Heb ook mijn coins verkocht, ga gewoon weer vanaf 0 beginnen. Ook leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie hebben nog een half jaar toch
Dan heeft iemand op Xbox coins verkocht op die CDMquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
Volgens futhead heb ik een bronze CDM die 34K waard is op xbox en maar 195 coins op PS3 lucky me
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
Heb eindelijk een trade manier gevonden die misschien een beetje werkt, moet ze nog verkopen, maar als dat lukt dan heb ik een eigen manier
Ik verkocht hem toen voor 940.000, maar daarna steeg hij ineens naar 1.2 miljoen ofzoquote:
Hoelang liggen ze er al inquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:46 schreef StijnDa het volgende:
Damn, vergeten saucijzenbroodjes uit de oven te halen.
Het is ook nooit goed met jullie he, jullie vinden dat ik een eigen manier moet verzinnen en dat ik niet kan handelen, heb ik een eigen manier doen jullie zo minachtendquote:
Nyassi. Achteraf had ik er veel meer voor kunnen krijgen omdat hij echt uber uber rare bleek te zijn, maar ik trok hem op dag 1 en kwam met open bid tot dat bedrag. Had toen coins zat en was al op het einde van FUT, dus boeide ook weinig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verkocht hem toen voor 940.000, maar daarna steeg hij ineens naar 1.2 miljoen ofzo
Die bronze IF van 400k, was dat Kabba of Nyassi (of IF Wallyson) Ik heb toen teveel bronze packs geopend om Kabba te krijgen.
Laat je niet opnaaien johquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie he, jullie vinden dat ik een eigen manier moet verzinnen en dat ik niet kan handelen, heb ik een eigen manier doen jullie zo minachtend
Grapje joh.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie he, jullie vinden dat ik een eigen manier moet verzinnen en dat ik niet kan handelen, heb ik een eigen manier doen jullie zo minachtend
Nee valt wel mee, gewoon regelmatig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zal niets meer zeggen. Jij opent toch best wel veel pakjes?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oké dan..quote:
Ja voor mij is dit het wielquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]het klonk nu alsof je het wiel had uitgevonden.
Wat is je maniertje dan?
Geen ideequote:
Gaat het over worstenbroodjes of?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen ideeHalf uur, uur. Maar niet te zwart. Gewoon supersuperdroog en wat zwarte randjes. Eetbaar volgens studentenprincipes
Saucijzenbroodjesquote:
dat had ik eerst met croissantjes, gewoon weggooien en nieuwe erinquote:
Ik stop ze altijd zo'n 8 minuten in het tostiapparaat, gaat goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen ideeHalf uur, uur. Maar niet te zwart. Gewoon supersuperdroog en wat zwarte randjes. Eetbaar volgens studentenprincipes
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat had ik eerst met croissantjes, gewoon weggooien en nieuwe erin
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Over Eddy Murphyquote:
Maar zo hou ik wat over voor volgende keerquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die dingen kosten nog geen 1 euro per stuk hahahquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar zo hou ik wat over voor volgende keer
Voor een student is elke euro iets.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die dingen kosten nog geen 1 euro per stuk hahah
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja voor mij is dit het wiel
laag inkopen, hoog verkopen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
1.30quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
1.30 voor 4 stuks bij de COOP.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
1,30 voor 6 bij AH.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
1,30 voor 6 bij AH.Die van COOP zijn groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan ook 12 kleinere nemen.
Ah oké, maar die heb ik niet. Wel een c1000 nog.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die van COOP zijn groterkan ook 12 kleinere nemen.
ik geef elk jaar een vuilniszak vol kleren aan die kinderen hahahquote:
hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik geef elk jaar een vuilniszak vol kleren aan die kinderen hahah
hahahahahquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
... Ik weet nooit of ik zoiets nou moet geloven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:54 schreef zerokil het volgende:
Iemand mailt me dus voor 90k Fut coins.
Ik zoek zijn email adres op kom ik hier op uit 1ste hit :
Ondanks dat heeft hij het wel gewoon overgemaakt.
Maar toch
En die ondankbare blagen dragen ze niet eens als je een foto maaktquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ouwe goedzak dat je bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ofniet.. gewoon echte G star wat ze krijgen he..quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En die ondankbare blagen dragen ze niet eens als je een foto maakt
Dan kunnen ze daar gaan pimpen met die G star of niet dan ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ofniet.. gewoon echte G star wat ze krijgen he..
Heb diezelfde autobuyer, werkt gewoonquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
... Ik weet nooit of ik zoiets nou moet geloven.
Echt? Gebruik jij 'm ook?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb diezelfde autobuyer, werkt gewoon
Daarom heb je ook zoveel coins.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb diezelfde autobuyer, werkt gewoon
Volgens mij moet je er in oplogenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 'm gedownload. Zo lang ik nergens mijn gegevens invul kan 't geen kwaad. Ik ga gewoon eens kijken.
[..]
Echt? Gebruik jij 'm ook?
Heb hem gebruikt ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 'm gedownload. Zo lang ik nergens mijn gegevens invul kan 't geen kwaad. Ik ga gewoon eens kijken.
[..]
Echt? Gebruik jij 'm ook?
ECHT, WTF!!!!! Hoeveelste is dit al van je? 3e?quote:
4quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
ECHT, WTF!!!!! Hoeveelste is dit al van je? 3e?
EA, wat een stakkerquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 03-05-2012 om 17:00:012 Happy Hours! Great chance to get Silver TOTY player in special SILVER Premium Players packs! 7-8pm UK time & 7-8pm NYC time! reageer retweet
Volgens de readme moet ik mijn geheime antwoord veranderen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem gebruikt ja.
Wel oppassen welke je download, zou hem eerst even sandboxed openen
Pakjes kopen zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 03-05-2012 om 17:00:012 Happy Hours! Great chance to get Silver TOTY player in special SILVER Premium Players packs! 7-8pm UK time & 7-8pm NYC time! reageer retweet
Moet ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens de readme moet ik mijn geheime antwoord veranderen._!
Vanavond weer een lading bronze packs kopen dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat je hier intrapt.quote:
Silver Premium Packs moet je kopen, daarbij zit HHquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vanavond weer een lading bronze packs kopen dus.
Wahahahahaha, fucking banaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je hier intrapt.Dude. Je vult ook je gebruikersnaam en wachtwoord in in die autobuyer.
Gek dat je ineens 0 coins hebt.
Op ps3 is die 184kquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:04 schreef wieisboos het volgende:
Er zijn maar drie Alaba's op de markt allemaal 200k+Heb mijne er opgezet voor 100k open bid.
Ik ga geen silver premium players packs kopen, die kocht ik vorig jaar ook bijna niet en ik had er nooit iets goeds in. Jij hebt nog meer geluk met bronze packs dan ik, maar niet zoveel als wieisboos. Dat kan niemand denk ik meer overtreffen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vanavond weer een lading bronze packs kopen dus.
Deed het met 2 andere accountsquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je hier intrapt.Dude. Je vult ook je gebruikersnaam en wachtwoord in in die autobuyer.
Het was vast weer een klassieke GJE-trollquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een zilveren toty in een bronze pak kun je wrsch niet overtreffen neequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga geen silver premium players packs kopen, die kocht ik vorig jaar ook bijna niet en ik had er nooit iets goeds in. Jij hebt nog meer geluk met bronze packs dan ik, maar niet zoveel als wieisboos. Dat kan niemand denk ik meer overtreffen.
Nee, dat ding werkt echtquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het was vast weer een klassieke GJE-troll
quote:
Ik gebruik hem nietquote:
ik ben bang van niet Reemi, ik ben bang van nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het was vast weer een klassieke GJE-troll
Alleen als ik zelf ook een silver TOTY speler in een bronze pack krijg die meer waard is dan Alaba, maar ik weet niet of er 1 is die meer waard is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een zilveren toty in een bronze pak kun je wrsch niet overtreffen nee
Hoe krijg je een herhaling van 9 seconden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Check deze panna eens
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/120928540
Toen ik het vroeg hier zei iedereen dat ik 100% een ban op zou lopenquote:
Je hebt het niet getest. Dat kán je echt niet gedaan hebben..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg hier zei iedereen dat ik 100% een ban op zou lopen
Dan niet meng, no stressquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt het niet getest. Dat kán je echt niet gedaan hebben..Ben je zo naïef?
Die had ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik open ook eens een bronzen pack, gelijk mijn duurste speler ooit uit een bronze pack (maar echt bijzonder is het ook niet)
[ afbeelding ]
Not sure. Misschien komt het omdat het een singleplayer toernooi is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe krijg je een herhaling van 9 seconden?
Hij is 7k waard in principe, heb hem er voor 7.5k op gezet omdat het 4-4-2 is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die had ik ookNiet verkocht na een uur 3k open bid, en toen gelijk toen ik 4k BIN deed
Ja wat is het nou.. Heb je hem gebruikt of niet? Inclusief bewijs? Ik volg het niet. Het ziet er wel erg fishy uit.quote:
Ja ik heb het gebruikt, waarom zou ik dat moeten bewijzen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja wat is het nou.. Heb je hem gebruikt of niet? Inclusief bewijs? Ik volg het niet. Het ziet er wel erg fishy uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |